24. Sami v lese

239 17 2
                                    

"Takže pravidla sou jednoduchý" začala učitelka. "Máte hodinu na to najít vlajku ostatních týmů a doufám že se nikdo neztratí" řekla nám a my sme vyrazili. Můj tým se skládal z Lili, Hannah a Harryho. "Kdo tomu bude velet?" zeptal se Harry. "Hannah" ukázali sme na ní s Lili. "Proč já?" vypískla. "Protože GPS" poplácal jí po rameni Harry. "Ještě jednou mi tak řekneš, žák za sebe neručím" sykla po něm a koukala dál do mapy. "Cassidy víš že je Ross s Laurou v týmu?" uchechtl se Harry a já měla v tu chvíli chuť něčím ho praštit. "No a co já s tim? Myslíš že mě to zajímá? Je mi ti úplně jedno" naštvaně sem rozhazovala rukama. Nevím proč sem se tak naštvala. "Tady někdo žárlí" drcla do mě Lili a smála se. Já sem se jen snažila uklidnit. "Už vim kudyma jít" křikla šťastně Hannah a někam nás táhla. "První vlajka je u jezera, někde u skalky nebo co to je a je červená, takže je..." nestihla to doříct, protože Lili začala křičet. Podívaly sme se jejím směrem a uviděli hada. "Prosím tě, co tak řveš? Je to jen had" objal jí Harry. "Jen had? Jsou to hnusný, slizký příšery" otřásla se a já  dostala záchvat smíchu. Lili po mě hodila nenávistný pohled  a šla za Hannah, která byla od nás dost daleko. "Počkej na nás" houkl na ní Harry a běžel za ní.  Já s Lili sme se k němu přidaly.  "Kde je to jezero?" koukla sem do mapy. "Támhle tím směrem za lesem. Je tam takovej kopec a pod tím kopcem" řekla Hannah a mohly sme vyrazit. "Kdo hlídá naší vlajku?" zeptla se Harry. "Nikdo nesmí hlídat svoje vlajky. Když někdo najde vlajku druhýho týmu zatroubí na trubku nebo co to je" vytáhla jí Hannah. "A to jí uslyšej?" vzala si jí Lili. Hannah jen pokrčila rameny a pokračovala dál v cestě. "Podle mě je to lehký jí najít tu vlajku když jí nikdo nehlída" řekla Lili. "To spíš je těžký jí najít" povzdychla Hannah a šla dál.

"Mám jí!" zařvala na nás Lili. "Dobře ty" usmál se Harry a dal jí pusu. No z pusy se stala pětiminutová líbačka. "Nechte se to na večer" vytrhla jí z ruky Hannah vlajku. Chtěla zatroubit na trubku, ale nešlo jí to. "Dej to sem" vzala jí to a zatroubyla. No byla to spíš melodie budíčku z vojenskýho tábora. "Tebe bych nechtěl mít za instruktora na táboře" zasmál se Harry a já ho ignorovala. "Aspoň že jsme první" usmála se Hannah a vraceli sme se zpátky. "A co teď?" zeptala se jí Lili. "No vrátíme se zpátky a počkáme na ostatní" pokrčila rameny Hannah a šla dál.

"Bolej mě nohy" zakňučela Lili. "Mám tě vzít?" zeptal se jí Harry a ona kývla. Ona se nechá tahat a my ostatní budem trpět. Kdyby ste náhodou nevěděli, ztratili sme se. Kdyby nebyla Lili líná, mohli sme bejt dávno v teplý posteli. "A nemáš signál?" zeptala se Lili Hannah. "Ty na mě nemluv. Kdyby sis nechtěla zkrátit cestu přes tu louku, mohli sme bejt dávno zpátky, ale ne, ty si musíš zkrátit cestu!" zařvala na ní Hannah. "Takže je to moje vina?! Neznám to tady a nevěděla sem, že se ztratíme!" křikla po ní zpátky Lili. "Bože tak si měla radši mlčet, když to tady neznáš! Měli sme jít podle mapy a ne podle tebe!" křičela po ní Hannah. "Ježíš! Držte klapačky! Když se tady budete dohadovat, tak si s tím moc nepomůžeme! Je to i tvoje vina Hannah, protože si šla s ní a neřekla si jí, že jdem podle mapy!" zařvala sem až se toho lekli a čuměli na mě s otevřenou pusou. "Co tak čumíte?!" zavrčela sem na ně. Couráme se lesem snad 3 hodiny a oni se začnou hádat zrovna teď. Právě sme lezli do nějakýho kopce a když sme vylezli nahoru, byli sme šťastní jak dítě o Vánocích. "No konečně" oddychla si Hannah a začala sbíhat dolů. "Můžete nám vysvětlit kde ste byli?!" zařvala na nás rozzuřená učitelka. "Víte jakej sme měli strach?" řvala po nás dál. "Moc se omlouváme" hlesla Hannah, ale učitelku to nezajímalo. "Půjdete teď nahoru a do zítřka o vás nechci vědět. Až přijedeme domů, dostanete trest" ukončila naší konverzaci. "Je to moje vina. Nechtěla sem jít dlouho, tak sem řekla, že půjdeme kratší cestou a pak sme zabloudili. Já bych měla dostat trest" ozvala se Lili. "A moje vina to je taky. Neměla sem Lili poslouchat a jít podle mapy. Cassidy a Harryho z toho neobviňuje" přidala se k ní Hannah a učitelka si jen povzdechla a poslala nás spát.

24. kapitola je na světě!:-D Další kapitola bude doufám lepší. Moc děkuju za hlasy a komenty:33

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat