34.

177 17 1
                                    

Ross:
,,Co když zemře?" vyjekl jsem a podíval se na Rikera. ,,Už jí nikdy neuvidím, její rodiče mě budou nenávidět, že jsem jí nepomohl, nebudu mít svadbu a děti s někým koho miluju a...." začal jsem vrtět hlavou. ,,Uklidni se, Rossi!" zařval na mě Riker a dal mi facku. ,,Za co to bylo?" vyvalil jsem na něj oči a mnul si tvář. ,,Za to tvoje a co když zemře, její rodiče mě budou nenávidět, nebudu mít svadbu a děti" napodobyl můj hlas. Jen jsem na něj nechápavě koukal. ,,Kdyby něco, dejte jí tady ty prášky" otevřel dveře doktor, ze kterých vyšla Delly s Cassidy. ,,Bože Cassidy" objal jsem jí.,, Promiň mi to" zašeptala a objetí mi oplatila. ,,Není to tvoje vina" zavrtěl jsem hlavou a dal jí pusu na a čelo. ,,Musí odpočívat, pojedeme domů" ozvala se Delly. Jen jsem přikývl a vedl jí k autu. ,,Chce se mi spát" zívla Cass a opřela se o mě. ,,Jen spi"  otočila se na ní Delly a usmála se na ní. Chytl jsem Cassidy za ruku a podíval se na Delly. ,,Co jí je?" ,,Měla prý  nějakou spožděnou alergickou reakci a bylo tam ještě něco, ale to si nepamatuju, protože to mělo divný název" pokrčila rameny a já kývl. ,,A na co má alergii?" zeptal jsem se jich, ale jen pokrčili rameny. Přijeli jsme k nám, kde byli rodiče Cassidy. ,,Co jí je?" vykřikla její mamka. ,,Měla alergickou reakci a ještě něco, čemu jsem nerozumnela, ale je v pořádku" usmála se na ní Rydel. ,,Díky bohu" uddechl si její táta. ,,Musí jen hodně pít, být v klidu a když jí bude špatně tak jí dát tyhle prášky" podala jim je Rydel. ,,Dobře,moc vám děkujeme a radši už pojedeme" usmála se na nás její mamka a odešly.

Cassidy:
Probudila jsem se u sebe v pokoji. Zvedla jsem se z postele a šla se umýt. Když jsem byla vykoupaná, sešla jsem dolů do kuchyně, kde byli rodiče. ,,Ahoj" usmála jsem se a sedla si k nim. ,,Cassidy, co si prosím tě vyváděla, že si musela do nemocnice?" zeptala se mě nechápavě mamka. ,,Já nevím, prostě jsem se ráno vzbudila a bylo mi špatně, pak jsem šla teda na záchod a dostala jsem strašný křeče do břicha a začala jsem se dusit, ale čím to bylo, to nevím" pokrčila jsem rameny. ,,Dobře, ale když ti takhle zas bude, pojedeme do nemocnice jasný?" ,,Jasný" usmála jsem se. ,,Budu na sebe dávat pozor" kývla jsem hlavou.  ,,No tak mi už zas pojedeme" zvedla se mamka. ,,Kam jedete?" zeptala jsem se jí.  ,,Musím letět do Francie, protože tam mám práci a mamka letí do NY, taky kvůli práci...ale to jsme ti říkali" objal mě táta a šel nahoru. ,,Neboj já se za dva týdny vrátím" objala mě mamka. ,,Dobře, dávejte na sebe pozor a já půjdu k sobě" rozloučila sem se s mamkou a vyběhla k sobě. Lehla jsem si na postel a koukala do stropu. ,,Cassidy, my už jedeme" zavolala na mě mamka a já běžela za nima. ,,Žádný blbosti a hlavně na sebe dávej pozor" ještě jednou mě mamka objala. Táta mě taky objal a pak nasedli do auta. Zamávala jsem jim a šla dovnitř. ,,Zase sama" řekla jsem si pro sebe a lehla si do postele. Pomalu jsem začala usínat, ale někdo prostě musel zazvonit. ,,Co je?" prudce jsem otevřela dveře. ,,No to je mi milé přivítání" zamračil se na mě  Ross. ,,Ahoj, pojď dál" pustila ho dovnitř a zavřela dveře. ,,Přinesl jsem ti něco k jídlu" podal mi tašku s čínou. ,,Děkuju, ale to si nemusel" objala jsem ho a podala mu jeho krabičku. ,,Jak ti je?" sedl si a koukal na mě. ,,Je to lepší" usmála jsem se. ,,Kde máš rodiče?" zvedl se a vyhodil krabičky do koše. ,,Táta letěl do Francie a máma do NY" povzdychla jsem si a šla se napít. ,,Toho musíme využít" mrkl na mě a začal mě líbat. Položila jsem mu ruce za krk a on mě chytil za boku. Opřel mě o linku, na kterou jsem vyskočila. Zvedl mě a odnesl ke mě do pokoje. Položil mě na postel a sundal mi tričko. Podíval se na mě a skousl si spodní ret. ,,Jsi nádherná" zašeptal a znova mě začal líbat. Taky jsem mu sundala tričko. Začal mi svlékat kraťasy, ale já ho zastavila. ,,Nemůžu" zavrtěla jsem hlavou a posadila se. ,,Stalo se něco?" sedl si vedle mě a chytil mě za ruku. ,,Ne jen...prostě...nemůžu" povzdychla jsem si. ,,Je to poprvé?" zeptal se mě opatrně. ,,Právě, že není" podívala jsem se na něj.  ,,Měla bych ti něco říct" kývla jsem hlavou a lehla si. Ross si taky lehl vedle mě. ,,Jsem adoptovaná" zašeptala jsem. ,,Cože?" vyvalil na mě oči. ,,Jo, moji rodiče, jako adoptivní mě adoptovali asi ve čtyřech...moji biologický rodiče prý brali drogy a co já vim co ještě...byli to Španělé proto umím španělsky a mamka mi říkala, že mě mlátili a tak, jelikož je máma právnička, tak to řešili...neměla jsem žádný příbuzný, tak mě adoptovali, pár let jsem byla ve Španělsku a pak sme se asi na tři roky odstěhovali do NY" řekla jsem mu. ,,A tam jsem byla pěkná mrcha" pokrčila jsem rameny. ,,To mě moc mrzí" objal mě Ross. ,,A sice o tom nerada mluvím, ale asi v patnácti jsem šla s kamarádkou z jedný párty a Sarah, ta kamarádka někam zmizela a mě tam nechala samotnou..byla jsem trochu opilá a zatočila jsme do špatný uličky, což jsme dělat neměla, protože tam byl nějaký chlap a..." začala jsme brečet. ,,Klid, jsem tu s tebou" obaj mě Ross a hladil po zádech. ,,Znásilnil mě" zašeptala jsem a brečela dál. ,,Už na to nemysli" zašeptal mi do ucha a objal mě víc. ,,Promiň, ale musela jsem ti to.říct"  povzdychla jsem.si a usla.

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat