Ráno sem se probudila v 5. Věděla sem že už neusnu tak sem se šla umýt. Když sem byla vykoupaná, šla sem se oblíknout(na fotce) a namalovat. Šla sem si udělat snídani a viděla na stole ležet papír. To psala mamka: Ahoj broučku. Moc mě to mrzí ale musela sem na rychlo odjet. Táta by měl přijet kolem 8. Pa mamka. Jak jinak že? Z lednice sem vytáhla mléko a ze skřínky lupínky. Pak sem si uvědomila že dneska du s Rossem na rande. Včera večer sen o tom přemýšlela a řekla si že to zkusím. No co by se na tom dalo pokazit? Když sem dojedla uslyšela sem zvonek. "Ahoj" pozdravila mě Lili s Hannah. "Ahoj. Co tady děláte?" Neříkaly mi včera, že se pro mě stavěj. "No přišly sme pro tebe a půjdeme s tebou do školy" řekla Hannah. "A hezky nám povíš co se včera dělo." Zasmála se Lili."Co? o Čem to meleš? Co se včera dělo?" Okřikla sem jí. "Ale noták. Určitě ste si o něčem povídaly" nenechala se odbýt. "Pozval mě na rande" a podívaly se na mě jak kdybych byla duch. "A ty si řekla ano doufám" zastavila mě Hannah a Lili se uchechtla. "Ne ale řekla sem mu že si to rozmyslím. A dneska mu řeknu jestli jo nebo ne" odpověděla sem jim. "A řekneš mu doufám ano" zasmála se Lili. "No to je moje věc ne?" Bože sou otravný. Šla sem dál a zkoušela je ignorovat ale nešlo to. Pořád se tlemily a mlely něco o tom jak nám to bude slušet. Ty holky sou fakt ukecaný. "Můžete mluvit o něčem jiným?" Řekla sem naštvaně ale nešlo, protože se smály a já musela s nima. "Hele nechcete trochu pohnout? Za půl hodiny tam máme bejt a půjdem tak 20 minut takže?" křikla sem na ně a tak sme trochu hejbly kostrou.
Za 15 minut sme tam byly. "A hele kdo pak nám to přišel. Naše nová zpěvačka je tady. No tak to s tebou určitě naše škola prohraje." Laura. Mrcha jedna. Jak já jí nesnáším. "Jo to víš že jo Lauro. Je mnohem lepší zpěvačka než ty takže mlč" okřikla jí Hannah. Vypadá to že se Laura bojí Hannah. No kdo by se jí nebál? Ta když začne křičet, nabíhá mi z toho husina. "No to se ještě uvidí" řekla Laura a odešla. "Já bych tu holku nejradši zabila" vykřikla Lili víc nahlas než měla v plánu. Všichni se na ní otočili. "Co na nás tak čumíte?!" Zařvala Hannah na celou chodbu. Byla fakt naštvaná a to jen kvůli Lauře. Radši sme šly do třídy. 1. hodina byla matika. Tu nemám ráda. Měli sme na ní třídní. Když zvonilo učitelka přišla pozdě. "Moc se omlouvám ale museli sme řešit tu školu v přírodě. Takže se tam jede a je od středy do soboty. Bude to příští týden a pojedeme v osm ráno a měli by sme tam bejt v 11. Pojedeme autobusem, takže jestli se někomu dělá blbě tak si vezme prášky. Nějaké otázky?" Nikdo se na nic neptal. Jen Ross. "Jeto povinný?" "Ne není ale to že tam nepojede jeden a pak půlka třídy tak nato zapomeňte." Okřikla ho. "Já se sen ptám" odpověděl jí. "No nic. Takže tady sou informace pro rodiče a do pátku to chci mít podepsaný." Matiku sme neměli ale povídali sme si o tom co sme dělali o prázdninách. "A co si dělal o prázdninách ty Cassidy?" Zeptala se mě učitelka a všichni se na mě otočili. "No stěhovali sme se a byla sem na závodech." Byla sem 1."A na jakejch?" "Jezdila sem parkur." "A to je?" Bože ta je otravná. "Tam se skáče s koněm přes překážky." "A jak si dopadla?" "Byla sem první." Protože mám toho nejlepšího koně. Konečně zvonilo a my sme šli ke skřínkám. "Cassidy. Počkej" někdo na mě zakřičel. Byl to Ross. "Tak co?Už ses rozhodla?" Usmál se na mě. "Po škole na mě počkej" a odešla sem. Když skončila škola šla sem si dát věci do skřínky(trochu sem to uspěchala protože sem nevěděla co psát) a šla ven. Ross tam na mě čekal. No fajn tak a řeknu mu ano. "Ahoj" pozdravil mě. "Ahoj. Já s tebou na to rande půjdu" řekla sem mu a byla sem ráda že sem to řekla. "Tak jo. Stavim se pro tebe v 6 ok?" "Jo tak jo" a šla sem za holkama, který na mě čekaly u brány. Ještě sem Rossovy zamávala a ten mi to oplatil. Cestou sme si povídaly o různejch věcí. "Tak cos mu řekla?" Zeptala se mě Lili. "No že s nim půjdu" a Lili vypískla radostí. "No tak to tě musíme upravit" řekla Hannah a táhla mě do domu. Když sem odemkla, holky mi řekli že se mám jít vykoupat a odlíčit. Tak sem šla a když sem vylezla, viděla sem holky jek se mi přehrabujou v šatníku. "No tak tohle si musíš vzít" vykřikla Lili s Hannah. Byly to světle růžový šaty. A byly úžasný. Ani sem nevěděla že je tady mám(obrázek). "Fajn tak si je zatím obleč a my tě nalíčíme" řekla mi Hannah a já si je šla do koupelny oblíknout. Slušely mi. Když sem vyšla holky na mě koukaly s otevřenou pusou. "WOW.Sluší ti to Cassidy" řekla Lili.
Někdo zazvonil a Hannah šla otevřít. "Ahoj Ross" řekla a já šla s Lili dolů. "Rossi dávej na ní pozor" zasmála se Hannah. Když sem přišla ke dveřím, Ross na mě koukal s otevřenou pusou. "Páni Cassidy. Sluší ti to a moc" usmál se na mě. "Děkuju. Tobě to taky sluší" odpověděla sem mu. "Mužem jít?" Zeptal se mě a já přikývla. Šly sme k autu a já sem se otočila na holky a zamávala jim. Nasedly sme do auta a vyjely.
Hello it's me! Tady je 10. kapitola. Snad se líbí. Děkuju za hlasy a komentáře:-)