50.

1.9K 227 21
                                    

Po prezretí Eiffelovky sme sa trochu prešli po meste a vrátili sme sa na hotel, pretože sme všetci traja pekne vyčerpaní z letu. Jednoducho sa neskutočne teším na to, keď prídeme, prezlečiem sa a ľahnem si do pohodlnej postele, ktorej okamžite zaspím.

A tak sa aj stalo. Do minutý som spal ako drevo. Ugh, toto vidím na pekne dlhý spánok.

Ráno keď som sa zobudil, Shayla vedľa mňa už neležala. V obývačke som si našiel na stole lístok, že išli rýchlo niekam pozrieť, a že o jednej by mali byť doma. Uh, to je za dvadsať minút. Ja sa medzitým môžem ísť najesť, pretože umriem od hladu.

Vošiel som do obrovskej jedálne, ktorú som si celú prezrel, kým som prešiel k švédskym stolom. Uh fuck, toľko jedla a ja neviem, čo si dať, pretože to všetko vyzerá naozaj úžasne a lahodne.

Keď som si už konečne vybral a našiel voľný stôl, čo najrýchlejšie som kráčal k nemu. Samozrejme, ako naschvál som musel do niekoho vraziť. Ako fakt? Musí sa mi toto stať?

"Jejda prepáč, nechcela som." začalo sa ospravedlňovať nejaké dievča a pomohol som jej postaviť sa zo zeme. Keď som na ňu pozrel, ostal som nemo stáť. Netuším, kto to je, ale podobá sa na Beccu a neskutočne mi ju pripomína. Ugh, to nie je dobré.

Shayla's POV

Vrátili sme sa o niečo neskôr, no aj tak som si myslela, že Harry bude ešte po včerajšom lete spať. Lenže v našej izbe nebol, v kúpeľni taktiež nie, tak sa zrejme išiel najesť.

"Čo vravíš na to, že by sme si dnes dali nákupy?" vyšla Anne z izby a sadla si ku mne na sedačku.

"Určite áno." zachichotala som sa. "Len tak trochu dosť pochybujem, že Harrymu sa bude chcieť." uškrnula som sa.

"To hej, neznáša nákupy." zasmiala sa. "Aj tak, verím tomu, že keď sa vráti na izbu, pôjde si ešte ľahnúť a zaspí." mykla ramenami a ja som len prikývla na súhlas. Harry keby môže, prespí aj celý deň.

"Fajn, tak kedy pôjdeme?" opýtala som sa.

"Neviem, v podstate môžeme ísť hneď." usmiala sa.

"Okej, tak ja idem dole za Harrym a poviem mu. Potom ťa počkám rovno v hale." úsmev som je opätovala.

Zobrala som si svoje veci, obliekla som sa a utekala som dole za Harrym. Dúfam, že tam bude, v podstate nemal kde inde ísť. Hlavne keď vstane, je hladný, tak hneď uteká do kuchyne. Vždy keď prídem za mím, už chaluje. Tak ale, kto by nemiloval jedlo?

Práve som vchádzala do jedálne s úmyslom nájsť Harryho. Bolo tu dosť ľudí, takže nájsť ho tu nebude moc jednoduché. Keď som ho už našla, pomalým krokom som sa vydala k nemu. Lenže nebol sám. Keď som uvidela dievča, ktoré sedí oproti nemu, okamžite som zastala. Kto to sakra je a prečo s ňou je?

V momente som sa otočila a vyšla som z jedálne von. Nemám v pláne mu tam robiť žiarlivostné scény. Proste to je nejaké dievča, s ktorým sa tu Harry zoznámil, to nemusí nič znamenať. Aj keď, vyzerali, že si dosť rozumejú, tak ma to trochu dosť zneisťovalo. Sakra, bol by schopný ma podviesť? Nie, ani na to nemysli Shayla. To by Harry nespravil. Dúfam.

Nechala som to tak a jednoducho som mu napísala správu, že ideme s Anne nakupovať.

"Môžeme ísť?" ozvala sa Anne za mnou a nemo som prikývla. "Zlatko, stalo sa niečo?" zastavila ma pred neďalekou kaviarňou, kúsok od hotela a pozrela mi priamo do očí. Pokrútila som hlavou na znak nesúhlasu. "Shayla, neklam mi."

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz