27. Vzpomínky

183 15 1
                                    

"Je úžasný, že ses vrátila" usmála sem se a hrála si s malou Ritou. "Já chci ven" zatáhla mě za ruku. "Cože?" podívala sem se na ségru. "Já chci ven" zasmála se a vzala si malou. "Aha. Ale to je dobrej nápad" usmála sem se a mrkla na Marii. "Tak dobře, aspoň mi to tady ukážeš" kývla a šla se s malou oblíct. Napsala sem Rydel jestli nechce jít ven a souhlasila. "Tak a mužem vyrazit" usmála se když se vrátili a mohli sme vyjít. "Nevadí že sem řekla kamarádce jestli nechce jít ven?"  zeptala sem se jí. "Ne nevadí, ráda poznám nový lidi" usmála se a vyšla ven. "A kam půjdem?"  "Na pláž, pak třeba na zmrzku a pak podle toho kdy je potkáme" vysvětlila sem jí. "A jak se jmenuje ta tvoje kamarádka?" zeptala se mě ségra. "Rydel Lynch a má další 4 sourozence, který možná taky poznáš"usmála sem se na ní a šla k vodě. "A proč si vlastně přijela?" přišla sem k ní a vzala si do náruče mojí 4letou neteř. "Rozešla sem se se Samem, protože mě podvedl a tak sem si prostě zbalila kufry a odjela" povzdechla si. "Bože to je vůl" zavrčela sem. "A co ty a kluci?" mrkla na mě. "Měla sem kluka, ale na škole v přírodě se líbal se svojí ex a tak sem se vrátila. Stejně sem se pozítří měla vracet, protože si jedu pro novýho koně" uchechtla sem se a šla dál. "Aha" pokrčila rameny  a šla za mnou. "Jdem na zmrzlinu" usmála sem se. "Cassidy!" uslyšela sem za mnou. "To je ta Rydel?" zeptala se mě ségra a já jen kývla. "Ahoj" objala sem jí. "Jo Rydel, tohle je Marie, moje sestra a Marie to je moje kamarádka Rydel" představila sem je. "Ahoj a ty seš kdo?" usmála se na malou Ritu. "Rita" culila se. "Ta je rozkošná" usmála se. "A kde máš kluky?" zeptala sem se jí. "Čekaj na nás u zmrzliny" usmála se. "Aha my tam zrovna jdeme" řekla sem a mohly sme vyrazit. 

"Takže tohle je Rocky,Ell, Riker, Ryland a Ross je na škole v přírodě" představila sem je. "A kluci tohle je Marie, moje ségra a Rita, moje neteř" dodala sem. "Počkej" vyvalila na mě oči ségra. "Ross to je ten jak se líbal s tou jeho ex? Nejsem totiž v obraze" zeptala se a já kývla. "Jo, je to on" vzdychla sem. "Počkej....co že udělal?" nechápal mě Riker. "Líbal se s Laurou" protočila sem očima. "Kolikrát to budu ještě říkat?" křikla sem. "Bacha tady má někdo špatnou náladu" uchechtl se Rocky. "Bacha aby ti ten někdo nadal po hubě" zavrčela sem. "Takováhle si nebyla" zamračila se ségra. "Já vím, byla sem horší, ale to je jedno....nechci se o tom bavit, stalo se, stalo se, až přijede tak si to s ním vyřídím" ukončila sem debatu. "Teto? Já se chci projet" udělala na mě psí oči malá Rita. "Ale tady nejsou koníci"  pohladila sem jí po tváři. "A ty je nemáš?" smutně se na mě podívala. "Ouu, tak to jo" uchechtla sem se. "Prosímmmmm" zaprosila. "Dobře...nebude ti to vadit?" zeptala sem se ségry. "Jasně, že mi to nevadí" usmála se. "Fajn, tak za půl hodiny sme tady" vzala malou za ruku a vyšla.

"Posadím tě do sedla a pak si za tebe sednu dobře?" vysvětlila sem malí a posadila jí  do sedla. "Hlavně se drž" vyšvihla sem se do sedla a chytla otěže. "A mužem jet" usmála sem se a pobídla Barona ke kroku. "Můžeme jet rychlejš?" otočila se na mě malá s prosebným pohledem. "Dobře, ale budeš se držet jasný" pobídla sem ho ke klusu. Klusali sme asi pět minut a pak sem zkusila cval. "Poběžíme?" zeptala sem se jí a ona kývla. Cválali sme taky asi pět minut a pak jeli jenom krokem. "Mamí! Já sem jela rychle" culila se jako sluníčko. "Zkusila sem i cval" podala jí malou. "Šikulka" usmála se. "Rydel, chceš se projet?" mrkla sem na ní. "To je dobrý, ale děkuju" zakroutila hlavou. "Jdu se projet" usmála sem se a vyjela. "Ale už se stmívá" zavolal na mě Riki. "Vidím, kdybych se nevracrla tak mě nehledejte" zavolala na něj zpátky a pobídla Barona do trysku. Tryskem sem jela asi 5 minut a pak jenom krokem. Slunce začalo zapadat a já měla úžasnej výhled na západ slunce. Jela sem k místu, kde mi Ross řekl že mě miluje. Uvázala sem koně u stromu a šla si sednout. Vzpomněla sem si na mě a Rosse a cítila jak mi tečou slzy po tváří. "Miluju tě Rossi" zašeptala sem a dál přemýšlela proč to udělal.....




LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat