22.KAPITOLA: Cesta do Jegenstorfu

61 5 0
                                    

Pri oranžovom Mustangu sa pristavil fialový Rolls - Royce.

"Kto vyberal auto?"spýtal sa Mysty sediaci v Mustangu na strane spolujazdca.

"Fast, samozrejme,"povedal Ady, takisto na strane spolujazdca. "A čo u teba?"

"Tiež nie ja."

Vtedy zrazu pomedzi autá veľkou rýchlosťou prešla harleyka.

"Kde sa tak ženieš, Funny?"

"Ja s vami nesúperím, idem do Švajčiarska normálne. Kde sa stretneme?"

"V malom mestečku Jegenstorf, pár kilometrov od Bernu."

"Tam prespíme, ráno sa vydáme do Bernu, kde sa ubytujeme, obhliadneme okolie a na ďalší deň vykradneme Husky,"povedal Mysty s náznakom vzrušenia v hlase.

"Ty sa na to strašne tešíš, však?"opýtala sa Wise, na čo Mysty prikývol s obrovským úsmevom.

"Teraz ste ma trochu zmiatli,"povedala Fast. "Takže vyhrá tá, ktorá bude prvá v Jegenstorfe?"

"Nie, tá, ktorá prvá prejde hranicami. V mobile mám GPS našich interkomov, takže nemôžeš podvádzať."

"A čo ak interkom hodím do najbližšieho auta, ktoré pôjde rýchlejšie a tak ťa podvediem?"

"Po prvé, každých desať minút sa ti budem ohlasovať, a po druhé, mám tam program, ktorý vie rozpoznať, či máš interkom v tele alebo nie."

"Odkiaľ tieto vymoženosti máš? Ja si nepamätám, že by som ťa učila hackovať."

"Myslíš, že si jediná hackerka, ktorú poznám?"usmiala sa.

"Takže, kto nás odštartuje?"

"Nemali by ste to byť vy dvaja,"povedala Fast smerom k Mystymu a Adymu.

"Prečo?"nechápali.

"Obaja podvedome nadŕžate Wise. Mysty z princípu, a Adorable nechcene, len preto, že ma neznáša."

"Sama si za to môžeš."

"Rozprávaš ako dievča."

"A ty sa biješ ako dievča."

"Ja som dievča!"

"Dosť!"vykríkol Mysty. "Máš pravdu, ani jeden z nás by nemal odštartovať. Tak vás odštartuje Funny."

"Pravda,"povedali si obe. "Funny? Počuješ nás?"

Ten sa však neozýval.

"Funny!"

"No?"ozval sa zrazu.

"Odštartuješ nás?"

"Prepáč, čo si vravela?"

"Odštartuješ nás?"vykríkla.

"Že čo?"

"Ten nám nepomôže,"fľochol Ady a keďže ešte nemal zapnutý pás, zapol si ho a rýchlo sa chytil kľučky, pretože s jazdou Fast už oboznámený bol a mal pred ňou rešpekt (vlastne sa jazdy s ňou celkom dosť bál).

"A čo keby vás odštartovali detektívi?"povedal Mysty, ktorý sa pozrel do spätného zrkadla.

Všetci sa obzreli a zmeraveli.

"Tri, dva jeden, štart!"vychŕlila Fast v jednom dychu, obe naštartovali a rýchlosťou svetla vyrazili do Švajčiarska.

























Operácia HuskyWhere stories live. Discover now