28.

2.7K 277 45
                                    

Ráno som sa zobudila v Harryho posteli, takže ma v noci preniesol do jeho izby. Anne nám spravila raňajky, obaja sme sa rýchlo najedli a odišla som domov, nech sa môžem chystať. Keďže som absolútne nevedela čo si oblečiem, pri skrini som strávila väčšinu, až som nakoniec zvolila čierne obyčajné džínsy s dierami na kolenách, biely croptop a na to moju obľúbenú čiernu koženú bundu. Čo sa týka make-upu, namaľovala sa výraznejšie, ale nie zas moc. Vlasy som si iba natočila a hotovo. Keďže som chystaním sa som strávila väčšinu dňa, je akurát čas už ísť. Samozrejme, to by Harry nemohol meškať.

"Harry, prosím ťa kde si toľko?" zavrčala som do telefónu a chytila som sa za hlavu.

"Daj mi dve minúty kriste." odpovedal nepríjemne a hovor zrušil. Bože môj, čo on robil, že mu to tak trvalo?

Rýchlo som si obula svoje martensy, mobil som si dala do vačku, vyšla som von a zamkla som. Harry konečne prišiel a tak som nemusela na neho čakať. V jednej ruke zvieral volant a v druhej cigaretu.

"Takže dnes nepiješ, čo?" skrčila som nos a vyštartoval. "Vlastne, vieš kde to je?"

"Hej viem, Jeff tam s Louisom už sú, nie ke to ďaleko." uškrnul sa a dofajčenú cigaretu vyhodil von oknom. "A nie, keďže som autom, ťažko budem piť." prekrútil očami.

"Minule si pil, tak zavri hubu." zasmiala som sa.

Megan, či Marnie alebo ako sa volala tá baba nebývala ďaleko, a tak sme tam boli za pár minút. Podľa toho koľko tam bolo áut a taxíkov som mohla vedieť, že je tam mnoho ľudí a keďže sme došli o niečo neskôr, niektorí budu určite už na mol. A ja budem čoskoro medzi nimi, yay.

Hneď ako sme vošli dnu, moje oči spadli rovno na tancujúceho Jeffa na stole a k tomu iba v rifloch. Preboha, toto nie! S Harrym sme sa obaja začali nehorázne smiať a aj cez tú hlasnú hudbu sme upútali dosť pozornosti, včetne Jeffa. Hneď zoskočil a hrdo pristúpil ku nám.

"Dámy a páni, konečne prišli moji drahí priatelia ktorí tu ešte chýbali!" zakričal a všetci začali jačať a pískať. Uh, ako vidím, Jeff si hneď vytvoril u ľudí autoritu, vlastne tak ako väčšinou vždy. Ako som vravela, rodený partyman. "Poďte, musím Vás zoznámiť s Marnie. Je úplne úžasná!" zaradoval sa a ja som sa znova zmohla iba na smiech. Oboch nás chytil za ruky a niekde ťahal hore po schodoch. Pred nejakými dverami nás pustil a dvere otvoril. Pohľad sa nám naskytol na obrovskú spoločenskú miestnosť s ďaľšiou kopou ľudí, ale vyzeralo to skôr niečo ako VIP.

Ako som mohla vidieť, bol tu aj Louis a kecal s nejakou babou. Žeby si konečne niekoho našiel?

"Marnie!" zakričal Jeff a ukázal jej nech ide sem. Bolo to to dievča, ktoré sa rozprávalo s Louisom. "Tak konečne ti môžem predstaviť túto trapnú blbku a mrzutého idiota alias Shayla a Harry." zasmial sa.

"Som Marnie." zasmiala sa a prameň svojích blond vlasov si dala za ucho. "Tak, som rada, že ste prišli." široko sa usmiala sa znova sa zasmiala.

Niečo mi hovorí, že Marnie je totálne bláznivá a taktiež partymanka, alebo skôr partywoman ako Jeff. Takže, nejako sa ani nečudujem, že tí dvaja sa už poznajú.

"Hneď som tu. A keď prídem, nech máte obaja poháre v rukách." uškrnula sa a nikde zmizla.

"No nie je super?" Jeff radoste vydýchol. "Keby nie je lesba, už by bola moja do Boha." kusol si do pery.

•••

"Jeff, čo to sakra znova robíš?" smiala som sa pri tom, čo on s ďaľšími troma chalanmi twerkoval o stenu. Bože, jeden z nich bol aj Louis! Fajn, chlapci by nemali toľko piť. Teda, nieže ja by som toho nepopila už veľa, ale to sa neráta.

"Ale ráta." ozvalo sa moje svedomie. Tak fajn. Ale to je jedno. Hlavne, že si užívam, nie?

"Som späť, babe." zašepkal mi niekto do ucha a do ruky mi vrazil ďaľší pohár niečoho neznámeho.

"Ugh, kámo, nezmýlil si si ma s niekým?" zachichotala som sa a otočila som sa ku dotyčnému. Blond vlasy, modré oči a piercing v pere. Fuck. Tak toto áno.

"Eh, možno? Ale myslím, že to nevadí." koketne si kusol do pery a ja som spravila to isté. Bože, Bože a ešte raz Bože. Piercing v pere a bledé oči? Moja slabosť sakra.

"Tiež si myslím." žmurkla som s vypila som obsah pohára čo mi dal.

"Smiem vedieť meno neznámej krásky?" nadvihol obočie a objal ma okolo ramien.

"Shayla. Ty?"

"Nick. Teší ma." žmurkol tentokrát on a znova som si kusla do pery. Moc, moc sexy a sladký zároveň. "Fajn, čo tak ísť niekde, kde by sme boli osamote?" opýtal sa a rukou mi pomaly kĺzal nižšie a nižšie.

"Prečo nie..."

"Zabúdaj kámo." skočil mi Harry do reči. Do riti, čo chce? A práve teraz? Asi ho dnes zabijem.

"Prečo by som mal?" zamračil sa na neho.

"Pretože Shaylu nenechám s takým čurákom ako si ty. Tak sa otoč a odpálkuj, inak to spravím rád za teba." uškrnul sa a víťazne sa usmial.

"Tak nabudúce, kráska." koketne sa usmial a odkráčal preč.

Harry's POV

"Čo to doriti robíš Harry?" Shayla zakňučala a hlavu zaborila do mojej hrude.

"Ochraňujem ťa pred idiotmi? Oh áno, to je presne to čo robím." prekrútil som očami. "A keďže je už dosť neskoro, ideme domov zlato." uškrnul som sa. Shayla chvalabohu neprotestovala, iba zúrivo si povzdychla a zamračená s založenými rukami na prsiach ma následovala. "Prosím ťa, nechovaj sa ako malé dieťa a buď normálna." prekrútil som očami.

"A budem!" zamrnčala a začala sa mrviť v sedadle. Och bože môj. Zabite ma niekto.

V tomto stave som ju radšej domov nebral a zobral som ju k sebe. Keď sme vstúpili dnu, zapchal som jej ústa a pomaly ju viedol do mojej izby nech nerobí hluk a aby sa nezabila cestou hore po schodoch.

"Prečo si ma zobral domov?" zamračila sa a našpúlila pery. "Teda, hlavne preč od Nicka. Hm?"

Popravde, ani neviem, prečo som ju odtiaľ zobral preč. Keď som ju videl s tým chalanom, nebudem klamať, tak trochu ma to naštvalo. Možno som žiarlil? Kurva ja neviem.

"Nechcel som, aby si s ním bola a urobila nejakú blbosť." priznal som viacmenej. Postavila sa z postele, prešla ku mne a objala ma.

"Akú blbosť? Napríklad to, žeby som sa s ním vyspala?" zasmiala sa, dvihla hlavu tak aby som ju videl a koketne si skusla dolnú peru. "Keby si bol ožratý tak ako ja, vyspať som sa mohla aj s tebou." zasmiala sa. "A to by si neprotestoval, pretože by sa ti to páčilo." uškrnula sa a ja som sa iba na nej smial.

"Mala by si ísť spať zlato." smial som sa ďalej. V rýchlosti si vyzliekla rifle a bez slova si ľahla do mojej postele. Spravil som to isté a ľahol som si ku nej. Že keby niečo, nech som hneď pri nej.

Oh hey babes!💕
Nová časť je na svete💕 Ugh fuck, som jediná, ktoré chce aby boli spolu? Hah, jasné, že nie, lol. Tak sa priznajte, kto všetko je Sharry shipper (ako ste si zvolili ofc)? Lebo ja určite áno, veď oni dvaja sú tak moc moc cute😂😍💕
Ako ste si mohli všimnúť, časti sú v poslednej dobe o niekoľko slov dlhšie a úprimne mi to tak vyhovuje.
Snáď sa Vám časť páčila💕 Čo sa týka minulej časti, priznám sa, že ste ma potešili ako malé dieťa😂💕💕
Pre ďaľšiu časť 90+ votes babies❤️
Votes & Comments😚
Nika👄

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora