V izbe zostal celé tri dni. Počas tohto času na dvere všetci klopali, búchali, rozprávali sa s ním (aj keď im nikdy neodpovedal).
"A dosť, Mysty!"vykríkla tretieho dňa ráno Wise. "Aj my sme obete toho zemetrasenia. Aj my sme mali vykradnúť banku a aj nám sa prekazil plán. A vidíš nás byť zrútených? Nie! Tak sa vzmuž, prestaň trucovať a otvor tie zasraté dvere!"
Aj Wise bola naštvaná, nielen z Mystyho. Zemetrasenie okrem mesta poničilo aj vzťahy medzi členmi Rogue Five. Celé dni bez Mystyho sa ostatní hádali a nevedeli si prísť na meno. Fast po Adym dokonca hádzala vázy či jedlo (no to preto, lebo Adymu rada robí zle).
A prečo sa vlastne hádali? Kvôli syndrómu Los Molonos. Na nikom nebolo vidno vzrušenie a radosť z toho, že zase budú kradnúť, no všetci boli radi a keby mohli, výskali by ako malí. Preto bolo veľmi zlé, keď sa ich plány museli posunúť o čo i len týždeň. Prejavil sa u nich stres. Tým pádom sa každý zrútil, no inak.
Mysty však neotvoril ani po pár minútach. Nestávalo sa, že by sa plán prekazil, preto aj Mystyho zrútenie bolo prvýkrát. Preto ostatní nevedeli, čo robiť. Wise však vždy vedela, čo robiť. Ak niekto trucoval, vyriešila to hlasnou prednáškou a väčšinou to zabralo. Na Mystyho to zabralo vždy, pretože Wise rešpektoval. Preto jej bolo divné, prečo jej neotvoril.
"Funny, vykopni tie dvere,"poprosila ho. "Máš poslednú šancu, Mysty!"
Nič sa nestalo.
"Tak uhni od dverí, ak nechceš, aby ti Funny ublížil,"povedala a dala pokyn Funnymu. Ten sa napriahol, zdvihol nohu a kopol do dverí takou silou, že sa nielen otvorili, ale aj kľučka sa ohla.
Obaja nakukli do izby. Takmer všetko bolo na svojom mieste. Nočný stolík bol nedotknutý, a aj minibar bol zamknutý. Len posteľ bola trochu rozhádzaná. A Mysty nebol nikde.
"Kde je?"nechápala Fast, keď sa pozrela dovnútra.
Obzreli sa doprava a uvideli otvorené okno.
"No super, teraz nás tu nechá? Alebo kde ušiel?"
Zrazu sa otvorili dvere do haly a vstúpil Mysty s igelitkou plnou jedla.
"Dobré ráno, všetci!"vyzul sa a usmial. Na začiatok marca bolo veľmi teplo, preto Mysty na sebe nemal bundu, prišiel len v krátkom tričku.
"Kde si bol?!"spýtala sa nahnevane Wise.
"Kľud, Wise,"usmial sa, pretože vedel, že by mu najradšej strelila facku. "Bol som nám kúpiť raňajky. Pre Fast tu mám avokádo, pre Funnyho pravý švajčiarsky ementál, pre Adyho celozrnný chlieb a pre teba ovocný šalát. Bohužiaľ, nemali moje paradajky, ale to nevadí. Okrem toho tu mám rožky, maslo, šunku, salámu, syr, croissanty a nejaké sladkosti."
Nik z Rogue Five nechápal.
"Ale...prečo? Prečo po troch dňoch? A prečo si trucoval? A..."
"Nebojte, všetko vám vysvetlím. Trucoval som iba pár hodín, potom som sa vytratil a išiel sa prejsť. Potom som zašiel do baru, kde som si spravil niekoľko kamošov a u nich som prespal. Po troch dňoch som sa vrátil preto, lebo som zisťoval nejaké informácie ohľadne banky a podobne."
"Takže ty si tu nebol celé tri dni? Tým pádom si nepočul nič, o čom sme sa bavili?"
"Nie, ale poistil som sa. Pod posteľou je diktafón, ktorý si niekedy vypočujem. Neboj sa, doženiem všetko,"usmial sa.
"Stále tomu nerozumiem. Na raňajky nám vždy zakazuješ naše obľúbené jedlá. Možeme ich jesť iba vtedy, keď vymýšľame plán."
"Presne preto som tie raňajky kúpil. Pretože popri nich vytvoríme nový plán."
YOU ARE READING
Operácia Husky
AdventurePätica zlodejov sa po neúspešnej akcii rozhodla, že sa rozdelia a so zlodejinou nadobro skončia. Všetci sú po troch rokoch spokojní s tým, čo robia a čím sa živia. No vtedy k nim zavíta návšteva oznamujúca novú lúpež... Čaute, čitatelia! Toto je môj...