"Už musím domů, rodiče jedou pryč a musej mi ukázat a říct co mám a nemám dělat. Jako kdyby sem to nevěděla" přišla sem do obýváku kde se hrály videohry. "Odvezu tě domů" zvedl se Ross a šel se obout. "Až odjedou, zase přijdu" zamávala sem ji a ozvalo se sborový ahoj. "Kam to bude madam?" "Domů, pane" zasmála sem se a jeli sme. "Mám tu s tebou počkat a mužem jet k nám?" "Jo proč ne" usmála sem se a vystoupila z auta. "Mami sem doma" zavolala sem na mámu. "No konečně" seběhla schody a táta hned za ní s kufry. "Na jak dlouho jedete pryč?" vyvalyla sem na ně oči. "Letíme do Austrálie za Marií a budem tam týden" začala se.oblékat máma. "Takže, peníze máš na lednici, který hned neutrať a jídlo sme ti nakoupily. Kdyby si něco potřebovala tak zavolej" objala mě a šla si odnést věci do auta. A žádný blbosti" objal mě táta a dal mi pusu do vlasů. "Jo a na tu školu v přírodě můžeš jet, ten papír sme podávaly učitelce" zamávala mi máma a vyjeli pryč. "No co" pokrčila sem rameny a šla k sobě. "Jen se převlíknu a mužem jít" zalezla sem do koupelny. Z pokoje sem slyšela jak Ross hraje na klavír Say somethink. "No vidíš jak ti to jde, ale zkusíme jinou písničku" začala sem hrát. "To zas bude sranda" povzdechly si. "Proč?" "No tak Say somethink mě učila Rydel a nešlo mi to. Nemohl sem se soustředit" podíval se na mě a já se začala smát. "Čemu se jako směješ?" zamračil se a dělal uraženýho. "Neboj já budu hrát na klavír a ty to zkus na kytaru" zvedla sem se a šla ven. "Jdeš taky?" koukla sem na něj a usmála se. Sešli sme schody a šly malou chodbou kde byly pověšený moje fotky ze z pěveckých soutěží. "To seš tak dobrá?" zastavil se u jedny fotky kde držím pohár. "To mi bylo 12 a zpívala sem se školou ve sboru. Byl to poslední rok ve Španělsku" chytla sem ho za ruku a táhla ke dveřím. "Páni. Ty máš vlastní studio?" vydechl a šel k bicí. "Hraješ?" "Ne na bicí ne" usmála sem se a šla ke skříni s notama. Ross začal hrát a já sem vyskočila dva metry vysoko. Otočila sem se na něj a zamračila se. Vzala sem kytaru a mávla na Rosse aby šel za mnou. Podala sem mu kytaru a šla zpátky do pokoje. "Když budeš chtít, vezmu tě sem" usmála sem se na něj a on mi úsměv oplatil. Lehla sem si na postel a začala hrát. "Jak dlouho že to hraješ a zpíváš?" otočil se na mě. "Na klavír od 5 a zpívám asi od 4" pokrčila sem rameny a začala hrát. Ross si ke mě lehl a vzal mi kytaru. "Miluju tě" pošeptal mi do ucha a začal mě líbat. "Já tebe taky" usmála sem se. Dala semmu ruce okolo krku a spolupracovala s nim. Líbali sme se asi pět minut, ale překazil nám to zvonící telefon. "Bože kdo zas otravuje?" zavrčel a zvedl to. "Co chceš?" vyjel po myslím že Rydel. "Jo jasně, za chvíli tam budem" kroutil očima a típl to. "Jaký Co chceš?! Nejseš nějakej drzej?" napodobil její hlas a já se začala smát. "Tak radši pojď, nebo si pro nás přijedou" vzala sem si vak a dala si tam telefon, klíče a peněženku. Vzala sem si z kuchyně jablko. "Tak a můžem jít" chytla ho za ruku a šly sme do auta. Po deseti minutách sme k nim dojeli. Ze zahrady byl slyšet smích a tak sme šly rovnou tam. "No konečně! Kde ste?" vyskočila Rydel z lehátka a šla mě obejmout. "Vždyť sme byli pryč jen půl hodiny" zasmála sem se a šla si sednout. "Takže na tu školu v přírodě jedeš?" sedl si ke mě Ross a posadil si mě do klína. "Vypadá to že asi jo" usmála sem se a dala mu pusu na tvář. "Nechceš tady spát ještě dneska?" otočila se na mě Delly s prosebným pohledem. "Proč ne" pokrčila sem rameny a povídala si s nima.
Tady máte 20. kapitolu. Příští kapitola už bude o tom jak jedou na tu školu v přírodě. Jinak včera byly výsledky přijímaček tak ten kdo je psal tak se snad dostal na svojí vysněnou školu. Mě vzaly;-):-D Taky bych chtěla poděkovat za hlasy a komenty