BAB 39

9K 49 2
                                    

Malam itu, seperti yang dijanjikan. Farah dan Hairy bertemu. Jam menunjukkan pukul 9 malam. Farah sampai di hotel itu awal sejam. Dia menunggu di restoran hotel tersebut, saja datang awal kerana bosan di rumah seorang diri. Farah mengerling jam di tangan, 9.30 dah. Tetapi batang hidung Hairy masih tak kelihatan. Farah sabar menunggu, dan menghabiskan sisa baki air minuman yang telah dipesan. Lega hatinya selepas air jus epal itu selamat masuk ke ronnga tekak.

'Hai babe, lama tunggu? Sorry. Jalan jem. Pelik I dah malam pun jalan jem, keje malam agaknye diorang ni. Haihh..' Hairy yang tiba-tiba menegurnya dari belakang sempat merungut dan mengeluh. Farah hanya tersenyum dan menggeleng kepala.

'Ehh u ni kan, datang bulan ke. Tak masal je merungut. Ingat hensem la?' Farah sengaja mengusik.

Di teliti wajah macho Hairy, hensem juga Hairy ni, berkumis nipis, rambut kemas terletak. Hidung mancung batang terletak.alis mata lentik, bibir kemerahan menandakan yang lelaki itu tidak merokok. Fuhhh! Perfect! kenapa aku tak perasan dari awal. Haihh sabar la hati. Bisik Farah menahan gelora nafsu. Ecehh manjang nafsu.

'Hello babe, lama tenung I? Kenyang ke? Tak sabar ea nak terkam I?' Hairy tersenyum nakal. Hairy memandang gadis didepan matanya yang hanya memakai dress pendek separas lutut, berwarna merah menampakkan lagi keberanian gadis itu, Hairy geram bila nampak betis dan peha Farah yang gebu itu. Rambut Farah yang ikal mayang panjang melepasi bahu menambahkan lagi kecantikan Farah. Hairy menundukkan pandangan bila terdengar suara Farah berdehem halus.

'Ehemm. Hai, cakap orang tak sabar nak terkam die, habis yang u tenung I macam nampak duit berjuta kenapa?'. Sengaja Farah manjakan suaranya seolah menggoda.

'Ehh. Yang I tengok ni lagi berharga dari duit berjuta. Hihi'.

'Ee gatal la u ni. Ishh!'. Farah malu. Ecehh malu pebende. Sendiri nak. Haihh.

'emm, kita datang nak bincang pasal Mirul and his wife. Serabut betul la I..' Farah berubah serius.

'Aikk. Yang u nak serabut kenapa. Tak dapat ke semalam? U tak bagitahu I pun perkembangannye kan. Saje latu makan sorang . Hm'. Hairy sengaja buat suara merajuk.
'Tak la babe, emm I dapat die malam tadi, tapi tadi siang Mirul datang jumpe I, serang I. Die cakap emm I punce wife die gugur. And for your information errr baby dalam perut die meninggal. Hmm' Farah mengeluh, mula hatinya diserang rasa bersalah. Farah menundukkan wajahnya.

'Laa, yeke? So, why u nak serabut pulak? Dalam hal ni u dah boleh dapat Mirul tu senang je kot, comfirm-comfirm la wife die tak kan maafkan die, then kat situ senang la u nak dapatkan die. U serabut gelabah ni pesal?'. Hairy menyocok jarum kepada Farah, niatnya hanya satu, ingin menuntut janji bersama Farah.

'Err, I tau benda tu yang I boleh dapatkan die dengan mudah, emm tapi I serba salah sebab dah bunuh nyawa baby yang tak berdosa. Emm sejahat-jahat I, I masih ada hati nurani. Hmm'. Farah mengeluh semula.

'Alaa. Chill baby. Anggap jela Mirul takde rezeki nak dapat baby lagi. Okay? Nak buat macam mana benda nak jadikan. Bukan kita tau apa punca wife die gugur. Am I right?'. Hairy mula mengambil tempat duduk disebelah Farah, tangan Farah diusap perlahan seolah memujuk.

'Hmm. Yela. Thanks babe.' Farah merapati wajahnya ke dada bidang Hairy. Farah terasa sangat dilindungi bila di dalam dakapan Hairy. Hairy hanya tersenyum puas, nampak gaya dia dapat habuannya malam ini.

'Dah ea sayang, kita chill okay. Emm apa kata I bawa u tenangkan hatinya u yang tengah serabut ni? Nak?' Hairy bertanya.

'Nak pergi mana?'.

'Jom ikut I. ' pantas Hairy meletakkan not kertas RM50 untuk minuman yang dipesan Farah tadi, lantas ditarik tangan Farah menuju ke tempat yang sudah di rancang, mungkin destinasi paling indah. Tak sabar. Auchh!

BAHAGIA MILIKKUWhere stories live. Discover now