56.

1.9K 224 18
                                    

Shayla ledva kráčala, zatiaľ čo ju Marnie držala a obopierala okolo bokov aby nespadla a Zayn tiež, až na to, že ruku mal až na zadku. Čurák.

"Woah, Harry! Kámo, ako dlho sme sa nevideli!" Zayn vyhŕkol. Prešiel ku mne a celého si ma začal obzerať. "No, dosť si sa zmenil." zasmial sa. "Vlasy dlhšie, no stále kučeravé." smial sa ďalej. "Pekne teda."

"Ako vidím, ty si sa zas nezmenil." uškrnul som sa.

Aj pri tom, čo som hovoril s ním, až nakoniec som ho totálne prestal vnímať, som neprestajne sledoval Shaylu, zatiaľ, čo ona sa rozprávala s Marnie, stále sa smiala a mne nevenovala ani štipku pozornosti. Čudujem sa? Určite nie.

"Harry!" skríkol mi Zayn priamo do tváre, z čoho ma myklo. "Počúvaš ma?" uškrnul sa a následne sa zasmial na mojej reakcii.

"Sorry, čo si chcel?"

"Len to, aby si sa postavil ten tvoj zadok a išiel so mnou k baru." pretočil očami. Predsa len, som prikývol a neochotne sa postavil zo sedačky. "Fajn, keď sme sa tak dlho nevideli, je to na mňa kámo." mykol ramenami. Barmanovi povedal, nech nám naleje hocičo dobré a sadli sme si.

"Tak, čo chceš od Shayly?" vyprskol som rovno na neho.

"No čo asi?" uchechtol sa. "Však si vravel, že som sa nezmenil, tak by si to mal vedieť." mykol hlavou.

"To nedovolím." odsekol som. "Opovážiš sa jej čo len dotknúť. Je moja, počuješ?" povedal som viac-menej nervózne, no ešte som sa držal, aby som nevybuchol a nezabil ho.

"Woah, woah, kľud. Že by nám je Styles zamilovaný?" posmešne sa zasmial.

"Áno, som. Ale aj ona do mňa. Sme spolu, takže ak sa jej dotkneš, zlámem ti ruky a lebku k tomu, aby toho nebolo málo." provokatívne som sa uškrnul.

"To mi nepovedala. Ale čo ak ti poviem, že si prišiel neskoro, a to, čo som chcel som už vykonal?" nadvihol obočie. Oči sa mi rozšírili ako na povel, zaťal som päste a myslím, že mi okamžite stúpil adrenalín.

Čo ak mu ide iba o to, aby ma vyprovokoval?

"Klameš." uchechtol som sa.

"Myslíš? Odkiaľ by som potom vedel, že kúsok od pupku, pri panve, má vytetovaný nejaký srdcervúci text?" oblízol si spodnú peru. "Nemyslím, že by mi ho len tak ukazovala. Alebo sa jej v kľude spýtaj." mykol ramenami.

"Ty skurvysyn."

Shayla's POV

"Shayla, už by si nemala piť. Bude ti zle. A otravu alkoholom myslím, že nechceš." ohriakol ma Jeff a vytrhol mi pohár z ruky.

Aj keď má pravdu, je mi to jedno. Vlastne, momentálne mi je jedno všetko. Je mi aj jedno to, aké hlúposti som stihla za tento večer vyviesť, napríklad to, že som dovolila Zaynovi aby ma ošukal na záchodoch. To, že to budem zajtra ľutovať, som si nejako neuvedomila, ale budiš. Užila som si to, to je teraz hlavné.

Akurát ma nasralo, že Harry nakoniec došiel a zrejme prekazí celý večer, hlavne ak sa dozvie, že som so Zaynom šukala.

"Lol, niekto sa tam bije!" zakričal zrazu niekto. Hneď mi mohlo dopnúť, kto to je. Zayn a Harry, jedine. Zrejme sa Harry dozvedel to so Zaynom a on vybuchol.

Wrong type //h.s. [SK] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora