"Čo za problém?" nadvihla som obočie a otočila som sa smerom k Jeffovi, ktorý naštvane pozeral do telefónu.
"Ide o to, že moji úžasní fotrovci sa rozhodli, že budú robiť firemný večierok. A hádajte kde? Predsa tu, na tejto pojebanej chate." zavrčal. Dokonca sa čudujem, že od hnevu nezahodil ten telefón do jazera, pretože keď sa Jeff naštve, tak poriadne. Taktiež by som sa nečudovala keby zozelenel a premenil sa na Hulka.
"Kedy?" vydýchla som.
"Kedy? Máme poslednú noc a zajtra o desiatej môžeme ísť do riti. No skvelé, ako fakt. Kurva, to si naozaj nemohli vybrať niečo iné? Oni mi to spravili naschvál! Čuráci." stále nadával a mrmlal si popod nos. Marnie sa ho snažila ukľudniť, no nejako to moc nepomáhalo. Ešte chvíľu a predsa len z neho bude Hulk.
V tomto som Jeffových rodičov nechápala. Viem, že hocikedy mu vedeli skaziť, poprípadne prerušiť plány, takže toto nebolo prvý krát. Neviem prečo, dokonca mi príde, že mu to robia naschvál, pretože aj keď sme boli u Jeffa, nevšimla som si jediný náznak toho, že ho majú radi. Nehovorím, že to tak je. Proste mu to nedávajú najavo a potom to tak aj vyzerá. Aspoň má ale oboch rodičov, čo ja zas nie. Úžasné, že môj otec je totálny čurák, ktorý mi vykričal do očí, že ma nenávidí, a že som sa nemala narodiť. Pre mňa je ten človek mŕtvy.
Keďže to je len predsa naša posledná noc, nakoniec sme sa rozhodli, že pôjdeme znova do toho baru. Na chate sme sa teda zbalili a vyrazili sme. Treba si teda užiť posledný deň. Tak trochu sa ale obávam toho, že to nedopadne
dobre.•••
Tentokrát bol bar prázdny, možno preto, lebo sme došli skôr. Jeff okamžite išiel pre fľašu Absolutky s poldecákmi a celý natešený s hravým výrazom si sadol do boxu. Ako vidím, chlapec ide na to zhurta. Keďže Harry sa rozhodol, že piť nebude, Jeff pije aj za neho. Kriste, on naozaj dnes skončí s otravou krvi.
Hodina prešla, fľaša padla a práve sa načala ďalšia. Jeff pije ako dúha, no nič mu nie je. Ale však, oľutuje to. Na neho to potom doľahne pekne rýchlo a nebude poznať ani vlastné meno. Poznám to, mne sa to tak raz stalo, keď som vypila skoro liter hnusnej brusnicovej Nicolausky za pol hodinu, ktorú som pila ako malinovku. Vraj 'dones tú vodku, poďme piť'. Lenže nebola brzda, tak som pila sama. A ako to dopadlo? Hrozne. Vydrbala som sa do kvetín pred susedným domom, roztrhla som si nohavice medzi nohami a to ani nehovorím o telefonáte s mamou a tom, ako strašne moc ju milujem. A potom pekne celú noc som strávila pri mojej vtedajšej najlepšiej kamarátke, záchodovej myse. Ale tak, predsa bola sranda, aj keď to občas ľutujem.
"Jeff, ty si chceš zopakovať moju situáciu spred troch rokov?" nadvihla som obočie a zasmiala sa.
"To vtedy, čo ťa Skyler prefackala za to, že si kričala ako moc miluješ svojho bývalého, a že je to kokot, a čo si sa pekne vydrbala do kvetinového záhonu?" doberal si ma, pričom sa hrdelne smial. K nemu sa pripojila aj Marnie. Aha, podpora nadovšetko teda.
"Choďte do riti. Mama ma vtedy vysmiala jak psa, teraz vy dvaja. A to si hovoríte kamaráti." zabručala som a tvárila som sa, že som silno urazená.
"Tí najlepší." žmurkol ma Marnie a šťuchol do mňa.
"Šak karma si vás nájde, toho sa nebojte." uškrnula som sa a šupla som do seba další poldecák.
"Len aby si nenašla aj teba." nadvihol obočie a zopakoval to isté.
"Ja narozdiel od teba nie som zlý človek a nevysmievam sa ostatným." ofučala som sa.
"To iste." zamrmlal si popod nos.
•••
"Did you think I'd crumble
BINABASA MO ANG
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
FanfictionShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...