39.

166 13 3
                                    

,,Proč jsi mi neřekla že ho znáš?"vyjela na mě Lili. ,,Koukám že jste se už seznámili" ozvala se za námi Laura. ,,Jinak, ahoj Austine" usmála se na něj a objala ho. Zabít jí! ,,Ty si nedáš pokoj že?"zavrčela jsem. ,,Ale, ale, ale, tady se nám někdo naštval" uchechtla se a já měla v tu chvíli chuť jí vlepit. ,,Cassidy, můžeš mi vysvětlí, co to má znamenat?"ozval se Ross a já se na něj podívala jak na vola. ,,To teď chodíš s tímhle šamponkem?"uchechtl se Austin. ,,Ty máš co říkat" zavrčel na něj Ross. ,,Nevěděl jsem, že se ti líbí blonďáci" zasmál se Austin. Jen jsem na něj hodila nechápavý pohled. ,,Já už vim odkud jseš" luskl prsty Austin. ,,Z tý sourozenecký kapely R5, kde jsou samí blonďáci" smál se dál. ,,Vyřiď ségře, že je pěkná, ale že bloncky nemám rád" uchechtl se. Podívala jsem se na Rosse, který začal rudnout. ,,Jo a ještě něco" pokračoval dál. ,,Blonďáci jsou často...." začal ale já ho zastavila: ,,Drž už hubu, Austnie!"zařvala jsem na něj. Všichni na mě koukali s pusou do O. ,,Jestli si myslíš, že ty tvoje kecy někdo bude poslouchat tak to jsi na omylu! A ty, Lauro, jsi taková kráva že to není možný! Myslela sis že mě tím naštveš nebo co!? Věř mi, mě vůbec nezajímá, že se s ním bavíš a že přijel tak nám dej laskavě pokoj!"vykřikla jsem a jsem jen kousíček od toho abych jí jednu nevlepila. ,,A ty...jestli se teď urazíš, že jsem ti neřekla, že jsem měla kluka tak si mě nepřej" zavrčela jsem na Rosse. ,,Vždyť nic neříkám" protočil očima. ,,Mlč" sykla jsem  a začala se uklidňovat. Nesmím se nervovat a musím být klidná. ,,Co si o sobě vůbec myslíš?"stoupla si přede mě Laura a založila si ruce v bok. ,,Co si o sobě myslím? Hodně si toho o sobě myslím...jsem mnohem lepší než ty" mrkla jsem na ní a dala si ruce na prsa. ,,To určitě" odfrkla si a stoupla si vedle Austina. ,,Ještě se uvidíme, Watsonová" zamávala mi a odešli. ,,Já jí jednou zabiju" zavrčela jsem a nenávistně se na ní dívala, když odcházela. ,,Tak proto ses chovala tak divně" kývla hlavou Lili. ,,Cože? Nechovala jsem se divně" vyjekla jsem. ,,Cass? Můžeš mi to vysvětlit?" ozval se po dlouhý době Ross. ,,A co přesně chceš vysvětlovat?" zeptala jsem se trochu podrážděně. ,,To s tím klukem" protočil očima. ,,Jako jak ti to mám vysvětlovat? Já jsem nevěděla, že tady bude a ještě k tomu s Laurou, takže ti nic vysvětlovat nebudu" vykřikla jsem.  Ross se na mě jen naštvaně podíval a odešel. ,,To si ze mě dělá srandu, ne?" zavrčela jsem a otočila se na Lili. ,,Jdeme" chytla jsem jí za ruku a táhla jí do kavárny. ,,To je žárlivec" uchechtla se a já po ní hodila nenávistný pohled. Otevřela jsem dveře do kavárny, ale hned je zavřela, protože tam byla Laura s Austinem. ,,Co je?" vyvalila na mě oči Lili. ,,Jsou tam ti dva" zavrčela jsem a sedla si na lavičku. ,,Co jsem komu kdy udělala?" povzdychla jsem si a položila si hlavu do dlaní. ,,To bude v pohodě, sice nevím, proč se strachuješ, ale bude to ok, jasný?" sedla si vedle mě a pohladila mě na zádech. ,,Vážně?" podívala jsem se na ní a zamračila jsem se. ,,Ross je na mě naštvanej a já nevím proč" rozhodila jsem rukama a opřela jsem se o lavičku. ,,Víš ty co? Půjdeme si nakoupit jídlo a uděláme si filmovej večer, jo?" usmála se na mě a já přikývla. ,,Jde se" zvedla se a chytla mě za ruku. Zvedla jsem se a objala  jí. ,,Jsi ta nejlepší kamarádka, kterou jsem si našla" zasmála jsem se a ona taky.(to je i ve skutečnosti, Lili:*)

,,Tak co si pustíme?" zeptala se mě Lili, když jsme se převlékli do pyžama a seděli na posteli. ,,Co tam máš?" lehla jsem si na břicho vedle ní. ,,Horor?"mrkla na mě. ,,Zbláznila ses? Večer a sama? Ani za milión" zavrtěla jsem hlavou a dál projížděla seznam filmů. ,,Na horory se kouká vždycky večer a sama tady nejsi, jsem tu já a když tady bude strašidlo, tak tě před ním ochráním" usmála se. ,,Ty a zachránit mě? Možná tak ve snu" odfrkla jsem si. ,,A jediný strašidlo jsi tady možná tak ty" zasmála jsem se a schytlala ránu polštářem po hlavě. ,,Hej!"vypískla jsem a ránu jí oplatila. Začali jsme se smát a mlátit polštářema. Kdyby tohle někdo viděl, musel by si o nás myslet, že jsme padlý na hlavu. ,,Fajn...takže teď si pustíme ten film, jo?"zastavila mě Lili. ,,OK" kývla jsem hlavou a upravila postel. Nakonec jsme si pustili Hvězdy nám nepřály. 

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat