46.

2.4K 227 21
                                    

Doriti. Naozaj som sa musela prezradiť? Harry bude teraz nervózny a ja naozaj neznášam, keď taký je.

"Fajn, nebudem to zatĺkať, bol to otec." pípla som. Mohla som na Harrym vidieť, že ho to naozaj veľmi vytočilo, pretože mu boli na rukách vidieť vyskočené žily a hánky na prstoch mu doslova zbelali. "Chcela som odísť, lenže on ma chytil za ruku aby som neodchádzala. Chcel sa mi ospravedlniť a tak, no." skrčila som obočie. "To je všetko. Inak mi nič nespravil."

"To dúfam." odsekol. Pozrela som sa nu priamo do očí, jemne som sa pousmiala a pritisla som sa k nemu. Okamžite omotal okolo mňa ruky a dal mi bozk do vlasov. Myslím, že sa uvoľnil, takže pohoda.

•••

Keď sme konečne dorazili na pláž, teda na naše miesto, rozložili sme si veľkú deku a ja som sa nejako prezliekala do plaviek, zatiaľ čo Harry sa okamžite rozbehol do vody. Kriste, to je idiot. Len som nad ním pokrútila hlavou a zasmiala som sa.

Keď som už bola v plavkách, namiesto toho, aby som išla do vody, som si ľahla na deku a nasadila si slnečné okuliare. Nechce sa mi ísť hneď do vody, tak sa môžem radšej trochu opáliť, keď už slnko poriadne peče.

"Shayla! Čo tam preboha stále robíš? Poď do vody!" kričal na mňa Harry. Sadla som si tak aby som ho videla a pokrútila som hlavou.

"Neskôr!" zakričala som na neho a ľahla som si späť. Zavrela som oči a pokojne som nechala na seba dopadať teplé slnečné lúče.

Lenže to nevydržalo dlho, pretože som cítila, ako na mňa dopadajú kvapky vody z Harryho vlasov. Nečakane ma chytil ako nevestu a bežal so mnou do šíreho oceánu.

"Harry! Pusť ma!" zapišťala som.

"Fajn." mykol ramenami a pustil ma priamo do vody. Bože, ja ho zabijem!

"Si mŕtvy človek Styles!" skríkla som po ňom keď som sa vynorila.

"Povedala si mi nech ťa pustím. Tak som ťa pustil." dvihol ruky na obranu. Pretočila som nad ním očami a zabručala som.

Otočila som sa so zámerom, že sa vrátim, no Harold omotal svoje ruky okolo môjho pásu a pritiahoľ ma k sebe.

"Kam ideš?" zapriadol mi do ucha. Všade po celom tele mi naskočili zimomriavky. Keď svoje pery pritisol na môj krk, zimomriavky boli aj tam, kde by nemali byť.

"Fuck Harry." kusla som si do pery a otočila som sa k nemu. Ruky som omotala okolo jeho krku a svoje pery som pritisla na tie jeho.

•••

"No čo? Kedy pôjdeme?" usmial sa Harry a zase celý mokrý si sadol vedľa mňa. Pozrela som na neho vražedný pohľadom a rukou som ho buchla do hrude, aby sa odomňa vzdialil.

"Koľko krát som ti dnes povedala, že mokrý nemáš ku mne chodiť?" zavrčala som. "A kedy chceš, mne je to jedno."

"Tak čo ja viem, za polhodinu?" mykol ramenami a prikývla som. "Do vody už nejdeš, čo?"

"Uhm, nie. Ani dobrovoľne ani nedobrovoľne." zúžila som na neho oči.

"Fajn, fajn." dvihol ruky na obranu, dnes už asi desiatý krát. "Ani ja nejdem, tak kľud."

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Where stories live. Discover now