"Robíš si zo mňa srandu?" Shayla nadvihla obočie a prikývol som. Shayle sa na tvári zjavil obrovský úsmev, ktorý som jej opätoval.
"Ja neverím." zachichotala sa.
"Čomu zas?" zabručal som a prekrútil som očami. "Ja si naozaj nerobím z teba srandu preboha."
"Nie tomu. Ale, že ty sa usmievaš. Woah, dnes sa dejú zázraky." chichotala sa naďalej, pričom som znova prekrútil očami.
Shayla's POV
S Harrym som sa konečne cítila dobre a ako za "starých" čias. Dokonca mi to pomohlo zabudnúť na Kyla, čo mi dosť pomohlo. Asi dve hodiny sme trčali v mojej izbe a rozprávali sme sa a hocičom možnom pokiaľ neprišla Anne s tým, že už idú domov. S obomi som sa rozlúčila a vrátila som sa s mamou do obývačky.
"No čo, ako to dopadlo s Anne?" vyvalila som sa do kresla a usmiala som sa.
"Úplne super." široko sa usmiala. "Dali sme si pohár červeného vína, teda viac pohárov červeného vína a dosť sme sa rozprávali o veľa veciach, čo sme premeškali." zasmiala sa. "A teraz ty."
"No, Harry prišiel za mnou a ospravedlnil sa mi. Najprv som si myslela, že si robil srandu, ale ukázalo sa, že nie." zachichotala som sa.
"Vidíš to? Ja som ti vravela, že ťa má rád." usmiala sa. "Dokonca som sa pýtala Anne, že či ho donútila aby prišiel. Vraj nie a išiel úplne dobrovoľne. Takže predsa len mu na tebe záleží." venovala mi hrejivý úsmev z ktorého ma zahrialo u srdca.
•••
Je ráno a mňa zobudili nechutné slnečné lúče. Ako toto moc ja neznášam. Ale, prečo ma nezobudil budík? Pozrela som na telefón a zistila som, že ani nezvonil a je pol ôsmej. Sakra, znova som zaspala.V rýchlosti som vstala z postele a namierila som si to rovno do kúpeľne kde som si dala minútovú sprchu a rýchlo sa obliekla. Z kuchyne som si zobrala jablko, niečo sladké a pitie ktoré som dala do tašky a utekala som von. Čo ma prekvapilo bolo to, že Harry stál pri svojom aute a fajčil pri našom dome. Hneď ako som si spomenula na to, že včera sme sa dohadovali o tom, že príde pre mňa som si buchla po čele a rýchlo som prišla ku nemu.
"Čo sa búchaš po čele?" nadvihol obočie a pokrútil hlavou.
"Pretože som zaspala, nič som poriadne nestihla a som tak trochu dosť nevyspatá." prekrútila som očami a sadla si do auta. Harry spravil to isté a ihneď naštartoval. "Čakal si dlho?" spýtala som sa ho a nesúhlasne pokrútil hlavou.
"Päť minút iba. Predsa vieš, že ja chodím omnoho neskôr ako ty." uchechtol sa. Iba som prikývla a zapozerala som sa von oknom.
Pred školou nás čakali Jeff, Louis a Skyler, ktorá akonáhle videla, že idem s Harrym hodila po mne vražedný pohľad. Ach tá jej zamilovanosť. Zrejme sa budeme musieť porozprávať.
"Ahojte." usmiala som sa a všetci nás zborovo odzdravili. Chalani išli popredu do tried, tak som Skyler rýchlo zatiahla na babské záchody nech mi vysvetlí čo ju žere.
"Shayla, za dve minúty zvoní." zabručala no aj tak vedela, že ju nikam nepustím pokiaľ sa nedozviem to čo chcem. Pozná ma veľmi dobre, a tak to vie. "Tak rýchlo, čo máš na srdci?" prekrútila očami akoby som od nej chcela toho moc.
"Veľa toho nemám, za tie dve minúty to v kľude stihneme. Čo ťa serie, že sa správaš ku mne tak, ako sa správaš?" nadvihla som jedno obočie. "Nebodaj Harry?"
"Ššš, ticho buď." vypúlila oči. Prešla k jednej kabínke, ktorú ihneď otvorila, zatiaľ čo som sa čudovala čo to do riti robí. Keď začala otvárať aj ostatné, doplo mi, že nechce aby to niekto počul, takže istota je istota.
"No odpovieš mi? Nikto tu nie je." prekrútila som očami.
"Fajn. Samozrejme, že Harry. A to, že si stále s ním. A nie, že ma to serie, proste ma to mrzí." sklopila zrak a smutne si povzdychla.
"Skyler, sme kamaráti, to je normálne. A veľmi dobre vieš, že medzi nami dvomi nikdy nič nebolo, nie je a ani nebude, tak čo riešiš?" neveriacky som na ňu pozerala.
"Prepáč, ja len žiarlim. Ale chápem to a viem to." pousmiala sa. Už iba zazvonilo a obe sme išli na svoje hodiny.
Niečo mi hovorilo, že Skyler to len tak neprejde a stále ju to bude moc štvať. Ale neviem no, nejako mi to žily netrhalo. Ja som len rada, že sa to medzi mnou a Harrym začína urovnávať a všetko je na dobrej ceste.
Keďže máme hneď prvú hodinu spolu, chcela som, že si pôjdem sadnúť ku nemu. Lenže je tu jeden problém, a to je Bella. Mohla by som ju nazvať konkurentkou Skyler, pretože je zamilovaná do Harryho. Na pohľad dobré dievča. Lenže jej vzhľad je obyčajný klam. Každý má na škole najväčšiu kurvu (áno, kurva ju priamo vystihuje, štetka je moc slabé slovo pre ňu) z mesta a u nás to je práve ona. Sranda je, že má priateľa, ktorého úprimne ľutujem.
Harry mi venoval jeden zo svojích pohľadov alá "je mi to jedno" keď si ma všimol. Sadla som si priamo pred neho k Alex. Alex je zlaté dievča, tak mi nerobilo problém si ku nej sadnúť a občas sa s ňou porozprávať. Hlavne máme jedno spoločné. Nenávisť k Belle. Je pravda, že ju nenávadí celá škola, ale aj tak sa jej všetci vtierajú, poprípadne ona ním.
"To iba mňa moc strašne irituje to, že je priamo za nami?" pohoršene si odfrkla, načo sme sa následne obe ticho zasmiali.
"Nie, určite nie len teba." prekrútila som očami. "To vieš, keď sa nám dievča zamilovalo, tak sa musí Harrymu pchať rovno do riti." zasmiala som sa viac ako som chcela, čím ma profesor ihneď vyvolal.
"Tak slečna Rheedová, zrejme viete všetko keď sa tak skvelo bavíte. Tak chválne, čo som pred chvíľou povedal?" nadvihol obočie, postavil sa a rukami sa zaprel o stôl. Samozrejme som nevedela, a tak som ostala ticho. "Čo ste ticho?"
"Bez právnika nepoviem ani slovo." založila som si ruky na prsiach a vzápätí sa všetci začali smiať. Samozrejme až na profesora, ktorému sa avšak trochu dvíhali kútiky úst. Radšej iba mávol rukou, pokrútil hlavou a sadol si naspäť.
"Bože, ty si blbka." Alex sa zasmiala a šťuchla ma do ramena.
"Čo chceš furt?" ozval sa za nami Harry. Hovoril to Belle dosť podráždene, ou.
"Teba."
Hello💕
Yes, nová časť, a k novej časti aj nová postava😌 Samozrejme, ako ste si mohli všimnúť, je záporná (oh, you don't say Nikolka) a určite očakávajte, že narobí dosť veľké problémy😉 Tak, som zvedavá, čo na časť hovoríte💕
Votes & Comments😌❤️
Nikuš✌🏻️
A len tak z prdele, informačne, ďakujem Zare Larsson za jej úžasné songy a tak som napísala časť😌❤️
ESTÁS LEYENDO
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
FanficShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...