Genç adam yüreğinin sıkıntısına derin nefesler alarak çözüm arıyordu ama asıl dermanının nerede olduğunu da çok iyi biliyordu.
Her şey değişmişti yine. Ondan nefret etmeyi çok istiyordu ama o çimen gözlerle buluşunca tüm kurallar yok oluyor alınan tüm kararlar da fes ediliyor gibiydi.
Niye sarılmıştı ki şimdi... Ali'ye o cennet kokusunu içine çekmesine niye fırsat vermişti ki... Şimdi düşününce daha da sarmadığı için pişman oluyordu ama iş işten geçmişti.
Gözlerinde ki o derin anlam çözülmüş ve genç adamın bir yanı bununla beraber sevinç çığlıkları atıyordu. Garipti ama öyleydi. Peki diğer yani... O da istiyor muydu bu duyguydu?..
Onu eve ilk getirdiği günü düşünmeye başladı. Aslında 1-2 hafta bekletip öldürmeyi planlanmıştı. İntikamını almak için her şey ona cazip geliyordu tâ ki Elif'i görene,onu tanıyana kadar... Masum kalbi ve dünyada hala böyle insanların olduğunu kanıtlayan varlığı ile herkesin gözlerini kamaştıran,insana yaşama sevinci veren bu kızı öldürememişti."Şimdi öldürmeyi geç" dedi adam. "Yanımdan ayırmak istemiyorum."
Söyledikleri hala aklındaydı ve düşündükçe deli oluyordu. Onu yine ağlatmıştı ve Elif'in her bir gözyaşı damlası genç adamı öldüren birer kurşun gibiydi. Ona zarar vermek yapmak istediği en son şey bile olamazdı.
Ya şimdi ne yapacaktı. Onu seviyordu lakin gerçekler... O neden burada olduğunu bile bilmiyordu oysa ki... Peki her gözlerine baktığında tüm olmamış farz etmek istedikleri canlanmayacak mıydı aklında?..
Düşüncelerinden omzunda ki el sıyırdı ve elin sahibine bakmak için arkasını döndü.
Genç kız gözü yaşlı bakıyordu ona... Ne konuşacaklardı ki şimdi?..
"Ali..."
"Elif..."
"Aç mısın?" Bu muydu yani? Ona sadece aç mısın demek için mi gelmişti?
"Hayır." Deyip tekrar arkasını döndü kıza. Oysa şuan yapmak istediği şey onu kollarıyla sanmaktı.
"Keçi! Açsın işte! Sordum Yiğitlere hiç bir şey yememişsin!"
"İştahım yok Elif."
"Ali bak ya gelir yemeğini yersin ya da zorla yediririm."
Genç adam güldü ve oturduğu yerden kalkıp genç kıza döndü. Ona sinirle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL YAĞMURUM
SpiritualAşk insanın hayattan gelen en güzel emrivakisidir ve aşk hayatın planlara dayalı kısmında olmayacak kadar delice bir duygudur... Öldürmek istediği kıza tutunan genç bir adam ve hiçbir şeyden haberi olmayan masum bir kız... Genç kız, adamın kurumuş ç...