Selamın aleyküm dostlar. Eğlenceli bir bölümle tekrar karşınızdayım 😊 Açıkça söylemek gerekirse hikayemiz bence bu bölümden sonra başlıyor. Desteğinizi esirgememeniz dileğiyle iyi okumalar. 😊
Fatih adlı insan görünümlü ayı beni odaya sürüklerken az önce gördüğüm tontiş teyze de Ali'ye sorular soruyordu. Garibimin hiçbir şeyden haberi yoktu belli ki benim gibi.
Odaya geldiğimizde resmen yere fırlatıldım.
"Biraz dikkat etsene be!"
"Dua et Ali ağabey merhametli bir insan yoksa bunu bile yapmam!"
Son hız kapıyı çarpıp çıktığında ağzım açık kalmış 'nereye düştüğümü' düşünüyordum. Adam manyak mıdır nedir! Gerçi kaçırıldığım yerde el üstünde tutulacağımı zanneden bende kabahat.
Ayağa kalktığımda odayı incelemeye başladım. Bizim evin 2,5 odasını kaplayacak kadar büyük olan, genellikle yeşil ve bayazın hakim olduğu oda gayet şıktı. Tam ortada yuvarlak bir yatak ve odanın cama bakan yerinde bir koltuk vardı. Kim dizayn etmişse bu işten anlıyordu belli ki.Büyük bir pencerenin olduğunu yeni fark ettiğimden hemen gidip dışarıya baktım ama etrafta bir tane bile ev yoktu,biraz uzakta birkaç ev gözüküyordu sadece. Onların da bu ev gibi saray yavrusundan farkı yoktu. Beyaz bir kapı gördüğümde merakıma yenik düşerek gidip açtım. Banyonun olduğunu anladığımda kapatıp yatağa oturdum.
Bir dakika ya bu adamlar benim telefonumu almamışlardı. Hemen cebimden telefonu çıkartıp mesaj atmaya çalıştım ki kapı bir anda açılınca telefonu nereye fırlatacağımı bilemedim.
Hah Ali Bey'de geldi. Sinsi sinsi sırıtması beni sinir ederken o bana yaklaşmaya devam ediyordu. Hop hop hop uzak dur benden adam!
"Kendini çok mu akıllı sanıyorsun sen."
"Ne?" Dediğimde arkama sakladığım telefonu eline alıp salladı.
"Tam tahmin ettiğim gibi çok fevri hareket ediyorsun ufaklık."
"Ufaklık falan deme bana!"
"Asi birine benziyorsun ama emin ol beni sinirlendirmek istemezsin." Aslında haklıydı istemezdim. Kim isterdi ki. Adam ölüm kokuyordu resmen.
"Bak Ali misin nesin bilmiyorum ama polisler şimdiden başlamıştır beni aramaya,yakında da bulurla. Bırak işte gideyim."
"Sana zarar vermeyeceğim merak etme ama ben istemediğim sürece de özgür kalamazsın zaten burada kimse de seni bulamaz. "
"Ya siz beni neden kaçırdınız?"
"Şimdilik ağabeyin yüzünden olduğunu bilmen yeterli."
"Ağabeyim mi?" Ağabeyimle ne işleri olabilir ki bu adamların?..
"Sen kafanı bununla yorma sadece bizi zorlama canını yakmak zorunda kalmayayım."
Gözlerimi devirirken odadaki saate ilişince saatin 12 olduğunu gördüm. Az sonra ezan okunacaktı. Sabır diledim ve beni anlamaya çalışan bir çift kara göze çevirdim..
"Tamam senin dediğin olsun şimdi sormayacağım ama sende benim dediğimi yapacaksın."
"Neymiş istediğin?" Alay eder gibi çıkan sesine gıcık olmuştum ama şimdi sakin olmam lazım.
"Odadan çıkar mısın."
"Nedenmiş?" Kaşlarını kaldırıp sorduğu soru cidden herkesin sinir olacağı ses tonundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL YAĞMURUM
SpirituálníAşk insanın hayattan gelen en güzel emrivakisidir ve aşk hayatın planlara dayalı kısmında olmayacak kadar delice bir duygudur... Öldürmek istediği kıza tutunan genç bir adam ve hiçbir şeyden haberi olmayan masum bir kız... Genç kız, adamın kurumuş ç...