Wise vyštartovala, no rýchlejšia bola aj tak Fast.
"Nebojíš sa, že ťa porazí?"
"Nie, nastavila som jej dlhšiu trasu. Obe sa rozdelíme na tom istom mieste, ale Fast bude pokračovať po ceste tretej triedy a ja sa vrátim na diaľnicu,"šibalsky sa pousmiala.
"Keď chceš, tak vieš byť strašne zlá,"usmial sa Mysty.
"Ani nevieš,"povedala zrýchľujúc a dobiehajúc Fast.
"Mimochodom, ako dobre si sa naučila kradnúť? Aká si dobrá?"
"Takáto,"povedala a vytiahla koženú peňaženku. Mysty len otvoril ústa a rýchlo vošiel rukou do svojho vrecka.
"Ako si to spravila?"
"Som proste dobrá,"povedala.
"Daj mi ju naspäť."
"To nie je tvoja peňaženka."
Zrazu si tú svoju vybral z vrecka.
"Tak koho potom je?"
"Adyho,"mykla plecami, na čo sa Mysty usmial.
"Fast, blížime sa k odbočkám,"povedala do interkomu.
"Rozumiem."
"Dúfam, že vás detektívi nechytia."
"Vieš, ku komu hovoríš? Kým si ty učila fyziku, ja som okrem hackovania vyhrávala pouličné závody."
"Keď myslíš,"povedala. "Ohlásim sa zas o desať minút."
"Ešte že si nezabudla,"povedala Fast a aj keď ju Wise nevidela, určite vedela, že prevrátila očami.
Po chvíli obe odbočili a ich prenasledovatelia ich, ako inak, prenasledovali.
"Musíme sa rýchlo zbaviť detektívov a zastaviť sa na odpočívadle."
"Chceš, aby Fast vyhrala?"
"To nie, ale viem, že do Mustangu namontovala akýsi spomaľovač, ktorého sa musíme zbaviť."
"Ale tým pádom bude mať náskok."
"Nebude,"usmiala sa Wise. "Tá trasa, ktorú som jej do GPS - ky dal, nám dá minimálne polhodinu k dobru."
Mysty sa len pousmial, zatiaľ čo Wise zrýchľovala a pomaly sa vzďaľovala od detektívov.
Po asi hodine zastavili na malom odpočívadle. Mysty natankoval a Wise sa zatiaľ zbavovala spomaľovača, ktorý jej Wise dala na spodok auta.
Bola to malá škatuľka, ktorá znižovala počet konských síl a rýchlejšie brala benzín.
Keď bola nádrž plná a spomaľovač preč, obaja nastúpili do auta a za jemnej melódie piesne "Careless Whispers" od Georga Michaela uháňali za svojím poslaním do Švajčiarska.
JE LEEST
Operácia Husky
AvontuurPätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...