17.KAPITOLA: Lance & Lucius

42 3 1
                                    

"Dobre, čo ste zistili?"

"Výročný Panov bál je bál na počesť padlých vojakov, je pomenovaný podľa Pana, boha lesov,lovcov a pastierov, ktorý hral na flautu."

"Prečo tam teda ide Miller aj s manželkou?"

"Ich dvaja synovia, Lance a Lucius, zomreli na vojne v Afganistane,"objasnil Adorable.

"A prečo sa to vlastne volá Panov bál?"

"Vojaci na niekoľkých vojnách vraj v posledných chvíľach ich života počuli niekoho hrať na Panovu flautu. To bol znak, že vojak nemá žiadnu šancu,"povedala Wise.

"Okej, a čo Millerova karta? Už ste našli, kde ju má?"

"Hneď, ako prišiel do izby, ju vytiahol z kapsy, takže ju mal stále pri sebe."

"To je dobrý nápad. Teraz musíme zistiť, ako vás tam dostaneme."

"Počkať, koho myslíš?"

"No vás dvoch,"ukázal na Adorableho a Fast.

"Čože? Nikdy!"vykríkli obaja naraz.

"Nerobili sme to, keby sme nemuseli."

"Prečo tam nemôžeš ísť ty s Wise? Alebo Funny a Fast?"

"Nás dvoch s Wise už Miller videl, a Funny vás bude kryť ako ochranka."

"A čo počítače? Kto ich obslúži?"

"No, Fast, ty vás dostaneš na zoznam pozvaných a to je tak všetko."

"Ale..."

"Už nechcem počuť žiadne pripomienky. Plán je plán a potrebujeme dostať tú kartu."

"Už aby sme dostali aj tie tehličky a skončili,"povedal nafúkane Adorable.

"Neboj sa,"povedal Mysty. "A okrem toho, už dlho si netancoval, a už vôbec nie s Fast."

"To je fakt,"zamrmlal Adorable. "Ale ty si si už tiež dlho nezatancoval."

"To je tiež pravda, a najradšej by som si aj zatancoval, ale Miller ma už videl, tak nemôžem."

"Takže, ak sme tu skončili,"začala Wise,"tak my musíme ísť. Fast totiž potrebuje šaty."





Operácia HuskyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz