31.

2.4K 280 24
                                    

Ten pojebaný skurvysyn Noah. Asi ho rovno zabijem na mieste keď ho uvidím.

Ihneď som vstal z postele a maximálne vytočený so zaťatými päsťami som nastúpil do auta. Čo najrýchlejšie som sa dostal pred Shaylin dom a zaparkoval som. Vystúpil som, auto som zamkol a so skoro rozmačkaným telefónom v ruke som zaklopal na dvere. Keď sa otvorili a uvidel som Shaylu, neskutočne sa mi uľavilo.

"Čo tu robíš Harry?" nadvihla obočie a jemne sa na mňa pousmiala s prekvapeným výrazom.

"Chcel som vedieť či si v poriadku." vydýchol som.

"Hej som, prečo by som nemala byť?" mykla hlavou.

"Pretože mi písal Noah, že by som ťa nemal púšťať samú domov. Zrejme ťa sledoval alebo čo. Možno je stále niekde tu nablízku." precedil som skrz zuby.

Tá predstava, že by Noah niečo Shayle spravil, ublížil by jej, alebo by sa jej čo len dotkol je hrozná a mám chuť pri tom zabíjať. A ak by to spravil, predstava by sa stala reálnou, čo znamená, že by som ho zabil rovno holými rukami.

"Vie kde bývaš, Skyler mu to zrejme povedala."

"Prečo to robí? Sakra, ja som mu nič nespravila." vzlykla. "To nie je len tak a ja chcem kurva vedieť dôvod." povedala nervózne.

Uh, fajn. Nechcem aby to vedela, ale momentálne sa nemám tomu ako vyhnúť. Keby som jej povedal, že neviem, neuverila by mi. Akoby aj mohla preboha?

"Vážne to chceš vedieť?" skrčil som obočie a Shayla prikývla. Pustila ma dovnútra a hneď sme sa premiestnili do jej izby.

"No, počúvam." povzdychla si a oprela sa o čelo postele.

"Uhm, no, Noah nie je jediný, kto bol zapletený v drogách." nervózne som sa poškriabal na zátylku. Shayla mi venovala šokovaný, prekvapený a zároveň sklamaný výraz.

"Aj Kyle?" prikývol som.

"A ja tiež." sklonil som hlavu. "Lenže Kyle sa počas "kamarátstva" s Noahom choval ako úplný idiot. Prebral mu frajerku, neskôr niekoľko kšeftov a taktiež mu dlží peniaze. A keďže Kyle umrel, chce teba." povzdychol som si.

Bolo lepšie jej to povedať sám a hlavne teraz. Keby sa to dozvedela neskôr od Noaha, bola by zo mňa (aj z Kyla) dosť sklamaná. Ale úprimne, hovorí sa mi o tom ťažko, pretože mať minulosť kde boli hlavné drogy nie je bohvie čo úžasné a chvályhodné. V podstate, drogy neznášam a som rád, že som sa cez to preniesol. Vlastne ani nechápem, čo som na nich videl.

"Ale keď som bola s Kylom, boli ste obaja čistí, však?" opýtala sa a prikývol som. Už iba nastalo ticho, ktoré vypĺňal začínajúci dázď.

"Hneváš sa?" opýtal som sa opatrne.

"Nehnevám sa. Je to vaša vec. Hnevá ma iba to, že som o tom nevedela. Hlavne o Kylovi. Proste ma to sklamalo." pokrútila hlavou. "Takže, môžem to brať tak, že za to, že tu je Noah môže Kyle?" prikývol som.

"Bohužial, tak to je." odmlčal som sa. "Ver mi, všetko to ľutujem. Hlavne to, že sme sa zaplietli práve s Noahom. Je to kus kokota a ja mu nedovolím, aby sa ťa čo by len dotkol." zamračil som sa.

"Takže tým chceš povedať, že ma pred ním ochrániš?" zachichotala sa.

"Áno zlato." usmial som sa.

Približne o týždeň neskôr (Shayla's POV):

Ďaľší týždeň prešiel ako voda. Ani sa nenazdám a za dva týždne končí škola. A potom chata pri jazere! Skvelé, nie?

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora