,,Víš co jsem nepochopila?"zeptala se mě Lili, když jsme snídali. ,,Co?"zamumlala jsem s plnou pusou. ,,Proč se Ross tak urazil" kývla hlavou a nad něčím přemýšlela. ,,Tak to jsme dvě" pokrčila jsem rameny a dala misku do myčky.,, Co máme dneska v plánu?"zasmála se a šla se mnou nahoru do pokoje. ,,Nevím....musím se postarat o koně, u kterých jsem nebyla docela dlouho." ,,Aha" pokrčila rameny a sedla si na postel. ,,Můžeš jít se mnou jestli chceš" usmála jsem se na ní a ona radostně přikývla. ,,Tak mužem už teď?"mrkla jsem na ní a ona přikývla.
,,Nechápu jak jsem se mohla bát koní" zasmála se Lili, když jsme se jeli projet. Jen jsem pobaveně zavrtěla hlavou a zatočila směrem na pláž. Jeli jsme vedle sebe a povídali si. ,,Není támhle to Ross?"ukázala někam ke stánku se zmrzlinou. Zmrzlina v zimě? Nepochopíš. Sice v LA taková zima v zimě není, ale zmrzlinu bych si určitě nedávala. Ross tam byl i s ostatníma a když si nás Rydel všimla, tak nám musela zamávat čehož si všiml Ross. Když jsem spatřila jeho výraz, zamračila jsem se. Rozjela jsem se k nim a seskočila. ,,Můžeš mi vysvětlit, proč jsi na mě naštvanej?"zavrčela jsem a dala si ruce v bok. ,,Nejsem naštvanej" řekl úplně v klidu. ,,Nejsi jo? Tak proč mi nezvedáš telefon nebo neodpovídáš na zprávy, Hmm?"vykřikla jsem a rozhodila rukama. ,,Aspoň jsi mi mohla říct, že toho kluka znáš a, že jsi s ním chodila" zavrčel na mě. ,,Nemusim ti všechno říkat" křikla jsem na něj. ,,A vůbec...já ani nevěděla že tady bude" protočila jsem očima. ,,Já se tě taky neptám s kým si chodil" zavrtěla jsem hlavou. ,,Proč bych ti to měl asi říkat?"zeptal se mě nechápavě. ,,Stejnak bych ti neřekl" oufrkl si. ,,Víš ty co? Už mě to dohadování nebaví, až se mi budeš chtít omluvit, tak se stav" nasedla jsem si a pobýdla Lunu ke kroku. ,,Proč bych se ti měl jako omlovat?"zavolal na mě, ale já ho už ignorovala. ,,Cass? Jsi v pohodě?"dohnala mě Lili. ,,Jsem" odbyla jsem jí a jela dál. ,,Je to blbec" zastavila jsem se a kukala na dešťové mraky. ,,Bude pršet, pojedeme už domů" otočila jsem Lunu a pobídla jí ke klusu. ,,Počkej!"zavolala na mě Lili a dojížděla mě. ,,První" vykřikla jsem když jsme dojeli domů. ,,Se nevytahuj" vypázla na mě jazyk. Odvedli jsme koně do boxů když byly vyčištění. ,,Budu muset jít domů" řekla mi Lili když ji přečetla SMS, která jí přišla. ,,Dobře, děkuju, že jsi tu byla jsemnou" objala jsem jí. ,,Taky děkuju a ahoj" usmála se a objala mě. Obula se a odešla. Šla jsem nahoru do pokoje abych se umyla. Když jsem byla vykoupaná tak jsem si šla udělat večeři. Když jsem jedla tak někdo zazvonil a já šla otevřít. ,,Austine?!"vyvalila jsem na něj oči...
Ahojky! Tak co říkáte? Moc se omlouvám že prodávám tak pozdě, ale dneska byla akademie a já neměla vůbec čas:\ Chtěla bych moc poděkovat NikkiNovotn za komentáře a hlasy:* Moc děkuju!!!
Děkuju za hlasy a komenty:D