Ráno sem se probudila s tím nejhezčím pocitem, který sem kdy měla. Chodím s tim nejhezčím klukem ve škole. Vstala sem z postele a šla se oblíknout (média) a nalíčit. Sešla sem do kuchyně, kde seděl táta. "Ahoj tati" pozdravila sem ho a dala mu pusu. "Ahoj broučku. Mužů se tě na něco zepat?" "Jo jasně" usmála sem se na něj ale on se mračil. "Co to bylo včera za kluka?" "No to byl můj...." nevěděla sem co říct. Kdybych mu řekla že je to můj kluk asi by ho zabil. "No můj spolužák" řekla sem. "Jo a je normální že seš s nim venku do půl 9?" "Doučovala sem ho z matiky" řekla sem rychle. Vážně Cassidy? Jiná výmluva tě nenapadla? "Jo? Tak pozdě?" "No víš on není zrovna nejchytřejší na matiku takže než to pochopil." Právě sem ze svého kluka udělala blbce. Fajn je pravda že není moc chytrej ale není ani hloupej. "Fajn. Chceš odvést do školy?" "Jo to bys byl hodnej." Dojedla sem a vyjely sme.
"Dávej ve škole pozor jasný?" "Tati já vždycky dávám ve škole pozor" řekla sem mu a vylezla z auta. "Jo a dneska máme do půl 12" řekla sem me a zabouvhla dveře. U dveří na mě čekaly holky. "Tak co jak to dopadlo?" Zeptala se Hannah. "Jo dobře. Chodíme spolu" jen co sem to řekla Lili mi vykřikla do ucha. "Pane bože Cassidy. To je úžasný!" Asi sem ohluchla. Ještě chvíli sme si povídaly a pak šly dovnitř. Když sem šla ke své skříňce, čekal tam Ross a okolo něj se motala Laura. "Hele holky. Trochu si vystřelíme z Laury" řekla sem holkám a Lili se uchechtla. Šla sem k Rossovy a ten když mě viděl, usmál se. "Ahoj zlato. Jak ses měl?" Řekla sem mu a políbila ho. "Jo dobře a ty? "Vy spolu chodíte?!" Vykřikla Laura. "Ty ses se mnou rozešel kvůli ní?" Byla rudá vzteky. "Jo. Máš snad nějakej problém?" Zavrčel na ní Ross a já se musela usmát. Laura si něco zamumlala a odešla. "Tak to bylo dobrý Cassidy. Byla rudá jak rajče" řekly holky a plácly sme si. "Jo a dneska zkoušíme na tu soutěž takže doufám že tamv jednu budete" řekla Lili a vytahovala si věci ze skříňky. Já sem si taky vytahovala učení. ""Hele já musím jít. Uvidíme se na hodině" řekl mi Ross a dal.mi pusu. Já sem se jen usmála a zamávala mu. S holkama sme si povídaly když začalo zvonit. "Sakra" zaklela Hannah a běžely sme do třídy. Vešly sme a učitel nás hned vyslýchat. "Můžete mi vysvětlit kde ste byly?" "No....ehm..." začala Lili ale já jí předběhla. "Moc se omlouváme ale já sem chtěla pomoc s úkolem a nějak sme nepostřehly že zvoní" usmála sem se nevinně. "No dobře tak se běžte posadit a ať se.to už neopakuje" řekl a šly sme si sednout. Hodina byla docela nudná a myslela sem nad jednou věcí. Kde je Ross. Dějepis měl s namá tak kde je? Přemýšlela sem nad tím když někdo zaklepal. Byla to Laura s Rossem. "Moc se.omlouváme ale něco sme řešili s ředitelkou" řekla Laura a mrkla.na Rosse. Ten se na ní usmál. Když se podíval na mě, úsměv mu zmizel ze rtů. Učitel něco psal na tabuli a já sem si taky začala zapisovat a ignorovala Rossův omluvnej výraz. Když hodina skončila vyšla sem s holkama na chodbu. "Když sem ty dva viděla jak se na sebe usmívaj jak sluníčka myslela sem že po Lauře skočím" zasyčela Lili. Já jí neposlouchala a šla dál. "Co je teďka za hodinu?" "Matika a máme jí jen my dvě" řekla Hannah, která si vytahovala učebnice. Lili má chemii. "Hele co bys dělala kdyby si viděla svého kluka, jak objímá holku, kterou nesnášíš?" Zeptala se Hannah ale já jí nepochopila. Pak když sem se otočila a viděla Rosse jak se objímá s Laurou myslela sem že začnu vraždit. Třískla sem skříňku a šla směr do třídy. Holky na mě volaly ale já je ignorovala. "Cassidy počkej na mě"křičela za mnou Hannah. Zastavila sem a čekala na ní ale pak se tam objevil Ross. Já sem jen čapla Hannah za ruku a táhla jí na WC, které bylo kousek od nás. "Hele nechci aby ste to řešily jasný? Nech to plavat a na nic se ho neptej jasný?" Zašeptala sem jí a ona jen kývla. Vyšly sme z WC a šly do třídy. Ross už čekal na mě v poslední lavici ale já si sedla s Hannah do předu. Počítaly sme rovnice. Zase. Hodina se blížila ke konci když nám učitel zadal DÚ. Hodina skončila a šly sme rychle ze třídy. "Co máme teď za hodinu?" Zeptala sem se Hannah. "To nevim co máš ale já s Lili máme TV." No jo já zapomněla že s holkama nemám hodinu. "Máš se mnou výtvarku" ozvalo se za mnou. Byl to Ross. Musela sem se usmát nad pohledama holek. "Jo tak si to užijte"zamávaly nám holky a odešly. Já sem tam jen stála a koukala jak odcházej. Jak mě tady mohly nechat samotnou? Pomyslela sem si. "Musím s tebou mluvit" řekl mi Ross a někam mě táhl. Neznala sem to tady tak sem se nechala vést. Začalo zvonit. "Rossi zvoní. Musíme do třídy" kňourala sem ale on mě neposlouchal. Abych pravdu řekla, začala sem se bát. Šly sme 5 min. když zastavil a přimáčkl mě (něžně) ke zdi. "Cassidy to co si viděla není tak jak si myslíš" začal se mi omlouvat "já vim že to vypadalo divně ale její táta nám zařídil tu soutez a musel sem jí obejmout. Věříš mi?" Zeptal se mě a já se začala smát. "Bože Rossi. Ale já si nic nemyslela. Věděla sem že je RO jen kamarádský objetí" dál sem se smála a on na mě koukal jak na cvoka. Z toho pohledu sem se začala smát ještě víc ale pak sem přestala protože mě začal líbat. Nejdřív sem byla překvapená ale pak sem začala spolupracovat. Líbali sme se do ty doby než sem ho přestala líbat. Podíval se na mě pohledem proč si přestala? "Musíme na hodinu" řekla sem a dala mu pusu. Zamračil se a já ho vedla do třídy. Teda.spíš on mě protože sem nevěděla kudyma se tam de. Došly sme před třídu a já zaklepala. Ross se na mě zamračil a vešla sem. "Bože Cassidy kde se tak couráte?" Okřilka mě a Rosse. "Moc se omlouvám ale já se ztratila a Ross mi musel ukázat cestu" omluvila sem se.jí. "No dobře ale ať se to neopakuje. Ve skříní je plátno a kreslící potřeby. Téma je libovolné" řekla a šla sem si vytáhnou věci. Měli sme dvě hodiny tak sem svůj výkres stihla. Kreslila sem západ slunce na mořem. Když hodina skončila šly sme konečně domů. Vyšly sme ze třídy směrem ke skříňkám. Hodila sem si tam učení a mohli sme vyrazit. "Stavím se pro tebe až půjdu na zkoušku" řekl mi Ross a vyšly sme na parkoviště. To co sem tam viděla, spíš koho určitě nedopadne dobře. Byl tam táta.
Ahojky. Tak tady je 12. kapitola. Je trochu víc dlouhá protože sem se nějak rozepsala a neuvědomila kolik tam je slov. Snad se líbí.