7. Konkurz

386 27 6
                                    

Šly sme do sprch a převlíknout se. Když sem šla chodbou na parkoviště, Hannah na mě volala."Počkej Cassidy. Co ten konkurz?" "Já tam nejdu. Nemám na to." Hannah na mě koukala jak na ducha. "Co to plácáš za nesmysly? Má to něco společnýho s Rossem?" "Cože? Proč zrovna s ním?" "Říkal mi že tě tam nechce. Že prej neumíš zpívat." "Co když je to pravda?" Na ten konkurz sem chtěla i nechtěla jít."OK. Taj já jdu." Hannah vypískla o objala mě. "Pojď máme 5 minut." Když sme tam došly, bylo tam nejmíň 20 holek. "Ou. Tak to tady nebudem jen do půl čtvrtý." Když sem dopočítala ty holky bylo 29. Se mnou 30. Šly sme za Rossem.
Ross
Bylo tady strašně moc holek. Byly z různých ročníků. Hledal sem Hannah ale nemohl sem jí najít. Když sem jí uviděl myslel sem si že začnu řvát. "Co ty tady děláš?! Neříkal sem ti ať sem nechodíš? Nebo si snad neslyšela?" Koukala na mě s výsměšným výrazem. Jí je to úplně jedno. "Ale jo slyšela sem tě dobře. Jen nebudu poslouchat ty tvoje keci o tom že neumím zpívat. Sem lepší zpěvačka než ty." To si ze mě dělá prdel ne? "Fajn jak chceš ale nemysly si že to budeš mít lehký!" A odešel sem. Co si to vůbec dovoluje? Ona si myslí, že když je bohatá, talentovaná, chytrá a hezká že si bude dělat co se zlíbí? No tak na to ať zapomene. Když sem šel na pódium abych zahájil konkurz Hannah s Lili se ke mně přidali. "Takže bychom vám chtěli říct že konkurz se bude konat do 4." Holky nevypadaly moc nadšeně. "Je to kvůli tomu že je vás tady hodně." Řekla jim Hannah a kývla na Lili, která šla něco dělat na notebooku. "Bude me vás volat podle abecedy."
Seděla sem na židli a čekala až na mě příjde řada. Na seznamu sem byla poslední. Jako vždy. Když dozpívala poslední holka moje pocity se zbláznily. Byla sem smutná, nervózní a šťastná že du na řadu. "Cassidy Watsonová" zařval na mě Ross. Šla sem na pódium a čekala než začne hrát hudba. Zpívala sem píseň Unbreakable od Madison Beer. Tu píseň miluju. Když sem dozpívala všichni na mě koukaly s pusou do O. Dokonce Ross. "No tak sem se asi v tobě zmýlil." Tak to mě překvapilo. "Běžte se napít nebo najíst. Za chvíli vám řeknem výsledky." Řekl Ross. "Kdo bude naše zpěvačka." Zakončila Hannah s Lili. Já sem se šla napít a posluchat písničky. Volala mi mamka
Já: ahoj mami děje se něco?
Mamka: ne nic zlato. Tak co? Už víš koho vzali?
Já: ne ještě ne. Za 20 minut nám to oznámí.
Mamka: dobře tak potom zavolej. Pa.
Já: ahoj
Když sme do telefonovali, zavolali nás před pódium. "Takže naše nová zpěvačka je...
Ahojky tady je 7. kapitola. Mockrát vám děkuju za komentáře a hlasy. Kdo si myslíte ze je ta nová zpěvačka?

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat