8.Pravda

336 26 4
                                    

"Takže naší novou zpěvačkou je" bože dělej Rossi! Koukal na nás a vyžíval se na našich nedočkavých výrazů. "Cassidy" řekli všichni sborově. Začali mi tleskat a já šla na pódium obejmout holky. "WOW. Tak to bych nečekala. A hlavně u tebe Ross. Moc vám děkuju." a objala je. "Nejdem to oslavit?" Zeptala se nás Lili. Ostatní holky už odešly. "Běžte zatím na před. Musím si něco zařídit." My se vydaly na cestu. "Ježiš. Já si tam zapomněla tašku. Hned vás doženu." Když sem tam přišla, viděla sem Rosse jak sedí na židli a hraje něco na kytaru. "Páni. To je pěkný" řekla sem a sedla si k němu. "Děkuju. Ty si taky nebyla špatná" řekl a usmál se na mě. "Mužů se tě na něco zeptat?" Odložil kytaru a kývl na mě. "Proč si mě tady nechtěl? Nic sem ti neudělala a ty mi to takhle oplácíš. Proč si na mě tak zlej?" Chtělo se mi brečet. Od tý doby co tady sem tak je na mě zlej. Nadává mi, vyhrožuje mi a to sem mu nic neudělala. "Protože tě miluju." "Co..." to sem nestihla do říct a políbil mě. Nejdřív sem se divila ale pak sem začala spolupracovat. Co to proboha děláš??? Okřiklo mě moje svědomí. Odtrhla sem se od něj a koukala s nechápavím výrazem. "Promiň Cassidy ale já to musel udělat." To snad nemyslí vážně?! "Rossi! Ty ses úplně zcvoknul ne?!" A odešla sem. To je takovej vůl. Co si o sobě myslí? Vzala sem tašku a vyběhla za holkama. "Cassidy kde je Ross?" "V hudebně" řekla sem rychle. "Cassidy stalo se něco?" "No konečně. Už sme měli dávno vyjít" seřvala ho Lili. "A kam dem?" "Na zmrzlinu" řekly holky na ráz. A my vyšli.

Čusák tak tady je 8. kapitola. Snad se líbí. Děkuju za hlasy a komenty. Co si myslíte o tom jak Ross políbil Cassidy?

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat