20.

2.6K 274 24
                                    

Ruky presunul na moje boky a ja som mu tie svoje zamotala do jeho kučier. Viem, že toto nebolo správne, ale momentálne mi to bolo jedno a bozk s Harrym som si užívala najviac ako sa dalo. Až pokým sa niekto neozval. Skyler.

"Čo to kurva?" ozvala sa. Od Harryho som rýchlo odskočila a ľútostivo som pozrela na Skyler. "Ako si mi to mohla spraviť?" vzlykla. Začali sa jej lesknúť oči a ja som sa začala cítiť previnilo.

"Ako, o čom to hovoríš?" vstúpil do toho Harry. Chcela som to nejako zahovoriť, teda aspoň sa pokúsiť, lenže Skyler prehovorila prvá.

"Najprv Louis a teraz on? Ako fakt? Veď kurva vieš, že som do Harryho zamilovaná a ty sa sa ním ako naschvál budeš bozkávať priamo predomnou!" skríkla po mne. "Chováš sa jak štetka." sykla.

"Ako čo prosím? Za to, že som sa bozkávala s Louisom a teraz s Harrym, s ktorým mimochodom ty nikdy nebudeš, tak som hneď štetka?! Nevyspala som sa s nimi!" vyšla som po nej.

"Zatiaľ." zašepkal Harry tak, aby som to počula iba ja. Zalapala som po dychu a tvárila sa, že som to nepočula. Ale Skyler ma teraz naozaj vytočila. Keby som bola naozaj suka, asi jej vlepím. "A nie, nie. Nebudeš so mnou." Harry privrel oči, oprel sa o linku a zasmial sa. Po tomto som sa fakt chcela smiať, ale to by som skazila svoju vážnu tvár, ktorú sa snažím momentálne udržať. Ale neúspešne. Vybuchla som smiechom a Harry taktiež.

"Len aby sa z teba nestala ďaľšia Bella." cmukla a odišla. Fajn, teraz mi jej nebolo absolútne ľúto.

"Blbka sprostá." zamrmlala som skôr pre seba a založila som si ruky na prsiach.

"Hej ako, ona je fakt do mňa zamilovaná?" Harry nadvihol obočie. Prikývla som a začali sme sa neskutočne smiať. "Preboha, mám to teda šťastie." prekrútil očami a ďalej sa smial. "Úprimne, keby si mám vybrať medzi tebou a ňou, jednodznačne si to ty."

"Uh, teraz mám byť poctená?" zasmiala som sa a on prikývol. Chcela som mu niečo ešte ma to povedať, lenže došla Bella. Skvelé. Už len ona tu teraz chýbala.

"Ah Harry, tu si!" nalepila sa na neho. "A Layla." premerala si ma pohľadom a znechutene sa zatvárila. Ako, pozerá sa ona niekedy do zrkadla?

"Je to Shayla, nie Layla." Harry sa uškrnul a odstrčil ju od seba. "A prosím ťa, choď odomňa preč." zabručal nepríjemne. Nad tým ako Harry od seba odháňa tú turboštetku som sa musela uchechtnúť, čím som si od nej zaslúžila ďaľší znechutený výraz. "Ak si si nevšimla, chcem byť so Shaylou a nie so štetkou." široko sa usmial. Bella zalapala po dychu a naštvane si odfrkla. Niečo si ešte zamrmlala popod nos a odišla.

"Konečne odišla. Nechápem čo ti nedá pokoj." pretočila som očami.

"To teraz nerieš. Rád by som sa vrátil k tomu čo sme začali." skúsol si dolnú peru a podišiel ku mne. Ruky znova presunul na moje boky a svoje pery priložil na tie moje. Naozaj som netušila, že sa Harry vie tak dobre bozkávať. Jediné čo ma štvalo bolo to, že pokaždé čo ma pobozkal som mala v bruchu motýľov

Harry's POV

Nechápal som, čo to robím. Vedel som, že zajtra to budem ľutovať kvôli Kylovi, ale vďaka nadmernému alkoholu v krvi mi to bolo momentálne jedno a vychutnával som si bozk so Shaylov. Lenže ako naschvál nás znova niekto vyrušil, lenže teraz to bola osoba, ktorú by som absolútne nečakal. Noah. Beccin brat. Čo tu ten kurva robí?! Ak povie to čo nemá, tak to nebude dobré.

"Počul som, že doliezaš za mojou frajerkou." sotil do mňa a prirazil ma k linke. "Počkať. To je náš Harold." hrdelne sa zasmial a skrčil obočie.

"Uh Noah, som veľmi rád, že som ťa doteraz nevidel." uškrnul som sa.

"Nápodobne, Styles." zavrčal. Mohol som vidieť na Shayle, že chce niečo povedať, ale namiesto toho aby som ju pustil k slovu som jej povedal, nech ide preč, a že toto si vyriešim sám. Samozrejme, Shayla je trvdohlavá a keď má v krvi dosť alkoholu, je to ešte horšie.

"Nikam nejdem." založila si ruky na prsiach a hneď do toho sa vložil Noah.

"Čo ju posielaš preč? Nech ostane, však čo. Alebo sa bojíš, že by sa niečo dozvedela?" provokatívne sa usmial. Bez váhania som do neho silno strčil, stratil rovnováhu a padol. Čo najrýchlejšie sa postavil, chytil ma za lem trička a Shayla od strachu vypískla.

"Do mňa ty skákať nebudeš aby si vedel." zabručal mi priamo do tváre. "Radím ti dobre, ku mne si nedovoľuj. Veľmi dobre vieš, aké problémy ti môžem spôsobiť." precedil skrz zuby a pustil ma.

"Aby ťa jeblo do rána ty skurvysyn." zanadával som. Shaylu som chytil za ruku a potiahol ju smerom von.

"Hej, kam ideme a čo to malo doriti znamenať?" vyštekla po mne. "Pusť ma, ja chcem kurva vysvetlenie." ruku vytrhla z tej mojej a zastala.

"To je jedno Shayla. Je to proste minulosť ktorú nechcem riešiť a ani riešiť nebudeme." zamračil som sa na ňu a bolo mi jedno, že ma nevidí a je tma. "Prosím, pochop ma, na nič sa nepýtaj a poďme. S ním ťa tu nenechám." povedal som kľudnejšie, no stále naštvane.

"Akože ma tu s ním neneháš? A kam to teda ideme?" dala si v ruky v bok a naštvane si povzdychla.

"Povedzme tomu, že je nebezpečný. A ideme domov k tebe." povedal som jej, znova ju chytil za ruku a ťahal ju za sebou.

Dokonca môžem povedať, že potom čo prišiel za nami Noah sme obaja vytriezveli. Popravde, nečakal som ho tu, vlastne som nečakal, že ho niekedy ešte uvidím. Každopádne viem, že keď už je tu, narobí obrovské problémy, čo nie je dobré.

Ou yeeeeah🙌🏻
Nová časť je na svete. Keďže mne sa znova páči, očakávam, že Vám sa nebude, lol😂 Takže ako môžete vidieť, ďaľšia záporná osoba a ako hovoril Harry, bude vedieť narobiť problémy😉😉 Taktiež Vám môžem povedať, že Noah je obrovský kokot😂
Votes&Comments lásky❤️
Dnes nenaspeedovaná ale unavená Nikoletka💕 Peacee✌🏻️

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang