"Preboha Harry!" vytreštila som na neho oči a začala som sa strašne smiať.
"No čo?" mykol ramenami a rozhodil rukami. "Nehovor, že nemám pravdu." zasmial sa.
"Uhm, možno." odmlčala som sa. Harry na mňa pozeral s prižmúrenými očami aby som sa priznala. "Tak fajn, máš. A čo teraz?" prekrútila som očami a povzdychla som si.
"Nič. Len som chcel počuť, že mám pravdu." nadvihol obočie.
"Kde sú vlastne ostatní? Sme tu prví?" sadla som si na koženú sedačku, ktorá bola v strede miestnosti.
"Zrejme hej, zavolám Jeffovi." vytiahol telefón, no v tom sa otvorili dvere a všetci rýchlo naklusali dnu. "Tak asi nie."
"Helou! Takže plán je takýto." ozval sa hneď prvý Jeff. "Vybaliť veci a ihneď vyrážame do baru ktorý je neďaleko. Takže makajte!"
Všetci sme vyšli na druhé poschodie, kde sme vošli do svojich izieb. Chalani mali spolu a ja som mala spolu s Marnie. Izba bola útulná, s krásnym výhľadom a s obrovskou manželskou posteľou. Niečo mi hovorí, že tu spávajú rodičia Jeffa, keď sú tu.
Veci sme si dali do menších skríň, kozmetiku a ostatné hlúposti okolo toho sme si dali do kúpeľne a prezlečené sme sa mohli vrátiť dole. Louis, Jeff aj Harry tam stáli so založenými rukami na hrudiach a mračili sa na nás. Počkať, spravili sme niečo zlé?
"Vám to teda trvalo." zabručal Jeff. "Takže makajte s tými vašími zadkami a ideme sa baviť!" capol nás obe po zadku a potlačil nás dopredu.
Ako tak vidím, Jeff je nejako moc nabudený, zrejme pripravený sa ožrať ako prasa. Akoby aj nie? Koniec školy treba osláviť.
Bar, do ktorého sme prišli bol celkom plný, čo som sa dosť čudovala. Sme v horách a tu je toľko ľudí? Woah, nečakala som to. Avšak, väčšina ľudí bola v našom veku, takže tipujem, že majú ten istý účel čo my.
Taktiež, je tu kopa chalanov a neuškodilo by, keby som si s niektorým z nich začala. Ak by sa to stalo, verím, že moje city k Harrymu by zmizli a boli by sme kamaráti ako doteraz bez toho, aby som trpela, že som do neho zamilovaná.
"Woah Jamie! Ty tu ešte robíš?" zvískol Jeff, keď prechádzal k baru. Stála tam nejaká baba, zrejme okolo dvadsiatky. Asi nejaká známa.
"Kto to sakra je?" zašepkala mi Marnie nervózne do ucha.
"Hah, niekto tu žiarlí." uchechtla som sa.
"No a čo. Tak žiarlim." založila si ruky na prsiach. "Tak kto to teda je?"
"Neviem, mňa sa nepýtaj." mykla som ramenami. "Louis, kto je tá Jamie?" opýtala som sa ho.
"Jeffová jedna známa. Pracuje tu už dlho a keďže sem Jeff chodieva častejšie, tak tu pozná viacero ľudí. Dokonca aj jej manžela." mykol ramenami a šupol do seba vodku ktorú zapil pivom. Dobre ty teda.
"Aha." uškrnula som sa. "Vidíš? Má manžela, tak kľud." potichu som sa zasmiala. Marnie mi venovala pokojnejší výraz a zopakovala s vodkou a pivom to isté čo Louis. To chcú obaja skončiť na hajzli alebo čo?
•••
"Dobre ľudia. Čo tak spraviť stávku?" Marnie sa prudko postavila od stolu a dvihla prst do vzduchu. "Neviem čo ma to napadlo, ale môžeme to skúsiť, bude aspoň sranda." kusla si do pery. "Shayla a ja sa pobozkáme, ak sa pobozkáte vy dvaja." prstom ukázala na Louisa a na Harryho. Počkať, čo?!
ESTÁS LEYENDO
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
FanficShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...