19. Budíček!!!

214 18 4
                                    

"Co budem dělat?" zeptala se Lili. "Budem hrát na pravdu a úkol" ozval se Ell. "Du pro flašku" vyběhl ben Rocky. O něčem sme diskutovaly, když sme slyšely obrovskou ránu. "K***a!" vykřikl Rocky. Všichni sme vyběhli na chodbu a propukli v záchvat smíchu. "To je moooc vtipný, smát se cizímu neštěstí" zamračil se Rocky, ale moc dlouho mu to nevydrželo a začal se smát s náma. Zvedl se a šly sme zpátky do pokoje. "Takže de se hrát" sedl si Ross a stáhl mě k sobě. "Tak kdo začíná?" usmál se šibalsky Ell. "Já točím" chňapla po flašce Lili a zatočila sní. Flaška padla na Rosse. "Pravda nebo úkol?" "Ehm...pravda" usmál se nervózně. "Fajn takže....kolikátá je Cassidy tvoje holka?" uchechtla se na něj Lili. "To by mě taky zajímalo" otočila sem se na něj a všechny pohledy spočinuly na nás. "Ehm...já nevim...7.? Za celej můj život co si pamatuju" nervózně se poškrábe na zátylku. "Fajn, točíš" odsune k němu flašku. Ross s ní zatočil a padla na Rydel. "Pravda nebo úkol?" zašklebí se na ní. "Zkusím úkol" usměje se a stoupne si. "Ježíš a já myslel, že si vezmeš pravdu" promnul si spánky a přemýšlel. "Ježíš já nevim...skoč do bazénu" usmál se na ní. "No nazdar" vyběhla ven z pokoje. Po pěti minutách se vrátila zpátky celá mokrá. "Du se umejt, tak chvíli počkejte" zalezla do koupelny. Podívaly sme se na sebe a začaly se nehorázně smát. Když po půl hodině Rydel vylezla, skoro všichni spaly. Kromě mě a Rosse. "Tak a můžem.....nemůžem. Jdem spát?" "Cos tam dělala? To si tam taky spala?" zamračil se na ní Ross. "Tak promiň, ale ta voda v bazéně je studená" zašeptala Rydel a šla si lehnout vedle Ella, kterej ležel na posteli. "A my budem spát jako kde?" zeptal se jí Ross a ta po něm hodila polštář. "No Cass tady spát nechtěla tak jí běž ukázat pokoj" zamávala nám a zalezla pod peřinu. "Tak pojď. Dobrou" chytl mě za ruku a pomohl mi vstát. Rydel jen něco zamručela a spala dál. "Co budem dělat?" usmál se na mě Ross, když sme vešli do jeho pokoje. "Že by spát?" zívla sem a lehla si na postel. "Taky sem si to říkal. Vidíš jak sme propojený?" usmál se a lehl si vedle mě. "Dobrou noc, lásko" zašeptal mi do ucha a dal mi pusu na tvář. "Dobrou" zamumlala sem a usla.

Ráno mě probudila Rydel s tím, že uděláme klukům pěknej budíček. "A co že jim to uděláme?" zeptala se jí ještě rozespalá Lili. "Spi dál" mávla nad ní rukou Rydel. "Půjčíme si od táty liháče, kterých ma dost takže se nemusíme bát že nám dojdou, a nakresilíme jim tam nějaký hezký obrázky" zatleskala si Rydel. "Já z Rosse udělám kočku" uchechtla sem se a chňapla po liháči. "Dem na to" zasmála se Rydel. Všimla sem si že Lili usla tak sem jí šla vzbudit. "Lili dělej, nemáme na to dvacet let" zavrčela sem na ní a zatřepala sní. "No jo, vždyť už du" vzala si liháč a šla za Rikerem. Já se vplížila k Rossovi do pokoje a sedla si k němu na postel. "A jdeme si hrát" usmála sem se a začala mu dělat vousky. Po deseti minutách sem z něj měla udělanou kočičku. "Krasavec" vyfotila sem si ho a šla za holkama do kuchyně. "Mise splněna" plácla sem si s nima. "Fajn a teď jim uděláme lívance a snad nám odpustí" začala vytahovat Rydel ingredience a pustila se do toho.

"Jakej magor?!" zařval Rocky. "Kdo ho měl na starost?" podívala sem se na holky. Lili se na mě usmála, takže ona. "Riker a Rocky" zazubila se a dala si do pusy další sousto. "Co to mám na obličeji?! Rydel až tě najdu tak tě zabiju!" vběhl do kuchyně Ell a já sem jen tak tak zadržovala smích. "Tobě to přijde vtipný? Ty v tom máš taky prsty Watsonová" přišel tam i Ross. Ostatní tam taky už dorazily kromě Rikiho. "A lívance tomu nepomůžou" zavrčel na nás Ross. "No to si ze mě děláte prdel ne?! Jakýho idiota tohle napadlo?!" přidal se Riker. "Rossi!" zařval a seběhl dolů. "To ty tři" ukázal ne mě. "To Lili!" vykřikly sme s Rydel na ráz. "Hej! Vy ste je taky pokreslily!" "Já jenom Rosse. A taky že se mi to povedlo" usmála se a šla k němu. "Sluší ti to" objala sem ho a on mi objetí opětoval. "Tos neměla dělat" zašeptal a přehodil si mě přes rameno. "Dej mě dolů" začala sem pištět bouchat ho di zad. "Šup do bazénu" slyšela sem Ella a Rydel jak taky křičí. Objevily sme se na zahradě a viděla sem bazén. "Rossi prosím ne, já nechci do bazénu" zaškemrala sem. Pak už sem cítila jen ledovou vodu. Vyplavala sem nahoru a uviděla kluky jak se nám smějou. "Tak mi aspoň pomůžeš" usmála sem se a natáhla k němu ruku. Chytl mi jí a já ho stáhla do vody. Rychle sem vylezla z vody a usmála se kluky. "Co na mě čumíte?" vyjela sem po nich. "Hele klid jo, vy ste s tím začaly" zamračil se Riker, keterej taky letěl do vody. "Kdo je další?" zasmál se Rocky. "Tobě to moc dlouho nevydrželo viď" zasmála sem se na něj a on jen pokrčil rameny. "Tak a teď letíš do vody ty" strčila sem do bazénu Rylanda, který stál u okraje nebezpečně blízko. Zbyla sem já, Rocky a Ell. "Seš blíž Cassidy" usmál se na mě Rocky a šel ke mě. "Tak si mě nejdřív musíš chytit" vyplázla sem na něj jazyk a rozeběhla sem se. Ještě stačil strčit Ella do vody a rozeběhl se za mnou. "Hej! Zastav" zavolal na mě Rocky, kterej už nemohl. "Seš moc pomalej" rozeběhla sem se za ním. Mám skvělou šanci ho strčit do vody, jelikož se na mě nedíval a dohadoval se tam o něčem s Lili. "Pá pá" zamávala mu Lili a já ho strčila do vody. "Vítěz!" zařvala sem a usmála se. Nakonec sem taky skočila do vody.

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat