Konec školního roku:
Škola konečně skončila a prázdniny jsou tady. Zítra odjíždím do Španělka na 3 měsíce a R5 začíná turné. Ross měl původně jet se mnou ale později zjistil, že jedou na 2 měsíční turné. Jsem na ně pyšná. Marie jede s nimi a Rita zůstává u mamky. Chtěla bych taky s nimi ale slib je slib. Právě si balím zbytek kufru a jdu si lehnout. Nechávám všechno na poslední chvíli a kvůli tomu končím až v 11 večer. Lehla jsem si a přemýšlela jaké to bude, nevidět se s Rossem 3 měsíce. Zavřela jsem oči a usla.Za pár hodin Ross odjíždí na turné a já do Španělska. Dobaluju si poslední věci a čekám až přijde Ross. Neuvidíme se celý 3 měsíce! Možná si říkáte, že je to krátká doba ale pro nás dva ne. Po chvíli někdo zazvoní a já běžím ze schodů. Obuju se a otevřu dveře. ,,Ahoj" usměju se na Rosse a obejmu ho. ,,Ahoj" pozdraví mě a obětí mi oplatí. ,,Už teď se mi chce brečet když pomyslím na to, že se 3 měsíce neuvidíme" zašeptám smutně a Ross mě obejme ještě pevněji. Bude mi chybět. Jeho úsměv, věčně rozcuchané vlasy, jeho smích, objetí a veselá nálada, která mi umí zlepšit den. ,,Budeme si volat a psát, neboj" pohladí mě po tváři a dá mi pusu na čelo. ,,Ty mi budeš vyprávět jak bylo na turné a já jak bylo ve Španělsku" usmála jsem se. ,,Až budeme starší, pojedeme se tam podívat sami" chytil mě za ruku a konečně jsme vyšli. ,,Ségra má štěstí, že může jet s vámi" povzdechla jsem si. ,,Tak jeď taky.....místa tam je dost." ,,Nemůžu...slíbila jsem babičce a dědovi, že jim pomůžu" zavrtěla jsem hlavou. ,,Ale kdybych mohla, tak jedu a neptám se" dodala jsem. ,,To je mi jasný" přikývl Ross. ,,I přes ty chyby jsi první kluk, kterého opravdu miluju" usmála jsem se a políbila ho. ,,Protože jsem co? Nejlepší" řekl namyšlně. ,,Egoisto" bouchla jsem ho do ramene a začala se smát. ,,Nechceš se rozloučit s ostatními?" zeptal se mě a na přikývla. ,,Tak pojď" chytil mě za ruku a táhl mě k nim.
,,Dávej na sebe pozor" objala mě mamka a podala mi vak. ,,Neboj" usmála jsem se na ní. ,,Kufr máš v autě....ještě něco?" zeptal se mě táta když přišel. ,,Ne jen...odvezeš mě k Lynchům? Chci se s nimi naposled rozloučit" zeptala jsem se a on přikývl. ,,Tak ahoj" objala mě naposledy mamka a já jí objetí oplatila. Nasedla jsem do auta a než jsme vyjeli, ještě k jsem jí zamávala. Asi po 10 minutách jsme dojeli k jejich baráku kde už stál tour bus a všichni si do něj skládali věci. Vystoupila jsem a hned mě objala ségra. ,,Pozdravuj a žádný blbosti" pohrozila mi prstem. ,,Nápodobně" zasmála jsem se. ,,Nejradši bych jela s tebou" řekla Delly když přišla a taky mě objala. Nakonec mě objali všichni až na Rosse. To nejlepší na konec. ,,Opatruj se" usmál se a políbil mě. ,,Hromadný objetí" vykřikl Ell a všichni jsme se najednou objali. ,,Cass! Už musíme!" zavolal na mě táta. ,,Miluju tě" objal mě Ross a dal mi pusu. ,,Taky tě miluju" usmála jsem se a šla k autu. Zamávala jsem jim a nasedla do auta. ,,Jeď nebo si to rozmyslím" povzdechla jsem si. Táta přikývl a vyjel.
KONECAHOJKYYYY!!!!!!!!!
KONEČNĚ JE KONEC A VY SE MŮŽETE TĚŠIT NA POKRAČOVÁNÍ😉😀
MOC VÁM DĚKUJU ZA 3,15 PŘEČTENÍ, 574 HLASŮ A 86 KOMENTÁŘŮ😍😀
BUDU RÁDA KDYŽ BUDETE ČÍST I DRUHOU KNÍŽKU, KTERÁ ALE NWM KDY VYJDE😐
UKONČILA JSEM JÍ DŘÍV, PROTOŽE JSEM NEVĚDĚLA JAK DÁL A CO TAM JEŠTĚ DODAT😁😁😁
JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJU A AHOJ U DALŠÍCH KNÍŽKÁCH😘😀❤❤❤