27.KAPITOLA: Raňajky

66 5 3
                                    

"To bola najhoršia noc vôbec!"povedala Fast na druhý deň naťahujúc si chrbticu.

"To hovoríš ty?"oboril sa na ňu Ady.

"Čo také zlé sa mohlo za tých desať hodín stať?"spýtal sa posmešne Mysty, keď sa všetci stretli v jedálni.

"Tu milá pani Fast ma celú noc kopala do nôh, takže som nemohol spať."

"Pochváľ sa tým, čo si spravil ty."

"Čo som spravil? Ty si spadla sama."

"Ty si spadla?"spýtala sa Wise.

"Nie, tvoj kamarát ma akože v spánku sotil o pol štvrtej ráno dole z postele. Ale ja viem, že ma skopol naschvál."

"Je to aj tvoj kamarát."

"Po včerajšej noci už nikdy viac."

"A čo to intímčo, o ktorom vravel Ady?"spýtal sa Funny.

"Ani nehovor. Tie sviečky, čo tu kúpil, voňali hnusne a špagety, ktoré chcel spraviť sám, mu zhoreli."

"Počkajte, chcete mi povedať, že vy dvaja ste naozaj chceli mať romantický večer?"nechápala Wise, keď si všetci sadali k stolu plnému croissantov, rožkov, šunky, salámy, masla, mlieka, cereálii, zeleniny, jogurtov a multivitamínových džúsov.

"A prečo nie? Sme tu len raz, a tento motel je veľmi krásny."

"Hovor za seba, ja som sa o romantický večer neprosila,"povedalal Fast.

"No len aby si sa neposrala,krava."

"Nenadávaj mi do kráv, ty debil."

"A čo vy? Ako ste sa vyspali vy?"

"My v pohode, keďže sme spali samostatne,"usmiala sa Wise.

Funny moc nepočúval ich, lebo započul iný rozhovor.

Zrazu sa zdvihol zo stola a zamieril k recepcii, kde sa s pani za pultom rozprávali štyria muži.

"Dobré ráno sa praje,"usmial sa na nich. "Dorothe, to je v pohode, ja ich zoberiem ku nám,"usmial sa aj na pani za pultom.

"Funny,"zavrčal jeden z nich.

"TPekné od vás,že ma poznáte. Aj ja poznám vás. Pán Stein a pán Beihofner, však? A s vami aj..."

"Pán Gates a pán Carsen,"povedal Mysty, ktorý práve prišiel. "Dobré ráno, detektívi. Čo vás privádza do tohto malebného mestečka a motela?"

"Vy,"povedal Stein.

"My?"zasmial sa Funny. "Chcete nás tu pred všetkými chytiť a potom sa zahanbene pozerať do tvárí týchto ľudí, keď zistíte, že nás musíte pustiť?"

"Nie, chceme sa len porozprávať."

"Tak to poďte ku nám,"pozval ich Mysty k stolu, kde bol zvyšok Rogue Five. Prisunuli jeden stôl, aby bolo dosť miesta pre všetkých a rozhovor sa začal.

"Tak, páni detektívi, o čom sa chcete rozprávať?"spýtala sa Wise, keď sa všetci zoznámili.

"Vieme, že máte na rováši všetko, čo sa vám pripisuje, možno aj viac, takže môžete povedať, že ste to spravili. Chceli by sme to počuť z vašich úst."

"Najprv vypnite ten odposluch,"povedala Fast.

"A aký?"

"Ten, čo sa vám črtá pod košeľou,"ukázala. Detektív voľky - nevoľky rozopol košeľu a odposluch vypol.

"A tie vaše takisto,"ukázal Ady na ostatných. Tí to po Steinovi zopakovali.

"Tak, hovorte."

"Áno, boli sme to my. Tá krádež vo Fort Knoxe, konvoj mieriaci do Washingtonu D.C., Národné múzeum, Svetová banka, máme na svedomí aj tú loď, neviem, ako sa volala. Áno, toto všetko sme spravili my piati, a samozrejme omnoho viac. Stačí?"

"Ha! A máme vás!"vykríkol Carsen. "Usmejte sa do kamery!"

"Aká škoda, že im len včera akousi náhodou vypadli a technik ich opraví až za tri...dva...jedna..."odpočítavala Fast, zatiaľ čo sa pozerala na hodinky.

"Teraz!"povedala a na kamerách sa rozsvietilo červené svetielko.

Carsen zavrčal.

"To nie je jediné!"

"My vieme,"povedal Mysty. "Vidíte tú malú sivú skrinku na tom žltom stĺpe?"ukázal Mysty von. "Niekto by si ju mohol pomýliť s rozvodnou skrinkou, ale je to vlastne rušička signálu, ktorá ruší všetky elektrické prístroje v okolí päť metrov. Dúfam, že tá dodávka pri stĺpe nie je odpočúvacia dodávka švajčiarskej polície, lebo tým pádom by ste nemali nič."

Všetci sa naraz postavili, zatiaľ čo na nich všetci detektívi vrhali nevrlé pohľady.

"A mimochodom, každý skrýva GPS štenicu nad zadné kolesá auta. Zvláštne, nemyslíte?"pousmial sa, Rogue Five odišli, nastúpili do áut (teraz už bez GPS šteníc) a vydali sa do srdca Švajčiarska.






BTW Som pomalý kripel, lebo túto časť vydávam len teraz, aj keď som mal narodeniny v pondelok... So Happy Birthday to Me! :333

P.S.:Poznáte ten pocit, keď vaše obľúbené fandomové postavy, David Tennant (Doctor Who) a Chloe Bennet (Agents of S.H.I.E.L.D), majú narodeniny v ten istý deň ako vy? Lebo Ja áno! :-D


































Operácia HuskyWhere stories live. Discover now