55.

1.9K 228 13
                                    

Moje oči sa okamžite rozšírili, keď som sa otočila a uvidela som ho. Čo tu kurva robí?! Teda nie, že by ma to tešilo, ale viac ma to naštvalo. O mnoho. Veď nemal byť len tak náhodou s Lauren?

"Woah, čo sa to tu preboha deje?" nadvihol Louis obočie.

"Šak nech ti Harry povie sám, či spravil." uškrnula som sa. "Ja padám, zbohom." odsekla som. Bola som pripravená odísť, no niečie ruky ma zachytili a pritiahli k sebe.

"Nikam nejdeš." zabručal Jeff a posadil ma na stoličku. Naštvane som si odfrkla a založila si ruky na prsiach.

"Už mi to niekto povie?" vyštekol Louis. Mykla som hlavou smerom na Harryho, uškrnula som sa a otočila som sa tak, aby som na nich nemusela pozerať.

"To je jedno." odsekol Harry. "Proste sme sa rozišli, viac toho riešiť nemusíte." zavrčal a sadol si k Marnie.

Na čo vlastne kurva prišiel? Práve teraz, keď ho vidím, som skôr vytočená ako smutná. Bola som rada, že sa mi ešte neukazoval na oči. Lenže nie, ako naschvál, sa musí zrazu objaviť. Že by ho Lauren odmietla?

Medzi nami všetkými zavládlo trápne ticho. Wau, skvelé. Takto to naposledy vyzeralo, keď umrel Kyle. Avšak, chalanom dlho to ticho nevydržalo, a tak sa dali nejako do reči. Čo ma neskutočne štvalo bolo to, že Harry sa chová, akoby medzi nami nikdy nič nebolo. Robí si zo mňa srandu?

Rozhodla som sa, že kašlem na to a idem domov. Prudko som vstala od stola, až som ho skoro prevrátila a rýchlym krokom som kráčala smerom von. Keď som už bola vonku, započula som známy chrapľák, čo ma donútil zastaviť.

"Shayla no ták.."

"Čo je?" skočila som mu do reči naštvaným tónom. "Nechápem ťa. Aký si mal dôvod na vrátenie sa takto skoro? Aby si sa mohol tešiť z toho, ako mi je kvôli tebe hrozne?" neveriacky som na neho vyštekla a nadvihla som obočie. "Bolo by lepšie, ak by si tam ešte ten týždeň aj niečo ostal. Keď už náš vzťah skončil, bolo by to pre nás oboch lepšie. Hlavne pre mňa, pretože sám veľmi dobre vieš, že ťa milujem." odsekla som.

"Kriste Shayla, aj ja ťa milujem..."

"Nie, ty ma nemiluješ." znova som mu skočila do reči. "Keby si ma miloval, tak ako hovoríš, nezamiloval by si sa do Lauren, na Beccu by si úplne zabudol a my dvaja by sme neskončili." šťuchla som mu do hrude. "Máš ešte niečo na srdci, čo by ma mohlo aspoň trochu zaujímať? Lebo ak nie, môžeš sa otočiť a vrátiť sa späť." uškrnula som sa.

"Čo tak ma nechať hovoriť a prestať mi stále skákať do reči?" zavrčal.

"Ne-za-u-jí-ma ma to." odpovedala som ľahostajne a otočila som sa na odchod. Som rada, že Harry bol konečne ticho.

Normálne som na seba hrdá, že som sa pred ním nezložila a nerozplakala sa. V kľude som mu vedela vynadať a nejako ma to ani netrápilo. Hlavne mi bolo jedno ako sa cíti, on zranil moje city, takže sa o tie jeho ja viac nezaujímam.

Harry's POV

Popravde, myslel som si, že keď sa vrátim, tak všetko bude trochu inak. Taktiež som nečakal, že hneď ako sa vrátim, uvidím Shaylu. Ale už vôbec som nečakal, že my dvaja sa pohádame. Vlastne sme sa ani nepohádali, Shayla iba tak trochu ma mňa nakričala ako na psa. Ale zaslúžim si to. V kľude mi mohla aj jednu vlepiť, to si tiež zaslúžim.

Každopádne, nemala pravdu a mohla ma nechať hovoriť. Ona je dôvod, prečo som sa tiež vrátil. Jednoducho som si uvedomil, že na Lauren musím zabudnúť. Ešte v ten večer som sa s ňou porozprával o tom, čo sa stalo. Povedal som jej aj o Shayle, no vynechal som tú časť, že ona je dôvodom. Ale to chcem hlavne povedať, že to bola práve ona, čo mi povedala, že by som sa mal za Shaylou vrátiť a snažiť sa o to, aby mi dala druhú šancu. Vraj keď ju naozaj milujem a nechcem ju nadobro stratiť, aj keď som to posral, mám o ňu bojovať a aj budem. Aj keď to vôbec nebude s ňou ľahké.

Aspoň viem, že ma miluje a nebude to také hrozné, aj keď ťažké to bude tak či tak. Ale nestrácam nádej a snažím sa veriť, že sa mi podarí to medzi nami urovnať.

Čo ma mrzí je to, že si myslí, že ju nemilujem. Milujem ju viac ako som miloval Beccu a to už je čo povedať. Síce neskoro, ale uvidomil som si, že nemilujem nikoho viac, ako ju a spravil by som pre ňu všetko.

Keď som sa vrátil dnu, tí traja trapkovia sa už stihli dohodnúť, že sa ide do klubu chlastať. Woah, baví ich to? Lebo mňa fakt nie. Takže som odmietol a rozhodol sa, že nikam nejdem. Snažili sa ma ešte presvedčiť, no jednoducho nie. Shayla určite bude chcieť ísť, no keby vedela, že pôjdem aj ja, tak nikam nejde. Teraz sa mi bude jednoducho vyhýbať.

"Čo ak ju niekto zbalí? Na Shaylu potom môžeš akurát zabudnúť." ozvalo sa svedomie a hlavne v tú pravú chvíľu. Fajn, moje rozhodnutie mením, takže zrejme pôjdem. Im som aj tak povedal, že pôjdem iba možno a odišiel som.

•••

Všetci štyria sú už dve hodiny v Misfite a ja tam meškám, pretože som zaspal. To ten posratý časový presun.

Taxík ma zviezol priamo pred klub. Taxikárovi som zaplatil, vystúpil som a porozhliadal som sa okolo seba. Prečo mi ten klub skôr pripomína kurvinec, než miesto, kde sa bavia ľudia?

Keď som vošiel dnu, presvedčil som sa o tom, že to nie je žiadný striptíz bar. Ale páčilo sa mi tu. Obrovská miestnosť nebola práve najviac osvetlená a keď už tak, tak nie práve tými najsvetlejšími farbami. Steny boli popísané, pokreslené, proste ako v pajzli. Miešala sa tu vôňa cigariet, sladkého alkoholu a ovocného tabaku, zrejme zo vodných fajok.

Svoju skvelú partu som ku podivu našiel hneď, no Shayla s Marnie tu nesedeli, čo ma tak trochu dosť sklamalo a zároveň vystrašilo a naštvalo. Rozhodne ju musím mať pod dohľadom.

"Kámo, neuveríš, kto tu je!" vyšiel Louis hneď po mne. "Skús hádať." nadvihol obočie a našpúlil pery.

"Neviem. Ani ma nikto nenapadá." prekrútil som očami.

"Zayn!" zakričal a zasmial sa.

Zayn Malik. Náš bývaly spolužiak zo strednej. V druhom ročníku prestúpil na inú školu. Chalan, ktorý vedel do postele dostať milión báb, hlavne vďaka svojmu šarmu a vzhľadu. Lenže, zároveň je to lámač sŕdc. Teda, bol taký. Či taký je stále, to neviem.

Občas sme sa s nim bavili a chodili sme do klubov, kde hľadal svoje "koristi". Ale inak s ním bola zábava a bol super.

"Kámo, keby som teplý, idem po ňom." začal sa nehorázne smiať. Ugh, Louis by nemal viac piť.

"Škoda, že ide po ňom niekto iný." uškrnul sa Jeff. Tak nejako som tušil, o koho ide a naozaj som z toho nemal dobrý pocit. "Ak myslíš Shaylu, myslíš správne. Verím, že by to nerobila, len vypila trošku veľa vodky, ktorá zrejme robí za ňu."

"Kurva." zabručal som. Vzal som niekoho pohár a napil som sa. Akonáhle som uvidel, ako Shayla s Marnie a so Zaynom kráčajú k nám, celé som to exol a z hlboka som sa nadýchol, aby som dnes niekoho neudrel.

Ola!
Nová časť je tu. Je na pičhuu, ja to viem, nebite ma, lol😂😂😂 Je to hlavne preto, lebo umieram od hladu. Nie, robím si prdel, iba som neskutočne hladná a nervózna.
Takže, tu máte ďaľšiu skvelú postavu (to nebolo ironicky, Zayna milujem omfg), ktorá možno veľa vecí zamotá☺️☺️hihi
Hope you like it❤️
110 votes a máte ďaľšiu😋😌
Nikoľkaa☝🏻️

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin