Drahý denník,
-29.6.2012
Dnes bol posledný deň základky. Posledný deň, kedy som videla svojich stupidných spolužiakov a učiteľov. Samozrejme, nie so všetkými sa lúčim. Napríklad taký Louis, Kyle a Skyler. Idú so mnou na tú istú strednú a som rada, že sú to práve oni traja. Tiež Jeff, ale jeho moc nemusím. Čo ma ale zas neteší je to, že Harry ide úplne niekde inde. Viem, že on ma moc stále v láske nemá (nechápem prečo, ale je to tak), ale ja ho mám stále rada, aj cez tie všetky naschvály, ktoré mi robí. Predsa len sa poznáme od detstva, naše mamy boli kamarátky...Fajn, dosť tých sračiek. Naozaj som toto písala ja? Ako som mohla napísať, že som mala Stylesa rada? Ugh, fajn. Bola to pravda. Lenže nakoniec išiel na tú istú školu čo ja. Bohužial. Presne vtedy prišiel ten moment, kedy som zistila, že ho neznášam. Po prázdninách prišiel ako vymenený. Správal sa ako človek bez chrbtovej kosti. Nezaujímal sa o nikoho okrem seba. Samozrejme postupom času keď starol, bol horší a horší. Ale tiež omnoho krajší. To sa musí uznať.
Lenže čo je horšie? Nie že spolu trávime iba čas v škole. Trávime ho aj po škole. A prečo? Odpoveď je jednoduchá. Máme spoločnú partiu. Kyle je Harryho najlepší kamarát a zároveň môj priateľ. Super nie? Takže väčšinu voľného času trávime spolu. Taktiež spolu s Louisom, Skyler a Jeffom. To sme vlastne všetci, ktorí sme spolu chodili na základnú. Takže predsa len som sa nezbavila starích spolužiakov. Ale aj tak, nevymenila by som ich za nič na svete. Dokonca ani Harryho, aj keď ho fakt neznášam.
Sranda, že nechápem, ako sa s Harrym môžu chalani baviť. Má dosť zvláštnu povahu, teda aspoň podľa mňa. Stále je zatrpknutý, odporný, nemá zmysel pre humor. Dokonca som ho od konca základky nevidela sa usmiať. Ale toto je zase dôvod, prečo priťahuje každú babu v škole. Koľká irónia, že on žiadnu nechce, však? Je to taký typický badboy. Akonáhle o neho nejaká prejaví záujem, všimne si to. Ak sa mu prihovorí, odpálkuje ju.
Sakra, nie je on gay? Táto myšlienka ma napadla veľa krát, ale na gaya je moc necitlivý. Jednoducho, nevhodný typ pre každú babu. Niekedy fakt pochybujem aj o tom, že on nie je panic.
"Zlato, za chvíľu máme byť v Sunsete. Už sú tam všetci, tak by si mohla odložiť ten tvoj úžasný denník." Kyle ma zozadu objal a venoval mi malý bozk na krk, z ktorého ma príjemne ztriaslo.
"Ja už čakám iba na teba. Preto som si ho čítala." zasmiala som sa. "Tak poďme." mykla som hlavou smerom ku dverám a ruka v ruke sme odišli.
Sunset je náš obľúbený podnik, do ktorého chodíme každý večer. Zídeme sa tam celá partia a o zábavu máme postarané. Takže silno dúfam, že takto to bude ešte pokračovať aj po strednej. Vlastne máme už len 2 mesiace a škola končí. Hneď po skončení školy sme sa dohodli, že ideme týždeň k jazeru na chatu, kde oslávime koniec školy a celý život pred sebou.
Konečne sme prišli do Sunsetu, kde už pri našom stole všetci sedeli. Ale niečo nebolo dobre. Harry a Skyler po sebe kričali a vyzerali, akoby sa mali každú chvíľu zabiť.
"Hej buďte už ticho doriti! Ste normálny?!" zakričal na nich Jeff a obaja stíchli. Samozrejme, Harry musel mať ešte nejakú blbú poznámku k tomu.
"Čo sa tu rieši?" zasmiala som sa a sadli sme si ku stolu.
"Je to totálny debil. To sa deje." odvrkla Skyler a založila si ruky na prsiach.
"A ty si totálna piča. A čo teraz?" vyštekol na ňu a ja som nad nimi iba prekrútila očami.
"Už kurva držte huby. Nikto tu nie je zvedavý na vaše debilné hádky." vložil sa znova do toho Jeff, ktorý vyzeral, akokeby mu mali každú chvíľu rupnúť nervy.
"Celé zle s vami dvomi. Ak sa chcete hádať, choďte nikde do riti. Tu nikoho vaše hádky nezaujímajú." zaškeril sa Louis a založil si ruky.
Skyler sa prudko postavila zo stoličky a kráčala naštvane smerom ku weckám. Bez slova som sa postavila aj ja, Harrymu som venovala naštvaný výraz a išla som za Skyler zistiť, čo sa deje.
"Skyler?" vošla som dnu. Miestnosťou sa ozývali iba tiché vzlyky, ktoré patrili Skyler.
"Choď preč." smrkla. "Chcem byť sama. Prosím."
"No tak Skyler. Pokiaľ nezistím čo ti je a nepomôžem ti, tak nikam nejdem. Proste nie." rozhodila som rukami a dala si ich v bok. "Vylez už." prekrútila som očami.
Z kabínky vyšla uplakaná s totálne rozmazaným make-upom. Prešla ku mne a silno ma objala.
"Čo sa stalo?" vydýchla som a začala som ju hľadkať po chrbte.
"Neznášam ho, fakt do riti moc. Ako môže byť tak bezcitný?" vzykla mi do ramena. "Ja ho nechápem sakra."
"Čo? Kto?" nechápala som. "O kom to hovoríš? O Harrym?" odtiahla som sa od nej a nadvihla som obočie.
"Uhm, no-ja." zakoktala sa. "Bože áno, hovorím o ňom. Prečo taký je?" venovala mi smutný až bolestivý pohľad, z ktorého ma pichalo pri srdci.
"Čo na tom záleží? Vieš, že taký bol vždy, tak prečo to teraz riešiš?" odmlčala som sa. "Počkať. Nie, nie, nie, nie, nie. Že to čo si myslím nie je pravda, však?" vypúlila som na ňu oči.
"Ja neviem. Nevyznám sa sama v sebe, neviem, čo to je. Neviem, k čomu to popísať." pokrútila hlavou.
"K zamilovanosti." zamračila som sa.
Ola!
Takže opäť píšem niečo nové. Pôvodne som chcela ešte asi tak týždeň počkať, ale tak si hovorím "Serem na to, už to chcem pridávať" 😄😄 neviem čo k tomu viac napísať, len toľko, že dúfam, že sa vám časť páčila, a že sa vám bude páčiť celá poviedka☺️☺️
Poprosím Votes a Comments čo na to hovoríte!😌☺️
Lov ya!
Nika💖🍀
CZYTASZ
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
FanfictionShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...