"Nemôžem, ideme do tej manažérskej spoločnosti. Musíte sa cez ten zámok dostať sami,"povedala Fast do interkomu.
"Funny a Ady?"spýtal sa Mysty.
"Hej, nevedia sa dostať cez elektronický zámok,"zasmiala sa baliac veci.
Vyrazili do švajčiarskych ulíc a po chvíli došli k budove firmy Datch, kde riaditeľkou bola Octavia Wilsonová. Datch budila dojem modernej budovy vďaka solárnym panelom vytvárajúcim elektriny nachádzajúcim sa na vrchu budovy. Veľmi sa podobala na budovu banky, ktorú čoskoro vykradnú.
"Máme vôbec plán?"spýtala sa Fast.
"Prosím ťa,"Mysty sa na ňu pozrel, akoby ho spoznala len teraz. "Videla si ma niekedy nemať plán?"
Fast uznala, že má pravdu a spolu s Wise si vypočuli jeho plán.
"Môžeme ísť na to?"spýtal sa, keď plán dopovedal. Odpoveďou mu bolo tiché prikývnutie oboch spolupracovníc. Fast z batohu, ktorý mala, vybrala troje šiat, jedny si nechala a ostatné dala Mystymu a Wise, tí sa potom rozdelili a o pár minút sa stretli, už prezlečení.
Mysty a Wise na sebe mali modré upratovačské uniformy so šiltovkami. Fast však mala čiernu sukňu, do nej zastrčenú bielu košeľu, v ruke diár, vlasy v drdole a na očiach okuliare.
"Ideme na to."
Fast vošla do budovy hlavným vchodom. Objavila sa vo veľkej hale s dlaždicovou podlahou, kde páni v sakách a dámy v sukniach behali z jednej strany na druhú. Vyzeralo to ako úľ.
"Dobrý deň, čo si prajete?"spýtala sa mladá žena v červenej košeli za pultom, ktorú si Fast kvôli bežiacim ľuďom nevšimla.
"Dobrý deň, som tu na stretnutie s riaditeľkou Wilsonovou."
"Vaše meno?"
V tej chvíli Fast zmeravela. Mysty jej nepovedal, aké meno má povedať. No Funny jej niečo zo svojich detektívnych znalostí predsa len dal a preto začala uvažovať. Funny jej hovoril, že najčastejšie priezvisko v Európe je Smith. Dobre, zopár Smithov tam určite bude. Ďalej, najbežnejšie meno. Rozmýšľala, či jej to náhodou nehovoril, no nespomenula si. No veľa času bola aj s Mystym, ktorý o Octavii dosť hovoril. Jej obľúbené veci, najpočúvanejšia hudba či klienti a sponzori. Áno, začínala sa rozpamätúvať. Gerthruda Freiová, nie. Jared Ugliano, vôbec nie. Elisabeth Danversová, takisto nie. Amanda Smithová. Áno, to je ono. Amanda Smithová bola sponzorkou jedného veľkého projektu firmy Datch. Bola veľmi cennou osobou v Octaviinom pracovnom pláne. Dopekla, ani Amandou nemôže byť, s ňou sa už Octavia videla. Ale čo keby...
"Abbigail Spencerová."
"Prepáčte, ale nemám vás na zozname,"povedala smutne slečna.
"To nemáte, ale máte moju nadriadenú, Amandu Smithovú."
"Ju mám, ale ona má prísť až o niekoľko týždňov, a naviac osobne."
"Plány sa akosi zmenili. Pani Smithovú zdržali iní klienti a keďže by bola zamestnaná aj polroka, radšej poslala mňa, aby sme to s pani Wilsonovou vyriešili."
Slečna za pultom si napravila košeľu a neveriacky sa na Fast pozrela.
"Ak my neveríte, môžete pani Smithovej zavolať, ale je veľmi zaneprázdnená a pokiaľ ju niekto vyruší pri práci, vie byť dosť agresívna. Chcete ju počuť agresívnu?"
Slečna nakoniec ustúpila.
"Kancelária pani Wilsonovej sa nachádza na piatom poschodí,"oznámila jej.
CITEȘTI
Operácia Husky
AventurăPätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...