ÚÚÚÚÚÚÚÚR ISTEEEEEEEEEEEN IGEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!*-*
Ez volt az a pont, amikor megkérdeztem magamtól, hogy mégis mennyi az esélye, hogy egy héten belűl mindkét sztorimat érdemesnek találja valaki díjra?!?!
Köszönöm kyrakovacsnak!!!!! Nézetek be hozzá, ha valami igazán jó olvasni valóra vágytok!!!;) Egyszerűen imádom ahogy ír, és szerintem nektek is nagyon tetszeni fog, szóval ha annak ellenére, hogy itt dumálok össze vissza még mindig nem kattintottatok a nevére, tekerjetek vissza és ne mulasszátok el!:D
Na de akkor kezdem.:,D
10 dolog magamról:
1.Sötét szőke hajam és kék szemem van.
2. Araknofóbiám van.
3.Kávé és tea függőségben szenvedek:D
4. Minden evő vagyok könyvek terén.
5. Egyszer szeretnék eljutni Japánba.
6. Rosszul viselem ha beteg vagy fáradt vagyok.
7. Mindig mindenhonnan kések ha csak nem indulok el már egy fél órával elöbb mint kéne, ami általában nem sikerül...
8. Nagyon csendes vagyok.
9. Nincs tehetségem az idegen nyelvekhez.
10. Ez a történet valójában saját magát írja. Már mint természetesen az enyém. De sokszor mikor csak egy apró gondolatfoszlányom van csak a sztoriról és fogalmam sincs, hogy folytassam, csak leülök a gép elé és mint egy megszállot mániákus gépelek és a végén úgy kelek fel, hogy csak nézek hogy 'Ez mégis hogy került a képbe??' Ebből azt a következtetést vontam le hogy a sztori saját magát írja.
10 kérdés :
Amúgy vicces mert ugye ezeket én írtam kyrakovacs-nak, szóval most a saját kérdéseimre válaszolhatokXD
1.Mióta és miért írsz?
Körül belül 11-12 éves korom óta az akkori magyar tanárom bíztatására. Hogy miért írok? Miért nem? De most komolyan. Erre nincs különösebb válaszom, mint hogy mindenért és mégis semmiért. Szeretem és úgy érzem önmagam lehetek ha írok. Egy saját kis világot teremthetek a semmiből, ahova elmenekülhetek ha valami bánt vagy éppen kiszélesíthezem ha örülök és ezt másokkal is megoszthatom. Tudom hogy egy kicsit csöpögős, de talán ez áll legközelebb a valósághoz és ahhoz amit érzek:)
2. Ha utazhatnál az időben előre vagy hátra mennél?
Hátra. Uram Atyám, de mennyire hogy hátra. A rokokó színei, az 1800 as évek viktóriánus báljai és ruhái, az 1900 as évek ipari forradalma és találmányi, a '20 as évek divatja és zenéje.
Ha az emberiség továbbra is így halad társadalmi kérdések terén nem akarom látni még azt sem hogy akár tíz év múlva milyen lesz a világ...
3. Ha választhatnál egy könyvet amiben élhetnél melyik lenne az?
Egyet?!?!? Mégis mit gondoltam mikor ezt írtam??? -_- T-T
Amúgy tekintve, hogy valószínűleg mindegyik kedvenc könyvemben úgyan olyan kis halandó ember lennék, aki semmit nem fog fel a természet felettiből akármelyik lehet...:D Mondjuk a Hobbitban valószínűleg ez is szórakoztató lenne...
Amúgy bármelyik kedvenc könyvem világában élnék.
4. Van írói álneved? Miért ezt választottad?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hádész szerelme
RastgeleAnn Marrien csak egy egyszerűbb életet akart. De nem kaphatta meg. Elszánta magát, hogy megsürgetve a sorsot, maga vet véget az egésznek. De a sors máshogy rendelte, így egy isten akaratába ütközve, alkura kényszerül. De mit tehetne Hádész az életéb...