Ahojky!!Chtěla jsem vám jen říct, že jsem přeskočila asi o 2 měsíce později, jelikož jsem ztratila pojem o čase:D kdyby něco, tak už jsou Vánoce.
Moc děkuju za hlasy a komenty:* Užijte si část:)Za ty dva měsíce se stalo spoustu věcí: Hannah se odstěhovala na Floridu, kvůli rodičům, Lili se rozešla s Harrym a nikdo nezná důvod, moje ségra se dala dohromady s Rikim a ta nejdůležitější část....jsou Vánoce!!! Právě stojím před obchodem s hudebními nástroji a přemýšlím jakou mám koupit Rossovi kytaru, protože tam tu si rozbil, šikula. Potlesk! ,,Kup mu tu černou" ozvala se za mnou Rydel a já se lekla. ,,Příště něco řekni" zavrtěla jsem hlavou. ,,Myslíš, že se mu bude líbit?" otočila jsem se na ní a ona kývla. ,,Jemu je jednou jaká bude, hlavně že bude hrát" zasmála se a já jí šla tedy koupit. ,,Tak a mám dárek pro všechny" usmála jsem se a šla ven z obchodu. ,,Nezajdeme někam na kafe?" nabídla Delly. ,,Proč ne?" přikývla jsem hlavou. ,,Ale kam dám tu kytaru?" zeptala jsem se jí. ,,Zavolám Rikimu" řekla a začala mu volat. ,,Ahoj Riki, mohl bys prosím tě přijet k obchodnímu centru?...Jo...dobře...my počkáme" típla to a usmála se. ,,Za 10 minut by tu měl být" sedla si na lavičku a já taky. ,,Tak jak vám to klape? Myslím tobě a Rossovi?"mrkla na mě a culila se jak sluníčko. ,,Ale jo, dobrý" usmála jsem se. ,,A tobě s Ellem?"zeptala jsem se jí. ,,Jako v pohádce" spokojeně si povzdechla a usmívala se. ,,Už jede" zvedla se. ,,Cože?" nechápavě jsem se jí zeptala. ,,Riki" zavrtěla hlavou. ,,Tak co jste potřebovali?" vystoupil z auta. ,,Můžeme si to dát k tobě?" podala jsem mu kytaru. ,,Dobře" vzal si jí a dal jí do kufru. ,,Jdeš s námi na kafe?" usmála se na něj Delly. ,,Když vám to nebude vadit" pokrčil rameny a zamkl auto. ,,Jde se" objal nás kolem ramen a usmál se. ,,Těšíte se na Vánoce?" zeptal se nás Riki, když jsme si sedli. ,,Děláš si srandu? Kdo by se na ně netěšil?"vyvalila jsem na něj oči. ,,Tak promiň že se ptám" zvedl ruce do obraného gesta. ,,Dobrý den...co si dáte?"přišla k nám servírka. ,,Dobrý den, já si dám čokoládový koláč a horkou čokoládu" usmála se na ní Delly. ,,Já si dám ovocný koláč a bílou čokoládu" podala jsem jí menu. ,,A vy?"podívala se na Rikiho. ,,Jen ovocný čaj, prosím" usmál se na ní. ,,Co si koupil Marii k Vánocům?"usmála jsem se na Rikiho. ,,Tobě to určitě budu říkat" ironicky se usmál. Jen jsem na něj zamračila a pustila se do koláče, kterej mi servírka přinesla. ,,To by mě zajímalo, co koupil Ross tobě" podívala se na mě Delly. ,,Že by dárek?"nechápavě jsem se na nípodívala a ona na mě jen vyvalila oči. ,,No nekecej! Bez tebe bychom to fakt nevěděli....překvapení dne" zatleskal mi Riker. Jen jsem na něj hodila nenávistný pohled a protočila očima. ,,Co ti je, Riki?"nechápavě se ho Rydel zeptala. ,,Nic...co by mělo bejt?"pokrčil rameny a napil se čaje. ,,Nevíte kde je Ross?"prolomil ticho Riker. ,,Jak bychom to měli podle tebe vědět, když jsme celej den na nákupech?"protočila jsem očima. ,,Rydel?"podíval se na ní, ale ta jen pokrčila rameny. ,,Od rána jsem ho neviděl...naposled asi v 7, když jsem se šel napít" nechápavě zavrtěl hlavou. ,,Támhle je" ukázala jsem na kasu. ,,Cože?"otočil se Riki. ,,My o vlku, vlk za dveřmi" zasmála se Rydel. ,,Ahojky" přišel k nám a culil se jak sluníčko. ,,Ahoj" pozdravili jsme ho navzájem. ,,Jak se těšíte na Vánoce?"usmál se na na nás. ,,Jak malý dítě" radostně jsem vypískla. ,,Tak se zas uklidníme" zasmál se Ross. ,,Ptal ses tak sem ti odpověděla"pokrčila jsem rameny a napila. ,,Laura" zavrčela jsem a podívala se na ní nenávistným pohledem. ,,Kde?"otočila se Rydel. ,,Koukám, že si žijete spokojeně" uchechtla se Laura, když přišla. ,,Jo...líp než s tebou" zavrčel Riker a hodil po ní nenávistný pohled. ,,Ale dlouhi vám to nevydrží že Watsonová" usmála se na mě a odešla. Jen jsem se na ní nechápavě dívala, když odcházela. ,,Cass? co tím myslela?"zeptal se mě Ross a já jen nechápavě pokrčila rameny. ,,Nepojedeme už domů?"zeptala se Rydel a my kývli. ,,Půjdu zaplatit" řekl Riki a šel zaplatit. ,,Můžeme jet" kývl hlavou a odemkl auto. Sedl si s Rydel do předu a já s Rossem do zadu(překvapivě:D). Jeli jsme asi 5 minut, když začala hrát hejich písnička All Night. ,,Bože" plácla jsem se do čela, když si začali zpívat. ,,S vámi už v autě nejedu" protočila jsem očima. ,,Ale no tak" drcl do mě Ross a přitom se strašně smál. Jen jsem pokrčila rameny a začala se taky smát. ,,Tebe jsem ještě zpívat neslyšel" otočil se na mě Riker, když jsme zastavili na červený. ,,Má úžasnej hlas" objal mě kolem ramen Ross a dal mi pusu. ,,Nám zazpíváš" kývl hlavou a rozjel se. Asi po 10 minutách jsme přijeli domů.
Ahojky:) Tahle kapča je o ničem, ale další bude už na Vánoce, takže doufám, že bude lepší:) Jinak nwm co mě to popadlo vydávat skoro v létě kapitoly o Vánocích, ale tak stane se:D Děkuju za hlasy a komentáře:*