Shayla's POV
V piatok prešla škola chvalabohu rýchlo. Dnes vstávam do pekného sobotnajšieho rána a bez otravných lúčov v tvári. Taktiež, dnes je tá párty u Belly a ja sa teším, že si konečne užijem, keď pondelok ma čaká ako ďaľší deň plný sĺz, pretože Kyle má pohreb a ja sa snažím na to čo najmenej myslieť, pretože to všetko kurevsky potom bolí.
Skyler vedľa mňa ticho ležala čo znamená, že ešte spala. Vykĺzla som z postele priamo do kúpeľne, kde som sa vyzliekla a vliezla do sprchy. Prešlo asi desať minút kým som započula otvárať dvere. Ako inak to bola Skyler, ktorá nemala problém mi vliezť do kulpeľne keď sa sprchujem a ísť čúrať. Samozrejme, toto je u nás normálne, také friendship goals.
"Dobré ráno inak." zívla si a podľa pukania kostí som pohla vedieť, že sa naťahuje.
"Aj tebe." uškrnula som sa a sprchu som vypla. Zabalila som sa do uteráku a vyliezla som von. Prešla som ku zrkadlu, kde som si umyla zuby a vyčistila tvár. Keď Skyler vyšla von, v rýchlosti som na seba navliekla spodné prádlo, vlasy som si presušila uterákom a vrátila som sa späť do izby. Skyler ležala celá rozvalená na posteli a dokonca myslím, že znova zaspala. Akoby aj po včerajšku, teda už dnešku nie, pretože išla spať až o piatej. Nechápem prečo, ale fajn. Dúfam, že to dnes na párty vydrží, pretože ak tam niekde opitá zaspí na stole alebo neviem kde inde a nechá ma samú, tak ju otrávim. Kyanidom.
Takže radšej som ju nechala ďalej spať. Ja som sa obliekla do teplákových šortiek, voľného trička a zišla som dole. Tak trochu som čakala, že budú hotové raňanajky, alebo skôr obed keď už je dvanásť hodín, ale nič nebolo. Na chladničke ostal odkaz od mamy, že išla na dnes k jej mame, čo znamená, že dnes sa nevráti a ja si môžem bez ďaľších problémov užiť párty u najväčšej štetky. Yay!
Keďže som hrozne hladná, začínam byť nervózna a dostala som obrovskú chuť práve na niečo čo nemáme . Áno, práve na zmrzlinu, ktorú zhodou náhod práve teraz nemáme. Keďže moje chuťové poháriky a žalúdok po nej neskutočne túžia, musím prekonať svoju lenivosť a ísť do obchodu.
Lenže ten je ďaleko a to by som musela ísť autom, ktoré ja nemám. Takže by som mohla zavolať Harrymu či by ma nezaviezol do nejakého supermarketu. Len tu je taká otázka, či by bol ochotný, pretože včera bol celý deň taký dosť odmeraný, ako by ho niečo štvalo bez toho, aby niečo povedal. Ale keď moja láska k zmrzline je taká silná, určite sa mi podarí ho donútiť. Vďaka mojej láske života to dám.
Namiesto telefonátu som mu radšej napísala smsku, pretože v tomto prípade to bude lepšie. Dokonca hneď odpísal a dokonca súhlasil, tak som si musela zatlieskať ako malé dieťa.
Vzala som si tenkú mikinu, okuliare inak by som z toho slnka oslepla, obula som sa a s kľúčami v ruke som vyšla von. Harry akurát prichádzal a keď zastavil pri chodníku, prešla som k autu a nastúpila som.
"Ciaooo." pozdravila som ho a zasmiala som sa. On iba mávol rukou a vyrazil. Nad jeho gestom som prekrútila očami a povzdychla som si.
"Načo chceš ísť vlastne do obchodu?" nadvihol obočie a pridal na rýchlosti.
"Vieš, chcem kúpiť nejaký ten kyanid aby som ním mohla otráviť našu slečnú zamilovanú do Stylesa." uškrnula som sa. "A chcem zmrzlinu."
"Kriste, neverím, že sa jebem do obchodu kvôli zmrzline." zabručal a pevnejšie zovrel volant. Radšej som si kusla do jazyka a držala som hubu. Nemám náladu sa s ním hádať len kvôli tomu, že jemu niečo je. Možno až potom.
"Dúfam, že ti to nebude trvať dlho." zabručal keď sme obaja vystúpili z auta a smerovali sme ku vchodu. Harry ostal tam a zapálil si cigaretu. Ja som rýchlo vbehla dnu a ponáhľala som sa ku mrazákom so zmrzlinami, nech ten chuj nie je stále nervózny, ako to má on v obľube.
Vzala som si dve krabice nugátovej a Skyler jednu jahodovej zmrzliny a prešla som ku samoobslužným pokľadniam, nech som rýchlejšie vybavená. Keď som vyšla von, podľa dĺžky Harryho cigarety som mohla vedieť, že fajčí ďaľšiu cigaretu. Iba som pokrútila hlavou a mlčky som pred Harrym smerovala k jeho autu.
"Nejdeš ku mne?" ozvala som sa po nekonečnom a nepríjemnom tichu ktoré v aute panovalo. Vlastne, ani neviem, prečo som to navrhla. Možno zo zvyku, keď som so Skyler.
"No." vydýchol a skrčil čelo. Ach Bože. Čo s ním je?
Keď sme sa obaja vrátili, Skyler bola v kuchyni a hľadala niečo v chladničke. Zrejme si ani nevšimla, že sme už tu a ďalej sa zaoberala hľadaním jedla.
"Trapka, tu máš zmrzlinu." zasmiala som sa. Keďže to nečakala a hlavu mala skoro v chladničke, buchla si ju a začala nervačiť. "Hej ukľudni sa a tu máš." pretočila som očami.
"Ty vieš čo milujem." slastne sa zatvárila a s veľkou lyžicou v ruke si sadla ku stolu. V tom sa zjavil v kuchyni Harry a sadol si na linku. Keď si ho Skyler všimla, venovala mi prekvapený výraz. "Ty čo tu preboha robíš?" nadvihla obočie a otočila sa k nemu.
"Nevidíš? Sedím tu." odvrkol jej a pretočil očami.
"Ty vole, prestaň už prosím ťa prekrúcať očami. Budeš škúliť." ušrknula som sa a lyžicu zmrzliny som si vložila do úst. Ach, ten slastný pocit.
"Hah, ty si ale vtipná." tiež sa uškrnul.
"Ako, čo ťa zase žere? Ja nechápem, ako môžeš byť stále taký odporný. Sa čudujem, že si bol predvčerom ako tak normálny." sykla Skyler a ja som prikývla na súhlas, pretože mala úplnu pravdu.
"Vieš čo ma žere?" Harry sa zapozeral na Skyler a ona pokrútila hlavou. "To, že tuto slečna sa olizovala s pánom Tomlinsonom tesne po tom, čo Kyle umrel. To ma kurva žere."
Hi hcatenhaloneko (srdiečka aby sme sa rozumeli😂 Milujem cudzie jazyky, čo Vám poviem😏)
Nikoletka prichádza s novou časťou😌❤️ Neviem no, nezdá sa mi nejaká záživná ale aj také musia byť no😅
Tie čo ste čítali/náhodou čítate My Turn, lol viete čo som rozmýšlala? Síce od veci, ale nevadí😂 No proste to, že by som napísala nejakú bonusovú časť, pretože mi My Turn kurevsky chýba😿 *pocitujem rozcítenie a hystericky plačem* 😂😂😂
Fajn, koniec mojich nezmyselných kecov😅
Dúfam, že sa Vám časť páčila😏
Votes & Comments❤️
Noletka👑🙈
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
ФанфикShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...