Šly sme se projít po pláži. Bylo teplo, ale foukal příjemný větřík. "Pojedeš na tu školu v přírodě?" promluvil Ross do ticha. A jo. Ts škola v přírodě. Já zapomněla. "Nevím. Zapomněla sem, ale zeptám se rodičů. Ten papír budu někde mít" řekla sem. "A ty tam jedeš?" usmála sem se na něj. "Když pojedeš ty, tak já taky" usmál se a objal kolem ramen. Povídali sme si a musím uznat že to sou fakt skvělí lidi. Je s nima zábava. Dost sem si je oblíbila, hlavně Rydel stali ze z nás dobrý kamarádky. "Rossi jdeš do vody?" zavolal na něj Riki, kterej už ve vodě byl. "Jo a ještě budu nemocnej viď" křikl na něj Ross zpátky. "Seš v LA. Je tu teplo a onemocnět můžeš leda tak, když v zimě skočíš do vody. Možná ani to ne" plácla se do čela Rydel. "Fajn tak já du, ale máš mě na svědomí" ukázal na ní Ross ukazováček. Tomu sme se museli zasmát. "Nechceš u nás přes víkend spát?" zeptala se mě Delly. "Jo proč ne. Jen se pak zeptám rodičů" usmála sem se na ní. Povídaly sme si o různých věcech. "A jak si říkala, že jezdíš na koni, máš nějakýho?" "Jo mám 3,.ale teď jezdím jen na 2, protože jedna klisna je březí" usmála sem se. "Jestli chceš, mužem se někdy projet" nabídla sem jí. Usmála se jak sluníčko a kývla hlavou. Zastavili sme s.koukali na kluky, jak blbnou ve vodě. Riker právě shodil Rosse do vody a my se jen smáli. Smích mě ale přešel, když si to Ross mířil přímo k nám. Nevěděla sem jestli de za.mnou nebo Rydel. Podívaly sme se po sobě, ale když se Rydel culila, bylo mi jasný, že Ross jde za mnou. "Nevim proč, ale musím tě obejmout" roztáhl ruce a šel ke mě. Já jen kývala hlavou na nesouhlas. "Rydel" zazubil se a běžel k Delly, která utíkala. Objal jí a přehodil si jí přes rameno. "Okamžitě mě pusť! Já tě zabiju!" křičela na něj a bouchala ho do zad. Nevydržela sem to a začala se smát. Ross přišel víc do hloubky a hodil jí tam. Měla sem záchvat smíchu. Rydel se na mě podívala a rozeběhla se za mnou. Začala sem taky utíkat, ale Rydel byla rychlejší. Chytla mě za ruku a otočila mě. "Objetí!" vykřikla a objala mě. Tím že byla úplně durch, tak sem taky skončila mokrá. "Ale no tak! Sem celá mokrá" snažila sem se dělat uraženou, ale míč mi to nešlo,.jelikož se všichni smály, tak sem se přidala. Smály sme se jak blázni, ale pak Ross kýchl. "A už to začíná" zamračil se na Rydel. "Měli by sme jít domů" řekl Riki. "Tak brzo?" zakňoural Ryland. "Jo Riki má pravdu, měli bychom jít domů" přidala se k němu Rydel. Nikdo už nic nenamítal, tak sme vyšli. Ještě sme si povídali o různých věcech. Smáli sme se a dělali blbosti. Došli sme domů a hned to začalo. "Kde ste byli tak dlouho? A proč ste mokrý?" vykřikla Stormie. "Klid mami. Sme v pohodě nemusíš se bát" šel jí obejmout Rocky a měl strašnej výtlem. "My už budem muset jet" oznámil táta a mamka jen přikývla. Já sem se jen usmála a šla obejmout Rydel. "Zejtra půjdem třeba na nákup ne?" mrkla na mě a já kývla na souhlas. "Tak pojď" usmál se na mě taťka. "Tak ahoj" objala sem je a utíkala za tátou. "Počkej!" zavolal na mě Ross. Otočila sem se na něj a objal mě. "Zejtra tě vyzvednu" usmál se na mě a políbil. "Dobrou noc" popřála sem mu a on mě taky. Nasedla sem do auta a zamávala mu. Cestou domů sem asi usla protože si pamatuju jak sme vyjížděli.
16. kapitola je tady. Omlouvám se že nebyla dřív ale musím se učit na přijímačky, takže nwm jestli něco do pátku přidám. Snad se líbí a děkuju za komentáře a hlasy❤:-D