Obe vyštartovali, no Fast bola rýchlejšia.
"Prečo ideš tak rýchlo?"spýtal sa Ady a strhol volant.
"Čo robíš?"
"Ty so mnou nechceš zdieľať izbu?"
"Nie!"odvrkla.
"Ani keby som tam zasvietil sviečky, zhasol svetlo, dal do izby nejakú peknú arómu a spravil atmosféru?"
"A ty by si odišiel a v izbe mi nechal nejakého krásneho chlapa? No, tak to hej, ale iba v tomto prípade."
"Na čo odchádzať? Veď pekný chlap tam už bude."
"Myslíš seba? Pf,"prskla Fast.
"Čo si tým myslela?"
"Fast, blížime sa k odbočkám,"povedala Wise do interkomu.
"Rozumiem."
"Dúfam, že vás detektívi nechytia."
"Vieš, komu to hovoríš?"povedala Fast. "Kým si ty učila fyziku, ja som okrem hackovania vyhrávala pouličné závody."
"Keď myslíš,"povedala Wise. "Ohlásim sa zas o desať minút."
"Ešte že si nezabudla,"povedala Fast a prevrátila očami.
Po chvíli obe odbočili a detektívi ich prenasledovali.
"Musíme striasť detektívov a zastaviť sa na odpočívadle,"povedala po chvíli Fast.
"Prečo? Chceš, aby ťa predbehli? Vlastne je to v pohode, môžeme sa na nejakú hodinku - dve zastaviť na jedlo alebo tak."
"Prosím ťa, na mustang som im dala spomaľovač, ktorý nám dá náskok minimálne polhodinu."
"A prečo chceš zastavovať?"
"Pretože mi Wise do GPS - ky nastavila dlhšiu trasu, ktorú musíme preprogramovať."
Po asi dvoch hodinách rýchlej a zbesilej cesty a zbavovania sa detektívov Fast a Ady zastavili na veľkom odpočívadle plnom kamiónov.
Keďže mali čas, išli na benzínku kúpiť nejaké časopisy a potom sa pustili do preprogramovania GPS - ky.
"Škoda, že tu nie je Funny, ten to s matematikou vie."
"Veď aj ja to s matematikou celkom viem,"obránila sa Fast.
"Ty vieš tak jednotky a nuly,"podpichol ju Adorable.
"Prečo si na mňa taký zlý?"
"Nie som, ja...som to myslel ako srandu,"povedal previnilo.
"Aha, ako som ťa dostala, ty negramotný debil,"zasmiala sa Fast a vtedy Ady pochopil, že si z neho urobila srandu.
"Lepšie byť negramotný debil, ako škrata s trojitou bradou."
"Nemám tri brady, ty idiot!"
"Tak to si sa ešte nepozerala do zrkadla."
"Výborne,mám to,"povedala po chvíli. "Rýchlo, aby som naozaj neprehrala."
"Toto beriem ako urážku,"povedal Ady nasadúc do auta. "Mimochodom, nevieš, kde mám peňaženku?"
YOU ARE READING
Operácia Husky
AdventurePätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...