20.KAPITOLA: Roh Eibernovej a Hofshtovej

58 4 0
                                    

"Stoj!"vykríkol Beihofner, keď spozoroval Funnyho, ako platí všetko, čo kúpil. "Aká náhoda, že sme v tom istom obchode. Zmizni dozadu,"povedal predavačovi, ktorý vydesene vyzeral a odbehol dozadu hneď potom, ako na neho Beihofner štekol.

"Vy musíte byť Stein,"pousmial sa.

"V skutočnosti som Beihofner, Steina hneď zavolám, ty sa ani nepohni."

"Odkedy si tykáme?"

"Stein, tu Beihofner, našiel som Funnyho v malých potravinách na rohu Eibernovej a Hofshtovej, príďte najrýchlejšie, ako viete, končím,"povedal do vysielačky, zatiaľ čo si Funny pozeral časopisy.

"Prečo sa o mňa zaujímate? Len som si šiel kúpiť nejaké jedlo."

"Toľkoto veľa jedla len pre teba, alebo pre tvoju malú partiu?"

"No, máme s kamošmi menšiu stanovačku."

"S kamošmi z Rogue Five?"

"Čo je Rogue Five?"

"Nepretvaruj sa,"povedal. "Ty si Funny, jeden z členov zločineckej skupiny Rogue Five."

"Myslíte tú skupinu, ktorej sa podarilo vylúpiť Fort Knox? Páni, vy ich poznáte? A viete mi zohnať autogram?"

"Ty si naozaj až taký sprostý?"

"Toto beriem ako urážku,"nazlostil sa.

"Už som tu,"vošiel do obchodu zrazu Stein.

"Stein, veľmi ma teší. Práve mi váš partner hovoril o Rogue Five, vedeli by ste mi zohnať ich podpis?"

Stein neodpovedal, no z kufríka vytiahol spis, ktorý hodil Funnymu. Keď si ho prečítal, bol prekvapený.

"Tak tento chlap mi je veľmi podobný,"ukázal na svoju fotku.

"Nehraj sa na sprostého!"Beihofnerovi došli nervy, pričom sa Funny zasmial.

"Za čo ma chcete zobrať do väzenia, páni? Nemáte na mňa nič."

"Zatiaľ nie, ale budeme mať. A to onedlho."

"A čo také na mňa budete mať? Plastový obal s mojimi odtlačkami prstov? Alebo nedojedenú bagetu s mojou DNA? Na čo vám to bude?"

"Odtlačky prstov a vzorky DNA z každej časti tela už máme od všetkých členov Rogue Five."

"Tak to je nechutné,"povedal Funny.

"Teraz nám vyklopíš, kde sa chystáte a môžem ti zaistiť iba desaťročný trest."

Funny sa zasmial ešte viac.

"Desať rokov? Robíte si srandu? Myslím, že pozeráte veľa amerických filmov, a nie tých dobrých. Po prvé, nikdy nepoviem, kde ideme. Po druhé, nikdy by som svojich kamošov nezapredal, a po tretie, nikdy by ste proti všetkým z Rogue Five nezhromaždili ani toľko dôkazov, aby sme do väzenia išli na tri dni."

"Nikdy nehovor nikdy."

"Existuje aj v Nemecku prezumpcia neviny?"

"Samozrejme, že áno,"povedal Beihofner.

"Tak to si pekne zaplatím svoj nákup a vy ma pustíte, pretože nemáte žiadne dôkazy."

Stein a Beihofner zostali v pomykove. Majú sa na neho vrhnúť a odpoveď z neho vytĺcť, alebo ho len tak nechať odísť? Samozrejme, v detektívoch vyhrala policajná česť a len zo zaťatými päsťami pozorovali, ako Funny s taškou plnou jedla veselo kráča von z obchodu.

"Veď počkaj, Funny,"precedil Beihofner pomedzi zuby.











































Operácia HuskyWhere stories live. Discover now