Prosím, prečítať poznámku autora.
Policajti okamžite vytiahli svoje zbrane a namierili na Noaha, ktorý sa stále víťazoslávne uškŕňal. Shayla najprv vyzerala, akoby jej pred očami prebehol celý život, no neskôr spravila niečo, čo nikto nečakal. Využila Noahovú nepozornosť, ktorý stále niečo vravel policajtom a rýchlo a hlavne silno mu stúpila na nohu, otočila sa a kopla ho silno do rozkroku. Z neho bude impotent, verím tomu. Bolestne si zvieral svojho vtáka, dokonca by som mohol povedať, že vyzerá, ako keby mal revať.
Shayla okamžite prebehla ku mne a silno ma objala. Policajti ho konečne vzali so sebou, tentokrát aj s putami na jeho rukách.
"Si v poriadku?" pozrel som sa na ňu a prikývla. Venoval som jej bozk do vlasov a stisol som ju pevnejšie.
Shayla's POV
Odtiaľ sme išli odprevadiť Marnie domov a ja s Harrym sme išli k nemu.
Čo sa týka Noaha, konečne ho chytili. Taktiež, ďakujem mojej mame, že ma prihlásila na kurz sebaobrany, pretože by to potom nedopadlo tak, ako to dopadlo. V kľude to mohol byť môj posledný nádych a výdych, verím tomu, že Noah by bol schopný všetkého. Chvalabohu, nakoniec som nejako zachovala chladnú hlavu a kopla som ho do rozkroku.
"Harry, Shayla, môžem?" ozval sa hlas Anne za dverami.
"Poď dnu." odpovedal jej Harry. Vošla dnu a sadla si k nám na posteľ. "Čo bys rada?"
"Viete, keď vy dvaja ste už spolu, napadlo ma, že by sme mohli niekam ísť." mykla ramenami a usmiala sa. "Buď niekde do Európy, možno na lyžovačku." pokračovala.
"To by šlo." Harry sa uškrnul. "Čo na to hovoríš, zlato?" otočil som ku mne. Prikývla som.
"Veľmi rada. Kedy?" usmiala som sa.
"Vzhľadom na to, že mám momentálne veľa práce, tak možno za tri mesiace, niekedy na jeseň." usmiala sa. "Tak fajn. Potom sa rozhodne kam by sa išlo a tak." postavila sa z postele. Venovala nám ešte jeden z jej úsmevov a odišla.
"Super, konečne si spolu niekde vyrazíme." Harry ma pobozkal a usmial sa. "Síce až približne za tri mesiace, ale to prejde rýchlo." prikývla som.
"Ešte k tomu do Európy. Tam som vždy chcela ísť." vydýchla som. "A ešte k tomu s tebou." našpúlila som pery. "Tam si spolu pekne užijeme." usmiala som sa.
•••
"Tak na to, že Noah je konečne v lochu." vypískla som a pripili sme si.
Keď už nám Noah nestojí v ceste, nie je nič lepšie, ako to dnes večer osláviť v Sunsete. Možno sa nedozviem, čo odomňa chcel, ale už mi je to jedno, ja som hlavne rada, že sa viac nebudem báť výjsť na ulicu, ísť niekde do klubu sa zabaviť a hlavne, medzi mnou a Harrym to bude lepšie ako doteraz. Verím tomu.
"Ľudia počúvajte. Od jedného známeho mám, že u Noaha ešte niečo našli a je odsúdený na pekne dlhú dobu." ozval sa Jeff a mobil schoval späť do vačku. "V tom prípade, ešte raz na to!" vykríkol.
Naozaj netuším, odkiaľ to má a ani to nemám v pláne zistovať. Jednoducho som rada, že to skočilo a môžme si v kľude užiť večer.
CZYTASZ
Wrong type //h.s. [SK] ✔️
FanfictionShayla, Kyle, Louis, Skyler, Jeff a Harry. Obyčajná stredoškolská partia ako každá iná. Ale stane sa niečo nečakané a vzťahy v partií sa narušia. Nastanú hádky, bude sa miešať láska s nenávisťou, žiarlivosť určite nebude vynechaná a z minulosti príd...