Pred malú, ale luxusnú reštauráciu Grounder's Meal prišiel taxík, z ktorého vystúpil Ady v čiernom saku, s červenou kravatou, čiernou košeľou, čiernymi nohavicami a naleštenými špicatými topánkami.
Nečakal dlho, kým prišla čierna limuzína. Z nej vystúpil vodič s modrým oblekom a bielymi nohavicami. Ten podišiel ku koncu limuzíny a otvoril dvere, v ktorých sa zjavil Funny v podobnom obleku, ako mal Ady, no namiesto kravaty mal červeného motýlika.
Funny vodičovi zaplatil a ironicky sa pozrel na Adyho.
"Čo ty si za chlapa, keď chodíš taxíkom?"
"Odkiaľ si mal limuzínu?"nechápal.
"Požiadal som von Hidenburga o peniaze a zaplatil som si ju."
"A odkiaľ na to mal peniaze? Však tie mu ideme zajtra ukradnúť!"
"No, odniekiaľ ich vyhrabal."
Ady sa na Funnyho uhrančivo pozrel.
"Kde je Fast? Tá na Posledné večere chodí ako prvá."
"Ešte niečo robí na počítači. Veď vieš, ona a jej počítač."
Posledná večera bol posvätný zvyk Rogue Five pred každou lúpežou. Uchytilo sa to po druhej lúpeži, kedy si pred vylúpením malej banky sadli do reštaurácie a najedli sa. Čo ak ich počas akcie chytia a už sa neuvidia? To bolo odôvodnenie Posledných večerí. Aj keď sa časom zlepšili na úroveň velikánov, Poslednú večeru nikdy nevynechali. Predsa len, aj majster tesár sa utne.
Zatiaľ čo sa obaja hádali, akým autom mal Ady prísť, pristavil sa pri nich sivý Aston Martin One-77, z ktorého vystúpil Mysty. Mal taký istý oblek ako Funny, no okrem všetkého mal aj čiernu vestu.
Kľúče hodil mladému chlapcovi so slovami: Odparkuj a nepoškoď, podišiel k ostatným a pousmial sa.
"Tak čo, chalani, na akých ste prišli vy?"
Funny a Ady však radšej zostali ticho.
Všetci sa potom rozprávali, odkiaľ Mysty získal to auto a podobne, keď vtom prišli aj ženy.
Fast na sebe mala krátku bielu sukňu s hlbokým výstrihom a čierne topánky na podpätku, na krku sa jej leskol perlový náhrdelník a v ruke držala malú bielu kabelku.
Wise mala podobný outfit, ale miesto bielej zaujala čierna.
"Páni, vám to teda sekne!"zalichotili im chlapi, keď prišli bližšie.
Ženy sa začervenali a pousmiali.
Mystyho a Wisine ramená sa preplietli a takisto Funnyho a Fastine, Ady zostal sám a všetci piati vošli dovnútra.
Reštaurácia Grounder's Meal je veľmi luxusnou reštauráciou, ktorú vlastní jeden von Hidenburgov kamarát. Vďaka nemu tu Rogue Five dostali stôl na Poslednú večeru. Inak by museli čakať minimálne dva mesiace na rezerváciu.
Vnútro bolo naozaj skvostné. Podlahu pokrýval prekrásny indický koberec, nad skupinkami za stolmi visel krištáľový luster, stoly boli vytvorené z mahagónového dreva a ľudia vo vnútri reštaurácie boli slávni švajčiarski umelci, herci, speváci, ale aj politici či milionári. Všetci boli poobliekaní do spoločenských šiat, akoby boli pripravení hneď zomrieť, aby ich mohli rovno aj pochovať.
Hneď pri vchode päticu uvítal mladý chalan za pultom. Nemohol mať viac ako dvadsať rokov, hornú časť tela mu zakrývala biela košeľa a červená vesta.
VOUS LISEZ
Operácia Husky
AventurePätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...