"We can dance if we want to, we can leave your friends behind. 'Cause your friends don't dance and if they don't dance, well, they're no friends of mine..."spieval Ady na plné hrdlo, zatiaľ čo sa spolu s ostatnými z Rogue Five a ruksakmi so zlatom viezol po švajčiarskej diaľnici.
"Nejaký si spokojný,"pousmial sa Mysty.
"Mám byť prečo! Už zase sme oklamali detektívov a zhrabli prvú cenu! Aj cez všetky tie roky s nami im ani na okamih nenapadlo, že tie dodávky boli tri?"zasmial sa.
"Myslím, že to chce oslavu,"povedala Wise natešene. "Hneď, keď prídeme do hotelu, objednám šampanské a oslávime to."
"Počkať, do akého hotelu ideme?"spýtal sa Ady.
"To je jedno. Proste zájdeme do najbližšieho mesta a tam sa cez noc ubytujeme."
"A čo keby sme sa vrátili do Jegenstorfu?"navrhol Mysty.
"Zbláznil si sa? To bude prvé miesto, na ktorom po nás budú hľadať!"
"Vlastne to bude druhé miesto, keďže sme vykradli banku v Berne, nie v Jegenstorfe,"oporoval Fast Ady.
"Tak či tak tam po nás budú pátrať. Nechceš si to radšej premyslieť?"
"Dobre, ako myslíte. Tak poďme na prvé miesto, kde by nás hľadali. Vráťme sa naspäť do Bernu."
Ady prudko zabrzdil.
"Počul som dobre?"obrátil sa na neho. "Ty sa chceš vrátiť do jamy levovej?"
"Nechcem ťa uraziť, Mysty, ale nezašibáva ti tak trochu?"spýtala sa Wise, ktorá pri ňom vždy stála.
"A prečo nie? Poďme pokúšať osud ešte viac."
"Mysty, ja viem, že väčšinou ty nás poúčaš a ty nám hovoríš významuplné citáty, ale vieš, čo sa vraví,"ozval sa Funny. "v najlepšom sa má prestať."
"Verte mi,"povedal úplne vážne. "Nič sa nám nestane. Normálne sa ubytujeme, oslávime, prespíme a ráno sa vydáme do Nemecka!"
"Dobre, ja ti verím,"povedala po chvíli uvažovania Fast.
"Keď ti verí Fast, verím ti aj ja,"pridala sa Wise.
"V tom prípade sa pridávam aj ja,"povedal Funny.
"No čo už mám robiť,"mykol Ady plecami.
"Výborne, tak to otoč, ideme od Bernu preč."
"Čože?"celé Rogue Five sa už druhýkrát udivilo.
"Mysleli ste si, že som taký šibnutý, že by som tým policajtom len tak nakráčal do náruče? Samozrejme, že nie. Len som testoval, akí oddaní ste."
"A čo si zistil?"spýtala sa mierne naštvaná Wise.
"Že vám môžem veriť a spoľahnúť sa na vás. Ak som vás vystrašil, tak sa ospravedlňujem, a prepáčte mi aj za to, že ste sa účastnili môjho experimentu. Ale ďakujem za vašu podporu. Vážim si to."
Wise sa odhnevala a trochu usmiala. A o pár hodín si na túto skúšku už nik ani nespomenul.
No Mysty na to nikdy nezabudol.
ESTÁS LEYENDO
Operácia Husky
AventuraPätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...