19.KAPITOLA: Syndróm Los Molonos

49 2 0
                                    

"Dobre, čo teraz?"spýtala sa Fast, ktorá, ako vždy, mala na kolenách počítač a keďže nemala čo robiť, hrala Agar.io.

"Keďže máme všetko, myslím, že môžeme vyraziť."

"Myslíš...vyraziť ako vyraziť? Do Švajčiarska?"nechápal Ady.

"Áno,"povedal Mysty, akoby to bola najnormálnejšia vec na svete.

"Myslel som, že sa tu ešte chvíľu zdržíme, nečakal som, že to pôjde tak rýchlo."

"Ty sám si vravel, že chceš, aby to rýchlo skončilo."

"Ja viem."

"Tomu ja osobne hovorím Syndróm Los Molonos,"povedala Wise.

"Čože?"

"Skončili sme s niečím, čo nás bavilo a malo v sebe všetko, čo sme kedy potrebovali. Dobrodružstvo, adrenalín, porušovanie zákona a ako vedľajší efekt aj peniaze a niekedy slávu. A síce sme sa toho po Los Molonos museli vzdať, no stále, niekde v podvedomí, sme to potrebovali. Ako drogovo závislí. Aj keď sú stopercentne vyliečení, droge nikdy neodolajú."

"Takže nám to predsa len chýbalo,"povedal Mysty. "Nikoho z nás nebavilo to, čo sme robili doteraz."

"Mňa vlastne áno,"povedala Fast. "To robím aj teraz."

"Hlavné je to, že sme tu, všetci, znova v kope. Tak, ako nám to je súdené."

"Tak to by si mal vyryť na mincu,"povedal Ady.

"No mali by sme naozaj vyraziť, tlačí nás čas."

"Neboj sa, ešte nevypršala ni polovica nášho času."

"Ja viem, ale aj tak som radšej opatrný."

"Tak dobre,"postavil sa Funny. "Pôjdem kúpiť niečo na cestu, vy sa zatiaľ zbaľte a stretneme sa pri Hidenburgovi."




















Operácia HuskyWhere stories live. Discover now