15.KAPITOLA: Karta

46 3 0
                                    

"Hádajte, koho som videl v tom obchode, kde som bol?"spýtal sa Ady vysmiato, keď prišiel na základňu.

"Žeby Eika Meiersa?"

"Koho?"nechápal nik.

"Ale nikoho, pokračuj,"povedala Fast a vrátila sa k svojej práci na počítači.

"Detektíva Geralda Gatesa."

"To bude sranda,"pousmial sa Mysty, zatiaľ čo rozoberal akúsi súčiastku. "Má nového partnera?"

"To sa stav, nejakého Carsena. A nielen jeho."

"Nebodaj má dvoch partnerov,"usmial sa Funny, zatiaľ čo leštil Donnu.

"Nie, ale má dvoch nemeckých detektívov, Steina a Beihofnera."

"Dvojitá sranda."

"Máš všetko, čo potrebujeme?"

"Hej, a aj nejaké veci naviac,"povedal Ady a tašku s kúpenými vecami vysypal na stôl.

"Super."

"A čo vy? Už máte plán na získanie tej karty?"

"Jebediah Miller sa pred pár dňami ubytoval tu, v Drážďanoch v malom hoteli, na ceste s Chechmet do Husky. Zastavil sa na pár dní a do Švajčiarska má v pláne dojsť za týždeň. Takže, keďže vieme, kde je ubytovaný, stačí sa mu vlúpať do izby, zobrať tú kartu a vypadnúť. Kým ju bude hľadať, zalarmuje políciu a tým si pobyt tu predĺži, čo bude dobre pre nás."

"A kto vlastne ide?"

"Ja a Wise, vy ostatní nám budete pomáhať odtiaľto,"povedal Mysty.

"Tak poďme na to."






Operácia Huskyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن