,,Teto? Ty je znáš?" chytila mě za ruku Rita. ,,Samozřejmě...jsme její kamarádi" usmála se na ní Laura. ,,To vážně?" uchechtla jsem se. ,,Máš pravdu...s tebou bych se nekamarádila ani kdybych musela" odfrkla si a hodila po mě znechucený pohled. ,,Co vůbec chceš?" protočila jsem očima. ,,No..jenom jestli ti nevadí, že chodím s tvým ex" falešně se usmála a políbila Austina. ,,Popravdě....mě to nezajímá" chytla jsem Ritu za ruku a otočila jsem se. ,,Počkej! Já už vím o co ti jde...ty chceš abych žárlila" luskla jsem prsty na znamení, že mi to došlo. Abych byla upřímná...Laury IQ není zrovna nejvyšší. ,,Ale mě to nezajímá, chodím s Rossem takže si dělejtě co chcete...mě je to šumák" falešně jsem se na ně usmála a odešla. ,,Ty tu paní nemáš ráda?" zeptala se mě Rita. ,,Lauru nemá rád nikdo" zasmála jsem se. ,,Taky mi nepřišla milá" zavrtěla hlavou. ,,Ty seš hodnější" objala mě. ,,Já vím" zasmála jsem se a objetí jí oplatila. ,,Já chci taky obejmout" ozvalo se za námi. ,,Strejda!" vykřikla Rita a šla obejmout Rosse. ,,Jak se máš princezno?" usmál se na ní a objetí jí oplatil. ,,Já jsem princezna?" zeptala se a rozzářil se jí úsměv. ,,No jasně" vykřikl a zasmál se. ,,Slyšíš, teto? Jsem princezna, takže mě musíte poslouchat" řekla namyšleně a vyšpulila pusu. ,,Nechci vědět co z tebe bude" protočila jsem očima. ,,Princezna!" vykřikla a zamračila se na mě. Ross se začal smát a já jen na ní nechápavě koukala. ,,Co máte v plánu?" zeptal se mě Ross. ,,Netuším" pokrčila jsem rameny. ,,Já bych chtěla na koníky!" vypískla Rita a začala okolo mě skákat jak splašená. ,,Dneska ne" zavrtěla jsem hlavou. ,,Proč?" zařvala na mě. ,,Protože jsem řekla že ne" řekla jsem jí a ona na mě koukala jak na vraha. ,,Já chci ale na koníky!" dupla nohou. ,,Ale mě to nezajímá! Řekla jsem že ne, tak ne!" vykřikla jsem. ,,Seš zlá!" zařvala na mě a začala brečet. Jen jsem na ní nechápavě koukala a ona se pak rozběhla pryč. Chtěla jsem za ní běžet ale Ross mě zastavil: ,,Půjdu za ní" pohladil mě po zádech a běžel za ní. Sedla jsem si na písek a koukala na moře. ,,Potkala jí Marie tak s ní jela domů" vrátil se Ross asi po 10 minutách. ,,Co to do ní k sakru vjelo?" zavrčela jsem a vrtěla jsem nechápavě hlavou. ,,Asi jí rozmazlujou" pokrčil rameny Ross. ,,Možná tak Riker...Marie na tohle není" zavrtěla jsem hlavou. ,,No...nebudeme to řešit" mávla jsem nad tím rukou. ,,Co máš v plánu?" usmál se na mě Ross. ,,Měla jsem jít s Ritou ven, ale už tady není, takže netuším" pokrčila jsem rameny. ,,Tak někam zajdeme, ne?" mrkl na mě. ,,Ráda" zasmála jsem se a šli jsme. Nejdřív se projít a pak na kafe.
Aloha:) Nejdříve se chci omluvit , že dlouho nebyla část, ale musela jsem řešit dost blbej problém se školou:/ a ségra dostala na starost koně, takže jí pomáhám a jsem tam taky celej den:/ ale to není důležité...
Taky bych chtěla říct, že bude asi posledních 5-6 dílů a bude konec:( ale bude pokračování a tam to půjde od desíti k pěti:) Ross bude mít problém:D
Děkuju za hlasy a komentáře:* a užijte si zbytek prázdnin:D