"Čo to robíte, von Hidenburg?"spýtal sa Mysty nahnevane. Cítil sa podrazený. Po tom všetkom, čím si spolu s ostatnými prešli, to skončí takto?
"Ste hľadaní zločinci, polícia vás hľadá nielen po celej Amerike, ale aj tu, v Nemecku. Som vám zaviazaný za to, že ste zachránili Nemecko, ale musím vás udať."
"To sa pozrime, tak mi máme fanúšikov aj v Nemecku!"potešil sa, akoby sa ani nenachádzal v situácií, v akej práve bol.
"Pán Adorable, prosím, buďte ticho, vaše vtipy teraz nie sú relevantné,"povedal von Hidenburg chladným hlasom.
"Pozrite, pane. Ak chcete, zastreľte ma, ale ak nedostanem lietadlo, ktoré mi bolo sľubované, budem poriadne nahnevaný!"
"Nebojte sa, pán Adorable, nezastrelím vás. Chcem vás len udať na políciu, aby ste dostali to, čo si zaslúžite."
"A na základe čoho?"ozval sa Mysty. "Nemáte nič. Aj keby ste sa spýtali očitých svedkov, my ich máme viac. Nevyhráte."
"V tomto sa mýlite, pán Mysterious,"povedal kľudne. "Ja mám predsa všetko o tejto lúpeži tu,"z vrecka vytiahol pevný disk, s ktorým vo vzduchu zamával. "Sú to všetky e-maily od Fast s progresom lúpeže. Ďakujem, Fast."
Takmer všetci do nej začali zabodávať pohľady, až na Mystyho. Pripadalo mu divné, že by Fast niekomu posielala progres lúpeže, aj keď zaheslovaný. Taká blbá Fast nemohla byť. Iba ak by chcela, aby si všetci mysleli, že je taká blbá. V tom momente začal Mysty niečo tušiť.
"Prepáčte, nevedela som, že to takto dopadne,"povedala Fast.
"Dosť toho bolo, prejdeme k tej časti, ktorej ja osobne nerozumiem. Fast, tu mám pre vás počítač, zapojte si disk a začnite dešifrovať. A žiadne triky,"poukázal na zbraň.
Fast sa pomaly priblížila k počítaču, sadla si zaň, zapojila disk a začala dešifrovať.
"Toto ste plánovali už od začiatku?"spýtala sa zrazu Wise.
"Áno, taký bol môj plán."
"Páni, máme čo dočinenia so superzločincom,"zasmial sa Funny ironicky. "Takýto prešpekulovaný plán som ešte nevidel."
"Asi by ste sa mali premenovať na Ironic Five, to vám ide,"povedal von Hidenburg s náznaom úsmevu na tvári.
"Áno, to sme skúšali, ale lepšie nám sedí Rogue Five."
"Hotovo,"ozvala sa Fast, keď sa miestnosťou prestali ozývať klávesy. Von Hidenburg sa usmial a pozrel na obrazovku, kde uvidel asi tridsať videí.
"Uhni,"povedal hrubo a vyhodil Fast z miesta. "Nech nenapadne ani jedného z vás sa pohnúť."
"Prečo by sa hýbali?"povedala Fast so založenými rukami, zatiaľ čo von Hidenburg otváral videá. "To skôr vy by ste mali zdrhať."
Von Hidenburg sa chcel spýtať, čo tým myslela, no keď uvidel prvé video, pochopil. Bol na ňom on, v posteli s akousi mladou blondínou a mali predohru.
"Čo to je? Odkiaľ ste to vyhrabala?"zvrieskol von Hidenburg a ukázal na Fast pištoľou. Ona sa len usmiala.
"Vážne ste si mysleli, že by som vám poslala záznamy z toho, ako kradneme? Aby ste to na nás potom mohol využiť? Prosím vás, síce som sa narodila v noci, ale nie včera v noci. A tak trochu som tušila, že na nás niečo chystáte, tak som sa radšej poistila."
"A čo teraz?"rozzúril sa. "Poslali ste mi videá mojej nevery, ktoré môžem vymazať a nik sa o nich nedozvie!"
"Bohužiaľ, tak tomu nie je. Všetky videá s neverou má vaša manželka v e-maili, stavila by som sa, že sem práve teraz naštvaná ide. A ostatné videá s prijímaním úplatkov, rokovaním s mafiou či praním špinavých peňazí boli zaslané miestnej polícii, ktorá sem takisto ide."
Zrazu niekde v budove niečo dosť tvrdo narazilo na zem.
"To budú asi oni,"pousmial sa Mysty.
"Vravela som vám, že by ste mali utekať."
Von Hidenburg vedel, že bol porazený. Už by mu na duši neuľavilo ani zabitie tých, ktorí ho práve dostali, preto len smutne stál v strede miestnosti s rukami pri tele.
"Ale cez to všetko sme vám vlastne vďační,"povedal nakoniec Mysty. "Dali ste nás predsa znovu dokopy, takže ďakujeme."
Hneď, ako to Mysty dopovedal, do miestnosti vtrhla nemecká polícia, ktorá Rogue Five obišla a začala sa plne venovať zatýkaniu von Hidenburga.
YOU ARE READING
Operácia Husky
AdventurePätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...