37.KAPITOLA: Mike Bellamy

35 1 0
                                    

"Tak čo, máte to heslo?"spýtala sa Fast, ktorá práve vošla do izby, kde už všetci boli a čakali na ňu.

"No konečne si dorazila!"povedal posmešne Mysty.

"Ty na mňa ani nehovor,"ukázala na neho nahnevane. Mysty sa pousmial. "Rozprávanie sa o firemných veciach, ohováranie mladých žien, skoro som tam pred ňou vygrcala obed, na ktorý ma pozvala. Aspoň ten bol dobrý."

"Áno, to heslo máme,"povedal Ady. "A okrem toho ešte niečo."

"Aké niečo?"spýtala sa Fast.

"No, Funny má pre nás tajomstvo, ktoré chcel povedať všetkým naraz, preto sme čakali, kým prídeš,"povedala Wise.

"V poslednej dobe je každý viac tajomný ako ja. Ale to je moja práca!"povedal Mysty.

"To je teraz jedno,"zastavil ho Ady. "Tak, Funny, zver sa nám."

"Ako by som začal,"poškriabal sa po brade. "Pár týždňov po Los Molonos som nemal prácu a hľadala sa ťažko. Nakoniec mi však prišla správa na môj e-mail. Mal som sa s dotyčným stretnúť v malej kaviarni v strede mesta na druhý deň. Tak som sa tam vydal. Prišiel som tam, chlapík sa zdal milý, no na konci, keď mi zaplatil kávu, povedal, že by to nebola práca pre mňa, tak ma neprijal. Bol som z toho zrútený a vracal som sa domov, keď vtom som natrafil na krásne dievča, ako sama sedí na lavičke. Povedal som si, že spoločnosť inej osamelej duše ani mne ani jej neuškodí, preto som si k nej prisadol a začali sme sa rozprávať. Už zo začiatku sa zdala veľmi sympatická, proste sme si padli do oka."

"To začína pekne,"zvýskla Wise, pričom Mysty iba prevrátil očami.

"Zistil som, že sa volá Emily Bellamyová a býva neďaleko. Už o pár dní sme spolu pravidelne chodili na kávu, do kina alebo len tak sa spolu prejsť. Proste sme sa do seba zamilovali. Aj jej rodičia ma schválili, veľmi si ma obľúbili a tlačili nás do svadby. To ale nemuseli robiť, pretože sme ju plánovali. Onedlho sme boli svoji a počas svadobnej noci sme počali naše dieťa, chlapca Mikea. Deväť mesiacov nato bol na svete a my sme sa z neho veľmi tešili. Boli sme všetci traja šťastní, preto som sa rozhodol Emily odhaliť svoju kriminálnu minulosť. A stalo sa to, čo som najmenej očakával. Začali sme sa strašne hádať. Bála sa, že si po mňa prídu a nechcela, aby kriminálnik vychovával jej dieťa. Preto sa zbalila a išla bývať k jej rodičom s tým, že ma už nikdy nechce vidieť. Viem, pokašľal som to, ale nechcel som mať pred ňou tajnosti, veď som ju miloval a stále milujem. Mike zanedlho bude mať dva roky a ja ho vidím iba vtedy, keď ho Emilyni rodičia zoberú von do parku. Oni ma stále majú za toho dobrého a podla nich som najlepší, akého mohla Emily stretnúť."

"To je také smutné! Poď sem!"povedala Fast a objala ho. Wise sa k nej po chvíli pripojila.

Chlapi síce neboli na tieto veci, no aj im to prišlo smutné.

"Vieš čo, Funny?"povedala zrazu Wise. "Hneď, ako vylúpime Husky a odovzdáme peniaze von Hidenburgovi, usporiadame tvojmu synčekovi tajnú oslavu, čo povieš?"

"To je vynikajúci nápad!"pritakal Mysty. "Ja s Wise by som mohol upiecť tortu, Fast sa postará o hudbu a Ady môže byť klaun!"

Ady iba prevrátil očami.

"To ste ma potešili,"smutne sa usmial. "Ale teraz sa musíme sústrediť na našu misiu."

"Máš úplnú pravdu,"priznala Wise. "Ale ešte predtým chcem vidieť aspoň Mikeovu fotku."

Btw na Instagrame som založil účet operacia_husky, kde budem pridávať hlášky z tejto knihy. Takže ak chcete, môžete dať follow! :-D






















Operácia HuskyWhere stories live. Discover now