"Dobre,"začala Wise. "Aký vstup chcete počuť ako prvý? Normálny alebo ten náš?"
"Najprv ten normálny."
"Do banky sa dá dostať štyrmi vchodmi, ak nepočítame aj okná a strechu. Hlavným vchodom, ktorý je na severnej strane budovy, požiarnym schodiskom na juhovýchode, výťahom pre personál, do ktorého sa dá dostať kľukatou cestou z podzemného parkoviska spod susedskej budovy a starou kanalizáciou, ktorá má vstup sedemsto metrov od banky."
"Čo navrhuješ?"obrátila sa Fast na Mystyho.
"Rozdelíme sa a každý pôjde inakadiaľ. Ady, prezlečieš sa za businessmana, ktorý bude chcieť do banky odložiť vzácny artefakt, von Hidenburg nám s tým pomôže. Potom odlákaš pozornosť strážnikov, aby sa nepozerali na kamery a ja s Wise vojdeme do trezoru."
"S tým artefaktom bude trochu problém,"povedala Wise. "Aby sme prešli dovnútra, potrebujeme mať v banke vytvorený účet."
"Tak si ho vytvoríme,"vložil sa do debaty Funny.
"To by trvalo mesiace, a my máme iba dva týždne."
"Nebudeme ho zakladať,"rozhodol Mysty. "Čo potrebujeme na to, aby sme sa do banky dostali?"
"Odtlačky prstov, krvnú skupinu, sken oka, odtlačok dlane a špeciálnu kartu."
"Všetko okrem tej karty dokážem zohnať, horšie bude to aj previesť,"povedala Fast.
"To spravím ja,"podujal sa Adorable. "Dokážem spraviť latexové odtlačky, farebnú šošovku s informáciami a zoženiem danú krvnú skupinu."
"Myslel som, že si mechanik,"usmial sa Mysty.
"To aj som, ale rád sa hrám s falošnými časťami ľudského tela."
"Dobre, a čo tá karta?"
"O tú sa postarám ja,"prihlásila sa Wise. Všetci sa na ňu prekvapene pozreli.
"Čo? Kým sme boli oddelení, naučila som sa kradnúť."
"Lenže stále nevieme, od koho to všetko zoberieme."
"Vlastne vieme,"Wise otvorila zložku a na stôl vyložila fotku staršieho muža s klobúkom v čiernom kabáte, ako telefonuje. "Jebediah Miller, nový klient banky Husky, pred pár mesiacmi si v nej vytvoril konto, na ktoré chce nabudúci týždeň uložiť starú egyptskú sošku faraóna Ramzesa tretieho, mačku Chechmet."
"To sa však nestane, pretože Husky od pána Millera dostane e - mail informujúci o zmene úložnej veci,"pozrel sa Mysty na Fast, ktorá pritakala na znak súhlasu.
"A nevšimnú si, že Jebediah akosi zmladol?"opýtal sa Funny zaujato.
"V Husky existuje istá skupina expertov, ktorí odtlačky, krv a sken oka spravia. A v Husky existuje aj sedem skupín strážnikov, každá na jeden deň. Stačí zistiť, kedy tam išiel, a my tam pôjdeme inokedy."
"Ešte sme neprebrali náš vstup,"povedala zrazu Fast.
"Pre nás sú iba dva vchody, ako sa do budovy môžeme dostať bez povšimnutia. Horom, teda cez strechu a cez okná. Druhú možnosť moc nezvažujem, je tu asi 63 percentná šanca, že sa okno neotvorí. "
"Takže máme jeden vstup pre každého,"skonštatovala Wise.
"Presne. Ady pôjde hlavným vchodom. Ja prejdem tou starou kanalizáciou. Wise, ty sa prezlečieš za strážničku a pôjdeš výťahom pre personál. Fast, ty vybehneš po požiarnom schodisku a Funny, ty zoskočíš z lietadla na strechu."
"Budeš na to mať štyri a pol minúty, to je prestávka, počas ktorej sa menia stráže a strecha je úplne voľná."
"Nepovedali sme, že tam nepôjdeme všetci?"
"Pôjdeme tam všetci, ale Fast s tebou,"ukázala na Adyho, "odídete po tom, čo urobíte svoju časť."
"Viete čo? Som z toho veľmi zmätený,"povedal zrazu Adorable. "Povedzte mi celý plán od A po Z."
"Akosi si zhrdzavel,"zasmiala sa Fast. "Predtým si to pochopil hneď."
"Vyspite sa, naraňajkujte sa, vypite kávu alebo Red Bull a zajtra ráno budeme mať plán na stole."
ESTÁS LEYENDO
Operácia Husky
AventuraPätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...