"Čože si?" pozrela na mňa Skyler šokovane.
"Ja-ja som nechcela, proste sa to stalo Kriste." skĺzla som nižšie po stoličke a mykla som ramenami. "A čo teraz ako? Povieš mi dôvod, prečo ťa to štve? Nemáš ani jeden jediný dôvod na to byť nasratý." vyštekla som na neho.
"Viete čo? Toto ja nemusím počúvať." Skyler si vzala zmrzlinu so sebou a spakovala sa preč.
"Vieš čo? Ale mám ho. Kvôli Kylovi. Ako fakt? On umrie a už sa olizuješ s jeho najlepším kamarátom? To si naozaj až tak klesla?" vyštekol on po mne a priblížil sa blízko ku mne. Klamala by som, ak by som nemala z neho momentálne strach.
"Bože Harry! Prestaneš prosím ťa? Ja viem, že to bola hlúposť a štve ma to! Ale stalo sa a ja s tým nič nespravím!" zhúkla som po ňom, pričom som zatínala päste.
"Je mi to jedno." mávol rukou a prešiel okolo mňa. Ozvalo sa hlasné buchnutie dverí, čo znamenalo, že odišiel a to dosť vytočený. Ale jeho to nemá kurva čo štvať. Popritom, tým čo povedal si poriadne nasral do huby.
"A to som si myslela, že už budeš normálny." zamrmlala som si popod nos a sadla som si späť k stolu. A to som si myslela, že víkend bude skvelý.
•••
"Shayla? Myslím, že by si sa mala začať chystať." zakričala na mňa Skyler z kúpeľne. Mala pravdu, ale je tu jeden problém. Som moc lenivá a nechce sa mi vstať z postele. Dokonca by som mohla povedať, že po hádke s Harrym sa mi nikam nechce ísť, pretože ma naozaj vytočil. Louis tiež, pretože mu to povedal, idiot blbý. "Shayla, no tak!" capla ma po hlave.
"Krava." zabručala som. Lenivo som sa postavila z postele a prešla som do kúpeľne, kde som sa skultúrnila. Len teraz mám iný problém. Čo si oblečiem? Viem, že Skyler si dáva čiernu áčkovu sukňu a nejaký croptop. Ja si asi dám tiež biely croptop a k tomu obyčajné tmavo-modré rifle s dierami na kolenách a bielo-čierne Adidas superstary. Áno, myslím, že to by mohlo byť.
"Daj si k tomu tú tvoju čiernu adidas bundu, vysoký cop a budeš jebavá." žmurkla Skyler a obe sme sa zasmiali. "Lol, vieš čo by som dala za tvoje vlasy dievča?"
"Ja nechápem, čo stále máš s mojimi vlasmi. Veľa báb má čierne dlhé vlasy. A ty ich máš super, tak čo stále riešiš." prekrútila som očami.
"Lenže ty ich nemáš poškodené - nemáš ich také krátke." naštvane si odfrkla.
"Dobre, už prestaň a pome, pretože taxík je už tu." chytila som ju za ruku a ťahala ju von.
"Nemal pre nás prísť Harry?" našpúlila spodnú peru a povzdychla si.
"Mal. Ale ako vidíš, nikde neprichádza a po tej hádke dosť pochybujem, že by prišiel." hovorila som a nastúpila som do auta.
Ako tak vidím, pre Skyler je tak docela výhoda to, že sa s Harrym bavím viac, pretože je aj viac s ním. Ja si zase myslím, že to nie je pre ňu dobré. Zbytočne sa viac a viac na neho namotáva, čím bude viac trpieť a teplému flegmatikovi to bude akurát tak maximálne jedno. Veď sama to vie. Ale zase má výhodu. Harry žije, Kyle nie. Predsa všetci vieme, že oni dvaja spolu nikdy nebudú, ale aj cez to je zamilovaná a Harry sa o jej city nezaujíma, vlastne ani nevie, čo k nemu cíti. Ona sama to nevie. A ja? Mám to najhoršie. Kyla som milovala, milujem a milovať aj budem. Lenže nie je tu. Takže aj keď viem, že moje city k nemu sú rovnaké, ako tie jeho ku mne, spolu už nebudeme.
"Wow, no nehovor teda." ozvalo sa moje sebavedomie. Skvelé.
Pred Belliným domom stálo dosť aút a z vnútra bola už počuť hlasná hudba. Harry je tu tiež, pretože auto má už tu. Skvelé. Hneď ako nás pustili dovnútra, zrak mi hneď prešiel na Jeffa a ja som sa naozaj potešila, že je tu. Obe sme prešli rovno k nemu a privítali sme sa s ním.
"Tak keď ste už tu, tohto sa nezbavíte." podal nám plastové poháre s niečim tekutým. Podla vône som mohla zistiť, že to je brusnicová vodka, z ktorej som sa raz kvalitne zgrcala. To je naschvál, však?
"To si nedám." prostestovala som. Skyler iba mykla ramenami, zobrala mi, teda skôr vytrhla pohár z ruky a vypila ho. "Idem si pre niečo iné." prekrútila som očami.
Ako som si myslela, tak aj bolo. Alkohol rôzneho druhu bol naskladnený všade v kuchyni. Vzala som fľašu jahodovej vodky a naliala si.
"Ale ale, takto zhurta?" započula som známy smiech.
"A čo teraz?" otočila som sa smerom tam, odkiaľ pochádzal smiech.
"Čo si nervózna? Spravil som niečo?" skrčil obočie a poškriabal sa na brade.
"Áno. Povedal si Harrymu, že sme sa bozkávali a teraz je na mňa naštvaný." vyčítala som mu a napila sa.
"A čo teraz ako? Bol to obyčajný stupidný bozk, tak čo to obaja riešite? Už to aj tak nevrátime." zamračil sa.
"Nebol to obyčajný bozk. Bola to proste chyba, ktorá sa bohužial stala." vypľula som mu priamo do tváre a odišla som od neho.
•••
"Jeff prestaň!" vypískla som a zároveň sa zasmiala. "Daj tie paprče preč preboha." capla som mu po nich a ruky z môjho zadku dal preč.
"No tak, je to iba sranda." prekrútil očami a zasmial sa. "Ale riť máš dobrú, to sa musí uznať." uškrnul sa a žmurkol na mňa.
"Uh, ďakujem?" pokrútila som hlavou. Na chvilľu som sa od neho "odpútala", pretože bol furt pri mne a prešla som znova do kuchyne si doplniť pohár. Už tam idem myslím, že desiatý krát, no nejako mi to neprekáža, že som tam stále. Tam som uvidela Harryho opierajúceho sa o linku s fľašou rumu v ruke. Keby som bola triezva, otočila by som sa a išla naspäť. Lenže moje nohy si robia čo chcú a idú stále tam.
"Oh, slečna Rheedová. Konečne ťa dnes vidím." zasmial sa a odpil si priamo z flaše. "Dáš si Morgana?" mykol ramenami a koketne sa usmial. Uh, vážne Harry? Toto nerob.
"Nie, ale mohol by si mi podať Jägera." zachichotala som sa. Vzal fľašu a išiel mi ju dať, samozrejme opitý Harry musí provokovať a fľašu si nakoniec privinul k sebe. "No ták, nerob chujoviny." povzdychla som si a natiahla som sa za fľašou. Iba sa široko (a nádherne) usmial a schoval si ju za chrbát. Ruky som omotala okolo neho aby som dočiahla na fľašu, avšak znova neúspešne. Myslím, že toto by dvaja ožralci nemali robiť.
Porazenecky som si povzdychla a našpúlila som pery. Dvihla som hlavu a pozrela mu priamo do očí. Jeho zelené sa vpíjali do mojich hnedých, no tentokrát inak, ako naposledy. Jeho oči boli plné túžby, čo by som u neho nečakala a tie moje boli plné očakávania. Fľašu rýchlo odložil a pritiahol si ma bližšie k sebe. Moju tvár náhle chytil do dlaní a naše pery v rýchlosti spojil. Klamala by som, ak by vo mne nevybuchol roj motýľov, čo bolo zlé. Veľmi zlé a hlavne nie správne.
Chochochochocho😱
Nová časť je tu❤️ Lol, budem úprimná (až moc) a poviem Vám teda, že mne sa časť mega páči a som rada, že ju už vydávam😍😂❤️ Dokonca je dlhšia, soooo, yay me!😂❤️ Som zvedavá čo poviete😌❤️
Votes&Comments💕
Naspeedovaná Nikoletka💕
(Fakt som lol)
ESTÁS LEYENDO
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
FanficShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...