9.KAPITOLA: Stein & Beihofner

59 3 0
                                    

"Dobrý deň,"pozdravil Gates, zatiaľ čo si s Carsenom prezerali moderné kancelárie drážďanskej polície.

"Prepáčte, ale návštevné hodiny sú naplánované až o dva týždne,"povedal starší detektív.

"Nie sme tu na prehliadku. Som detektív Gates, toto je môj partner Carsen,"obaja ukázali odznaky. "Sme tu kvôli znovuotvoreniu istého prípadu."

"O aký prípad sa jedná, detektív?"

"Rogue Five."

Toto slovné spojenie doslova vystrelilo žilu na detektívovom čele.

"Poďte so mnou."

Spolu vošli do detektívovej kancelárie, kde čakal jeho mladý partner, podobný Carsenovi.

"Som detektív Stein a toto je môj partner Beihofner."

"Teší ma,"pousmial sa.

"Takže,"začal Stein, keď sa všetci posadili. "O čom ste to hovorili?"

"Mám dôkazy o tom, že Rogue Five sú zas spolu a majú prácu tu, v Drážďanoch."

"Počkať, myslíte tých Rogue Five?"zapojil sa Beihofner. "Tých, ktorí z Fort Knoxu ukradli 137 miliónov?"

"Takže nie si jediný, kto je ich fanúšikom,"obzrel sa Gates na Carsena, ktorý nezaujato mykol plecami.

"Čo všetko ste sa o nich dozvedeli?"

"Len to, že sú v Drážďanoch a svedkovia videli Mysteriousa, Wise a Adorableho."

"Stačí to na znovuotvorenie prípadu?"spýtal sa Carsen.

"Neviem, ale otvoril by som ho rád. Tí hajzli mi lezú na nervy."

"Tak ho otvor, ty si tu predsa šéf oddelenia,"povedal Beihofner.

"Máš pravdu,"povedal Stein. "Otvoríme ho, zložíme zásahovku a Rogue Five tentokrát chytíme."






Operácia HuskyWhere stories live. Discover now