"Našli ste niečo?"spýtal sa Stein, keď sa otvorili dvere a Gates s Carsenom vošli dovnútra.
"Bohužiaľ nie. Keď sme sa pýtali toho muža pri vchode, povedal nám, že im von Hidenburg zaplatil Prezidentský salónik, kde boli počas toho zemetrasenia. Kde išli potom nám však už nevedel povedať, musel ratovať ostatných zranených ľudí."
"Von Hidenburg? On je s nimi zapletený?"
"Zdá sa, že áno."
"A videl niekto, ako a odkiaľ prišli?"
"Spytovali sme sa očitých svedkov a jediné, čo vedeli povedať bolo to, že ženy podobné Wise a Fast prišli k reštauráciu zo severu."
"No tak, Rogue Five, čo máte za lubom tentokrát?"spýtal sa Stein sám seba, zatiaľ čo si prezeral fotky z miest činu a čítal niektoré novinové útržky.
Stein nebol proti Rogue Five zaujatý tak ako Gates, ktorý túžil po pomste. Bolo mu jedno, koľko toho ukradli. Štvalo ho iba to, že ich nevie chytiť. Už niekoľkokrát ich skoro mal, a aj tak mu zdúchli. A k tomu tie prekliate zákony či prezumpcia neviny. Najradšej by sa sám stal samozvancom a pod rúškom noci neovplyvnený žiadnymi zákonmi členov Rogue Five pochytal.
To však nanešťastie nemôže.
V tej chvíli si spomenul na jednu vtipnú udalosť. Pred niekoľkými rokmi videl, ako sa celé Times Square rozžiarilo a na všetkých obrazovkách sa ocitli tváre Rogue Five, nad ktorými stál výhražný nápis Hľadaní. Zasmial sa. Vtedy mu to pripadalo ako lov na kovbojov na divokom západe. Zasmial sa ešte viac, keď všetky obrazovky po niekoľkých minútach zhasli. To znamenalo koniec lovenia na Rogue Five.Čo ho však rozosmialo najviac bolo to, že onedlho nato sa obrazovky opäť rozžiarili nápismi Hľadaní, no miesto Rogue Five zaujali detektívi, ktorí ich naháňali. Všetci sa na nich vrhli a nechceli ich pustiť. Chcel by sa na tom zasmiať ešte raz, ale nemohol, keďže Fast vymazala všetky záznamy ešte predtým, než sa dostali na internet. Musel uznať, že je dobrá.
Odrazu sa rozrazili dvere a do miestnosti vstúpil Beihofner.
"Našiel si niečo?"
"Áno, našiel,"pousmial sa.
Všetci sa zrazu postavili.
"A čo si našiel?"
"Jedna pani vraj pred niekoľkými minútami videla ženu podobnú Fast, ako v údržbárskom oblečení vyšla z banky Husky."
"Takže na ňu majú zálusk!"poskočil Stein.
"Tak na čo ešte čakáme? Za nimi!"
ČTEŠ
Operácia Husky
DobrodružnéPätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...